Capitolul 1

5 3 0
                                    

Keda, un băiat de 17 ani, aparţinând unui trib de indivizi Cro-Magnon părăseşte siguranţa satului său pentru prima dată, însoţindu-l pe tatăl său, Tau (Jóhannes Haukur Jóhannesson) şi alţi membri ai tribului la vânătoarea anuală de bizoni, care era esenţială pentru supravieţuirea lor peste iarnă. Keda nu e însă suficient pregătit pentru această misiune, iar spaima care-l stăpâneşte face ca el să fie rănit, iar apoi abandonat de ai săi, care-l credeau mort, la mulţi kilometri depărtare de sat. Keda nu poate să găsească drumul: rănit, flămând, singur, trebuie să se lupte cu condiţiile de ger ale iernii şi bineînţeles cu prădătorii.Trezindu-se rănit, singur și departe de satul său, el trebuie să învețe să supraviețuiască și să navigheze prin sălbăticia aspră și neiertătoare. Ca în basm, drumul inițiatic al eroului trece printr-o serie de etape, de încercări care-i marchează propriile limite, îl fac să se cunoască pe sine: cunoaște umilința, află ce înseamnă răbdarea, simte virtuțile prieteniei și ale omeniei, trăiește experiența morții ritualice.

În călătoria pe care o parcurge, lui Keda i se alătură un lup. În timp ce dezvoltă o prietenie cu un lup, ei învață să se bazeze unul pe altul pentru a vâna, a face față nenumăratelor pericole și pentru a-și găsi drumul spre casă înainte ca iarna neiertătoare să sosească.

Sper ca v-a placut -acesta poveste despre un tanar si un lup,

Nu uitati sa dati follow.!

Va multumesc!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AlphaWhere stories live. Discover now