Sıcak Ihlamur

105 10 0
                                    


Gece saat bilmem kaç üşenmeden kalkıp kendime ıhlamur yaptım cama koyduğum ıhlamur bardağım dan çıkan sıcak hava buharları camımı buharlaştırıyor en nefret ettiğim şey olan sigarayı maalesef babamda içiyor babama birçok defa teklif yaptım bırakmasıyla ilgili bırakmak istiyor bırakamıyordu.

Günlük 1 pakete 11 TL para vereceğine iki güne bir kitap artı bir tanede hazır ıhlamur alabilirdi ama maalesef yapamıyoruz ben bile babamın verdiği günlük 5 TL'den artan 1 TL mi kumbarama atıp 22 günün sonunda kendime yeni bir kitap alabiliyorum arada sırada daha fazla veriyor tabi ki de işime geliyor tabi hayata karşı yere düşmüşken kalkmak için sadece birkaç kişiye tutunuyordum onlarda elimi bırakıp tekme atarsa anlarım dünya beni hayatına almamıştı daha annemin bana sormadığı soruları sevdiceğimin sorması?

İnsana garip gelir anası onu doğuran(büyüten) kişi daha şu soruyu sormuyorken " hasta mısın?,neyin var?,yemeğini yedin mi? "

İnsanın sevdiceği soruyor, yıl 2018 dışarda dolaşırken annesiyle beraber markete giden bir aile önümde gidiyorlar çocuk annesine bağırıyor çağırıyor kısaca anneye yapılmayacak her şeyi yapıyor annesi üzülüyor tabi annesiz olarak büyüyen ben keşke annem yanımda olsaydı da hiç sözünden çıkmayacak şekilde şu köşede otursaydım diyorum babam anlatırdı onun döneminde çok zor muş bizim gibi annemize babamıza bağırsak fena halde kızarlarmış peki simdi neden böyle? teknolojimi gelişti? çevremi değişti? bence hiç bir şey değişmedi.

Sadece insanlar değişti aileler çocuklarına terbiye vermemeye başladı daha 4 yaşındaki çocuğa susması için eline telefon tablet veriyorlar olmamalı çocuk daha annesini tanımadan teknolojiyi tanıyor.

Bir Umut Hayat(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin