Ağlarım Ama!

37 1 0
                                    

Yine bir okul sabahındayız arkaaşlar. Ve bu günü tek bir kelime ile açıklamak istersem, bu kelime BOK olurdu.

Hayır gerçekten sanırım bu gün okul hayatım boyunca geçirdim en kötü gündü be? Var ya arkadaş çevremden soğuduğum gün hatta. Ama götüne koy, Işılı görücektim oğlum! okula gitmek için güzel bir nedendi bu... Dersler? boşver onu be zaten derslerde uyuyorum ve bugün matematik ek dersi var sanırım ona da kalmam 4 saat matematik işleyecek halim hiiiç ama hiç yok.

YAPICAĞINIZ ŞAKAYI SİKİYİM!

Normalde başlıkta gün belirlemem gerek ama bugün yaşadığım dur bir dakika bugün demiyim "O gün" yaşadığım olaydan sonra odama çekilip duvarlara yumruk salladığımı falan hatırlıyorum çünkü bir küçük düşmüşüm ama oooooooooooooooooooooooooğf öyle böyle değil var ya...

Ne mi oldu peki şöyle açıklayayım Ben yine okula küfür ede ede gidiyordum yola çıktım kısa bir yürüme mesafem vardı zaten Ama umrumda değil. Işılı görecektim okulda. Ve bu 6 dersi çekmem için oldukça yeterli bir nedendi. O Yüzden söylenme Lakotcuğum okuldan başka hiç bir yerde GÖRÜŞEMEYECEKSİNİZ! NİHAAHAHAHHAHA Ööhm. öhm... Tamam işte okula gidiyorum yolda duraksadım kendi kendime ve sordum.

"Sevgilisi olan bir kızın peşinden neden hala koşuyorum ki? Hayır bu normal bir aşık olmak değildi (GERÇEKTEN) kıza büyük bir sevgi besliyordum ve bunu benim gibi bir oyuncu nasıl tabir eder? Çok sevdiğim bir oyunun ana karakterine bağlanırsın ya ve oyun bitince keşke biraz daha devam etseydi falan dersin ya? İşte benimki tam da o! Değişik bir bağ... Okul tam gün sürse eve dönmesek okulda yatıp kalksak canıma minnet yani size böyle söyliyim. Ehm neyse şakanın yapılışına geçicem.

Herhangi bir BOKTAN Okul Gününün Son Dersi (sondan önceki de olabilir :/)

Ah o arkadaş... hakkında düşündüklerimi açıklamak istesem var ya üff olay çıkar... Son dersten bir önceki dersteyiz Yanımda en arka sıralarda o çocuk ile oturuyorum (aslında uyuyorum) çocuk durup dururken beni dürttü ve Işıl'ı kötülemeye başladı ve bana onun hakkında iftiralar atmaya başladı.

Ama ben kıza öküz gibi bağlandığım için bu sikko yalanlara inandım beynim almıyor neden bu kadar salak olabildim? bütün ders boyunca durmadan ağladım var ya sıra artık ıslak arkadaş çantadan selpak çıkartıp sırayı sildi o derece yani... Off kafam dağılsın diye çıkarttı dışarı ama benim gözler kıpkırmızı böyle Onu 1 dakika bile görmek istemiyorum yani nefes almakta zorluk çekiyorum ve kendime şu cümleyi tekrar ediyorum;

"Ben hayatımda hiç mutlu olamayacak mıyım!?"

Moralen çökmüş durumdayım ve Işılın yanında bunu Başka bir arkadaşla (isim vermiyorum) bana planladıkları bir eşek şakası olduğunu söylüyolar ve... Abi yapmayın yaa o an içimdeki duygulara şöyle açıklık getirebilirim;

"I WILL KILL U MOTHERFUCKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!"

Bunun çok daha fazlasıydı işte bununla birlikte kendisinin yüzüne bütün ders boyunca fütursuzca küfrettim. 

VE BUNUN ÜZERİNE GÖZÜNDE KÜÇÜK DÜŞTÜM! (YA DA ÖYLE SANIYORUM!) VE BEN NİYE BÜYÜK YAZIYORUM!?

Tamam işte gözünde küçük düştüğümü düşünüyorum ama o öyle bir kız değildi yani her şeyden önce Bana olsaydı bu mesela sevgilim olsa bir kız benim peşimden bu kadar koşsa mallıklar yapsa ya da hepsinin bir cümlede toplanmış hali "GÖTÜNÜ YIRTSA"  Açıkçası maksimum 2 gün falan alttan alırım ve kızın mesajlarına falan cevap vermem yani bilmiyorum benim kişiliğim buydu yani  karakterim şu; O kapı kapandı artık yok sen başka denizlere açıl yani...

İşte benim ona tutulma sebebim de bu! Off bu eşek şakasını hatırlayıp da yazdım başka bişey hatırlayamadığım için aklıma gelen tek şeyi bunu yazdım.

Ay şu an gerildim ya tüylerim diken diken! aklıma geldikçe sinirleniyorum (Mrs. Kıvırcık, sakın bunları okurken gülme ._.)

Tamam işte bu yani bir gelişme olursa haberdar olursunuz!

Umutsuz VakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin