Sevgili Okuyucularım Yeni Bİr kitaba başladım Lütfen ona da bakın . İlk bölümü daha yeni yokydum ve fikirlerinizi duymak istiyorum . . Kitabın adı " Küçüğüm " Bakarsanın beni çooook mutlu edersiniz . İsteyenler Profilmde bulabilir .
İyi Okumalar . ^_^
" Rahat dur Sammy sıçıcam ağzına " dedi Dean en sonunda , fıldır fıldrı ayakta dolaşan Sam'e karşı . Sinirden onu bile yeni fark ediyordum .
" Isaac bırakın bu iki gerizekalıyı gitsin . Benim küçük bir işim var " diyerek depodan çıktım .
Tanrı aşkına ne sikim dönüyordu . Sadece kısa bir süre ortalıkta yoktum . Zayn ve arkadaşları değişmişti - ki şu anki çocuklarla çocukluktan beri arkadaşmış " Beni yeni bir hayata baş düşmanım başlatmıştı . En yakın arkadaşlarım bir anda değişmişti ve Dean yüzünden Turta manyağı olmuştum .
Çok eskileri hatırlayınca içimde burkukluk oluşmutu . O günleri o kadar özlemiştim ki . Benim harıl harıl ders çalışmamı , Zayn ile olan ilk otobüs tanışmamızı . Otobüste gecenin bir yarısı beni uyandırıp iyi geceler öpücüğü isteyen Zayn'i . Ben bıçaklanınca kollarının arasında taşıyan ve babamdan çekinen , Gerçek Zayn'i özlemiştim . Eskiya dönsek ya .
Derin bir nefes alıp ne zaman bindiğimi bilmediğim arabaya iyice gaz verip yüklendim . Çocukların ortak evine gelince tam kapının önüne park edip kapıya doğru ilerledim . Niall'ın eski ayakkabılarından anahtarı aldım . Evet yedek anahtarı oraya koymuştuk , çünkü kimse o ayakkabılara dokunmak istemezsi . Kokarcadan farkı yoktu . Kokuyu hiçe saymaya çalışarak evin kapısını açtım .
Evin kapısını açar açmaz içeriden bir çığlık sesi duyuldu , erkek . Bu Reid'in sesei değildi . Ama sesi tanıyordum . Hızlı ama sesiz adımlarla alt katta bulunan depo gibi kullanılan bodruma indim . SArı işik etrafı aydınlatmak yerine loş bir hava vermişti . İçerdekileri kestirebildiğimde bizim çocuklar , Reid ve daha önce görmediğim 2 adam vardı . Apışıp kalmıştım . Çünkü Reid hiç kaçırılmışa benzemiyordu . Gayet sapa sağlam ve Liam ile yan yana duruyordu . WFT . Noluy lan . Sesizce duvara bağlı kolonlardan birisine geçtim . Ve çıt çıkarmadan dinledim
" Nerde ? " diye bağırdı Zayn o iki , elleri kolları sandalyeye bağlı adamlara karşı
" Öldü " dedi birisi . Zayn sinirden kasılmıştı .
" Ölmediğini çok iyi biliyorum . Söyle " diye tekrar bağırdı . Ses tonundan anlaşılıyordu ki sakin olmaya çalışıyordu . Ama nafile .
" Bay Grayblack öldü , bay malik " dedi bir diyeri . Donmuş bir vaziyette ona bakarken söylediği soy ismi ile apışıp kalmıştım .Bay Grayblack . Ölmüşmüydü ? VE ben babamın öldüğünü yeni öğreniyordum . Peki şu an ne yapmalıydım . Ağlamalımıydım ? Sevinsemiydim ? Yoksa böylece soğuk kanlı mı olmalıydım ? Bilmiyordum ki .
" Mektubunda yazdığı şeyler ne o zaman " dedi Harry elinde beyaz bir kağıt tutarak . Ölmeden önce bir de mektup mu yazmıştı ?
" Onun açıklamasını bizde bilmiyoruz " dedi adamlardan biri
" Sadece 3 Cümle var lan burda , devamı olmalı " dedi Zayn kükreyerek . O kadar dalmıştım ki yerimden sıçramıştım . Yani kızına bırak bıraka 3 cümle mi bırakmıştı . Teşekkürler baba , çok düşüncelisin . Keşke düşünmeseydin .
" Bunların anlamı ne " diye sordu Louis .
" Bilmiyoruz , ben ölünce kızıma götürün o anlar " dedi adam . Çok merak ettim şimdi 3 cümle ile ne anlattı bu adam . Keşke kısaltarak yazsaymışta 2 cümleye indirmiş . Ona 3 cümle yazmak bile zor gelmiştir .
" Tekrar oku Harry " dedi Niall . Harry kağıdı kaldırarak boğazını temizledi ve okumaya başladı .
' Küçük Mandalinam gidiyorum . Gün Işığım sönmedi . Onu bul ve seni aydınlatmasın izin ver '
Gözlerimi pörtleterek Harry ' nin elindeki kağıda bakıyordum . Emin olmam lazımdı . Bunları yazdığına emin olmam lazımdı . Gözümden süzülen yaşı umursamayarak , Saklandığım yerden çıktım . Çocuklar ayak seslerine dönünce Reid ' in yüz ifadesi saatlerce gülmek istememe neden olabilirdi . Ama şu an kendimde o gücü bulamıyordum .
" Senin durada ne işin var Darcy " diye kükredi Zayn . Onun bağrışmalarını hiçe sayarak hızlı adımlarla Harry ' nin yanına gidip . Hızla kağıdı aldım . Okudukları doğruydu . Hatta küçükken yaptığı gibi Tavşanlı , elişi ile yapılan kitap ayracından da yapıp kağıdın kenarına koymuştu . ( Medyada var )
" Neden ağlıyorsun Darcy " dedi dibime kadar ne ara geldiğini anlamadığım Zayn . Başımı kaldırarak Zayn ' e baktım . " Gün Işığı kim . Neden onu bulacasın Darcy " dedi . Kesik kesik bir nefes alıp titrek bir sesle konuştum .
" A. Ann . Annem "
Kısa Ama öz Oldu Sankimmm :D
Vote & Yorumlarınızı bekliyorum .
' Küçüğüm' e Bakmayı unutmayın LÜTFEN ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}
Fanfictionİyi kızlar Kötü Çocukları sever , tamam biliyoruz . Peki ya Daha Kötü kızlar , kötü çocukları sever mi ? Saçma mı oldu ne . SPRING BREAK