➴ 3 ➶

282 44 9
                                    

A napok meglepően gyorsan teltek el a két fiatal számára. A néha ijesztően hosszú utakon,meg-megálltak pihenni. Mérhetetlen boldogság és kalandvágy lengte körbe őket.
Ha valaki rájuk nézett, messziről láthatta ,hogy a teljes hálójában állnak.

- Mi a következő állomás ? - nézett Taehyung izgatottan a mellette csendesen mosolygó fiúra.

- Majd megtudod! - emelte pár másodpercre szerelmére tekintetét majd tovább figyelte az utat.

Taehyung sosem gondolta volna,hogy ennyire magával fogja ragadni ez az utazás. Hiszen sosem szerette a hosszú utakat,ez most mégis más. Majd kiugrott a bőréből ,a szerelmük mondhatni még erősebb lett. Teljes kábulatban figyelte a mellettük elsuhanó tájat,sosem volt még ilyen boldog.

Yoongi kissé idegesen szorította a kormányt. Valamire készült ,de nagyon félt a végkifejlettől. Az izgatottság az eszét vette,remegve várta az úticél elérését.
Mindennél jobban várta ezt az alkalmat.
Esténként volt ,hogy elképzelte az egészet,ott valahogy minden egyszerűbbnek tűnt. Most legszívesebben elfutna ,DE nem teszi. Ahhoz túlságosan is szereti Taehyungot.

- Na Yoongi ,légyszíves!!! - nyaggata kedvese ,enyhén rántva felkarán.

- Taehyung kérlek ! Pár perc ! - simította kezét a morgóéra.

- Bla ,bla ,bla ..-utánozta Taehyung ,Yoongi szájmozgását ujjaival.
Yoongi nevetve kanyarodott be a megfelelő útra,imádta ,hogy egy nagy gyermek szíve választottja.

- Itt vagyunk ! - állt meg az autóval ,Taehyung kérdőn nézett rá.

- Te most azért hoztál ide ,hogy megölj ? A véres hullámat pedig bedobod a szakadékba? Aztán elhajtasz ,mint aki jól végezte dolgát ? - tette kezeit arca két oldalára.

- Miiii? Taehyung ,annyira dilis tudsz lenni ! -nevet fel jóízűen Yoongi ,kedvese valótlan feltevésén.

- O-o-oda ? - nézett Taehyung előre ,ujjival a szakadék felé mutatva.

- Nyugoodj meg ,nem fogsz kikötni a fenekén! - szálltak ki az autóból,kezén fogva indultak el a korlátig .- Ha az lett volna a célom ,nem furikáztalak volna annyit!-tette hozzá a végét halkan ,mire Taehyung ijedten ugrott el tőle.

- Félek ! - mondta remegve a fiú ,segítségkérően nézve társára.

- Gyere ide Tae ! - nyújtotta felé jobbját Yoongi.Miután megfogta a fiú ,maga elé húzta a korlátnak nyomta Taehyung csípőjét.
Pipiskedve helyezte az állát szerelme vállára ,majd puszit nyomott fülére.- Örökké vigyázni fogok rád,ígérem ! - búgta Taehyung hallójáratába.

A fiú jólesően megborzongott ,hátra vetette fejét Yoongi vállára. Így álltak percekig ,hallgatva a természet kellemes zenéjét. Az életüket adták volna egymásért.

Yoongi úgy érezte,hogy eljött az idő ,meg kell tennie ! Most vagy soha !
Óvatosan helyezte zsebébe a kezét,ahol megbizonyosodott róla ,hogy a kis doboz vele van. Hatalmas levegőt vett ,majd lassan ereszkedett térdre . Taehyung ahogy érezte kedvese eltávolodását egyből hátra fordult.
Szemei egyből könnyel teltek meg ,bal kezét ajkai elé kapta.
Yoongi kifújva a levegőt ,félve nézett fel rá.
Kihalászva a dobozt,lassan nyitotta fel,majd kivette az arany gyűrűt belőle.

- Kim Taehyung,megtisztelsz azzal,hogy a jegyesem leszel ,későbbiekben pedig a férjem ?

- Igen ! Igen ! Igen és igen ! - kezdtek el potyogni örömkönnyei.
Miután Yoongi az ujjára húzta az ékszert ,mely szerelmük beteljesülését jelképezte ,nevetve ugrott a szerencsétlen fiúra.
Yoongi ennek hatására ,eldőlt egyenesen a homokba. Körülöttünk kissebb porfelhő képződött. Hirtelen csendesültek el,elvesztek egymás igéző szemeiben. Yoongi mozdult először ,kezét Taehyung tarkójára helyezve invitálta lágy csókba. Melyből lassan vad ,szenvedélyes szeretkezés keletkezett.

"Mindig mosolyogj, és soha ne add fel, még akkor se, ha minden ellened fordul.
A Sólyom végveszélyben c. film"

Vége

➴ ➶ ➴ ➶ ➴ ➶ ➴➶
Ezekkel a sorokkal zárnám le ezt a történetet!
Remélem tetszett és köszönöm szépen ,hogy velem tartottatok! Sokat jelent !🖤
Sajnálom a hibákat,igyekeztem részletesen átnézni ,de megesik,hogy átsíklik a szemem.
A véleményeket szívesen fogadnám!
Még egyszer köszönök mindent !
Találkozunk egy másik könyvemben !
Legyetek jók!🖤🖤

Az ihlet adóm,az egyik kedvenc zeném volt :

2018.11.06.

Unforgettable - Taegi ff. [befejezett]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon