Fight with you.. Only you..
Hidup ini tak sentiasa gembira.. Adakalanya kita sedih, ada masa kita kecewa. Semua tu adalah lumrah kehidupan.
------------------------------------------------------
Haras berdiri berhadapan dengan prince charming. Anak-anak buah mereka berhadapan sesama sendiri.
Okey..
Peperangan yang sebenar.......
Baru nak bermula...
Mereka berdiri mengahadap musuh masing-masing.
"Kau asal? Tetiba masuk campur hal aku? Dah lama hidup ke? " kata Haras dengan sinis sesinisnya. Saja nak bagi pihak lawan sakit hati.
"Huhh.. Aku patut tanya kau soalan tu. Dah lama hidup ke kau kacau girl aku? "Balasnya.
Terkejut beruk si Daliesya ni dengar. Siap ternganga lagi mulutnya. Datang dari planet mana entah, tetiba ngaku aku ni girl dia?
Serius ar..
Pelajar lain pun terkejut kecuali Haras and the gang.
"Girl kau? Are you kidding me ? Dia girl aku bangang..."ujar Haras.
Okey..
Daliesya rasa cam nak hempuk dua ekor ni. Sesedap kicap ABC jer diorang mengaku yang aku ni diorang punya..
Ingat aku ni patung. Tahulah yang aku ni comel😜, tapi tak payah nak berebut😣.. Cehh... Ayat macam kau popular sangat. 😒.. biarlah😛..*rolleyes.
Tapi....
Asal dengan Haras ni ek? Bukan aku ni musuh ketat dia? Dah kenapa dia kata aku ni girl dia?
Haras pov:
Aku memandang kearah musuh tradisi ku. Cehh.. Tradisi doh.. Ayat tak leh blah langsung. Dia merenungku dengan tajam.
" Kau asal? Tetiba masuk campur hal aku? Dah lama hidup ke? " soalku dengan sinis sesinisnya. Aku melihat dia mengetap bibir. Okey aku dah berjaya buat dia sakit hati.
"Huhh.. Aku patut tanya kau soalan tu. Dah lama hidup ke kau kacau girl aku? "Balas musuh tradisiku a.k.a Izz irfan. Panggil Izz jer. Sudah aku Agak jawapannya.
Dia selalu ingin merampas apa sahaja yang aku dapat dan kali ni aku tak kan mengalah.
Aku berpaling melihat keadaan Daliesya. Dia macam terkejut berukss.. Beruk pun tak terkejut macam tu.
Aduii la.😑
parahhh...
"Girl kau? Are you kidding me ? Dia girl aku,bangang..."ujarku lagi.
Kenyataan ku ini mungkin akan membuatkan semua orang terkejut and aku dah nampak macam musuhku sedang sakit
hati .........Tapi..
Kesah apa aku..
Bukan masalah aku pun. Aku bukan nak sangat dengan Minah brutal ni. Perangai gangster nak mampuihhh..
Muka jer cantik. Habis muka kacak aku kene dengan dia tadi. Muka dia pun apa kurangnya .
Kesian?
Bolehlah sebab dia perempuan... Aku melihat wajahnya...
Hurm...
Okey rasa bersalah mula bersarang dalam diri aku. Bibirnya ada darah yang mula mengering. Pipinya sedikit bengkak. Tudung putihnya ada kesan darah sikit.
YOU ARE READING
I Love You , Gangster♥
RomanceDaliesya Qamilia, seorang yang ceria dan aktif. Tetapi apabila berlaku tragedi ,dirinya berubah 100%. dia menjadi seorang yang pendiam. Hatinya beku. Dia tidak mudah percaya kan orang lain. Tapi satu hari... "Memang ada kene mengena dengan aku...