21. '-Nes tu man patinki.'

104 22 0
                                    

Dalis bus ilgesnė nei įprastai.
Tad ruoškitės skaityt (nesąmonę/grybą)

<Vasario 4>

Norit žinot ar pasprukau nuo Taehyung? Tai man pavyko ir dabar supratau, kad jis mane primušt norėjo. Tik dabar pasižiūrėjau į telefoną ir pastebėjau, kad gavau žinutę.
•Tae•
'Jungguk susitikime šiuo adresu *adresas* aš tau viską paaiškinsiu.'
Man ta įkyri mergina davė jo numerį.
•Jungguk•
'Kada? Aš visai netoli jos gyvenu.'
•Tae•
'Už 20 minučių.'
Išpūčiau akis ir su baime pradėjau ruoštis susitikimui. Už 5 minučių jau buvau pasiruošęs, o iki tos kavinukės 10 minučių kelio tai iškart nieko nelaukęs patraukiau kavinės link. Kai jau buvau kavinėje užsisakiau karamelinės kavos ir pyragėlį. Aš aš visada bet kurioje kavinėje, o ypač šioje užsisakinėju tai. Padavėja atnešė mano užsakymą.
-Man latte.- kai išgirdau tą balsą galvojau, kad man sustos širdis. Jis jau čia. Padavėja linktelėjo ir greit nuėjo. Iš jos minos buvo galima suprasti, kad ji taip pat išsigando jo.
-Jungguk, sveikas. Čia Jimin.- Tae pasitraukia, kad pamatyčiau kas per butybė stovėjo už jo lyg bijodama manęs.
-Labas.- nedrąsiai pasisveikino oranžinių plaukų savininkas. Jiedu atsisėdo prieš mane. Už kelių minučių padavėja atnešė Taehyung užsakymą. Aš to vaikino bijojau, nes ką gali žinot, o jei Tae norės su tuo nematytu vaikinu pasityčioti iš manęs? Jei jie mane išsives į lauką ir primuš, o po to grąsins kažkuo kas neegzistuoja? Iš ties Taehyung neprognozuojamas. Iš jo gali tikėtis visko.
-Na tai kodėl pakvietei mane?- iš mano lūpų išsprūdo klausimas.
-Jungguk.. Am.. Aš noriu..- nerišliai kalbėjo jis.
-Ko tu nori? Primušt mane?- mano balse galėjai išgirsti pyktį.
-Aš noriu.. Atsiprašyti.. Už tas dienas kai tyčiojausi iš tavęs.- jis nuleidžia galvą.
-Nes tu man patinki.- jis tyliai pasakė galvodamas, kad aš neišgirsiu.. 

Dalis sukurta 2018-11-07 22:33

Tylusis Juodaplaukis ○Baigta○Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ