-Jimiiinn......trezirea,hai.
Se foieste putin in pat somnoros.Deschide un ochi uitandu.se la mama sa.
Jimin:-Daaa mamaa?......Nu mai tipa.Vin.....acum.
Se ridica in fund cu ochii inchisi si isi ciufuleste parul incet.Ofteaza lung si se ridica din pat.Isi ia un halat pe el fiind doar in boxeri si pleaca cu pasi mici si lenesi la baie.Da drumul la apa sa se incarce cada,se pune pe capacul toaletei si atipeste iar.Dupa ceva timp simte apa la picioare,pipaie cu picioarele podeaua fara sa se clinteasca de acolo si tresare speriat.
--Ooo nuu,fackk.Ce dracu faci Jimin?Huhhh........Prosopul.Unde e prosopul? Firar el sa fie.........Ba nu,mai multe.Unde sunt prosoapele?
Incepe sa se panicheze,se invarte in cerc calcand pe apa calda de pe podea nestiind ce sa faca.Ia din cui toate prosoapele si le intinde pe jos,le preseaza usor cu mainile pentru a absorbi toata apa.Dupa ce s-a asigurat ca a terminat cu apa de pe podea,stoarce prosoapele jos fara sa isi dea seama si le pune la uscat,intizandu-le prin baie.Se intoarce cu fata la cada vrand sa dea drumul la capacul de pe fundul cazii pt a mai scade din apa,dar cand sa faca doi pasi,aluneca si cade in fund.
--Aaaaaa*tipa*.Ahh ce bou sunt,cum de nu ma dus mintea?Pff...
--Jimin,esti bine?
--Da mama!
--Hai odata ca nu stam dupa tine.
--Ok,inca putin si sunt ca si nou.
Se ridica tinandu-se cu o mana de partea unde s-a lovit,pune capacul din nou la cada si intra in ea.Isi face baie,se usuca si se spala pe dinti,se uita in oglinda la muschi lui si se incordeaza facand fete ciudate in oglinda ridicand din sprancene.Iese din baie si se duce in camera lui,se schimba si se duce la bucatarie.
--Mamaaa......sunt gata.Unde e tata?Spunei sa vina ca intarzii la ore.
--Vine acum Jimin,stau calm.Ia banii acestia si cumparati ceva comestibil,nu tigari sau mai stiu eu ce,si ai grija de tine.Compoartate civilizat,ok?
--Da mama!