part 1

33 0 0
                                    

*10 thun yg lalu*

Ilut:  Tunggu!!...Jangan kasi tinggal aq....
Boy:  Ilut.. aq mau jln sdh ni..
Ilut : ko mau p mna??
Boy : Bilng mma ku jauh...
Ilut : jahatnya kau...😣
Boy: jangn kau mnngis..nnti  bila kita besar sdh aq cri kau jga...aq x akan kasi lpa kau..😯
Ilut : penipu...
Boy: iya btul..jnji...

(Mma c Boy pnggil)
Mmanya: Boy cptla kita mw jln sdh...
Boy: Ingat apa aq ckp ya.. aq jln dlu..baiii...
Ilut: Boy~~~
 

*7.30 a.m*
Boy........
Sa tbangun dri tdur. Rupanya mmpi..😥 ya itula mmpi yg sllu mgnggu hdup sa.. mmpi psal c Boy. satu2 ny llaki yg sa knl time tu.. kmi brpisah time kmi kcil2 lgi..ndatw dya pmna n sa rndu btul sma dya... biasalah kwn lama siapa x rndu kn..
Btw,nma sa c Dolcavey.. 👩slalunya sa dpnggil Ilut.
Mma sa yg bgi tu pnggiln.. sa 22 thun.. so skrng ni sa mw bkemas p U sbb x lama lgi jm 8..

Smpai d U sa msuk kls dn tejmpa kwn sa yg comel tu nmany c Evanny..sa pnggil dya Eva..

*start klas*
Kami punya pensyarah msuk smbil dsblhnya ada 1 student bru... lelaki..👦 dia ksi prknl la nmanya.. Namanya c Nadell  dri Australia kunun padahal mka mcm urng sabah jga..😝 haha...then tu pnsyarah srh c Nadell dduk d blkng kmi..
C Nadell limpas la smbil snyum2 sma kmi.
Trus c Eva bbisik sma sa.
Eva: hansem pla c Nadell tu Ilut.. Ada lesung pipit lgi dii..😍

Sa pun ktawa seja... punya gtal c Eva bru nmpk llaki hnsom bgegar sdh tulng rusuk..haha (SKIP)

Time rehat tu sa bwa la c Nadell p cafe sma2 kcian jga kn xda kwn nya... lgipun dya ni bdk bru kn..
Ilut :Dell...ko x kluar rehat?
Dell:Mw jga.. tpi teda kwn ku
Ilut : haha.. bh jumla ikut sa..
Dell: ba.k..

Time d cafe kmi bcrita la ni...sa tnya itu ini sma dya..
Ilut:ko mmng asal australia ka?Tpi knapa mcm urng sabah ja ko ni??

-----------------
Baru started making story😅😅

 Cuma Kamu (COMPLETED)Where stories live. Discover now