Pov. Hayley.
Wat nou als je al drie jaar op school zit en heel veel tricks kan om leraren over te halen. Ja dat ben ik Hayley Summer aangenaam. Of ik iets over mezelf kan vertellen, ja hoor. Ik ben Hayley en ik ben 15 jaar + ik zit in havo 3 (foto bovenin). Mijn hobby is dansen en als ik tijd heb ga ik mijn moeder helpen in het dierenasiel. Ssst niet tegen mijn moeder zeggen, maar ik heb daar een lievelings hond en als ik verdrietig of boos ben ga ik altijd naar hem toe en brengt hij me tot rust. Hij heet Jupke nou ja zo noem ik hem. Hij ziet er zo uit.
En dat is wel genoeg over mij. Want ik heb namelijk vakantie. Oh ja ik ben nu bezig met kleren uitzoeken voor het feest van vanavond. Het feest is van de crush van Skyler mijn beste vriendin zonder haar zou ik school niet overleven. En voor ik het vergeet zo ziet ze er uit.
Hay ik weet echt niet wat ik aan moet! Schreeuwt Skyler. Help nou en staar niet zo naar je telefoon. Grrrr. Laat ook maar. Srry Sky ik zat weer even naar die foto's van ons op vakantie te kijken. Maakt niet uit naar kun je me dan nu helpen? Jaja kom al. Oke eens zien, ik rommel wat in haar inloopkast en vind 2 outfits. Ik hou ze allebei omhoog. Welke vind je leuker? Vraag ik. Uiteindelijk hebben we onze outfits.
Na nog film te hebben gekeken en te eten zijn we gaan douchen en hebben ons omgekleed. Dit zijn onze outfits.Outfit, haar en make-up van Skyler.
Outfit, haar en make-up van Hayley.