"רק עוד קצת הולי, קדימה."
"אני מנסה! זה כואב!"
"תתמודדי!"
"אני כן!"
"אז תתמודדי עוד יותר!"
עשיתי מה שקייסי ציוותה, לקחתי נשימה עמוקה והכנסתי את הבטן. קייסי אחזה ברוכסן שלי וניסתה להרים אותו למעלה. הוא נאנחה בעייפות. סוף סוף שמענו את הרעש של הרוכסן נסגר.
"זה עבד!" קייסי צעקה בהתרגשות. "זה מתאים!"
נשפתי אוויר החוצה ועשיתי פרצוף. הולך להיות קשה לנשום בתוך השמלה הזאת. "הייתי צריכה פשוט לקנות שמלה חדשה..."
"אבל לא היה לך זמן, אז בעיה. בכל מקרה, הצבע הסגול בהיר מתאים לך כל כך."
נשכתי את השפתיים והסתובבתי כדי להביא לה מבט מצער. "אני בקושי יכולה לנשום."
"נו באמת," קייסי אמרה ונתנה לי מכה קטנה עם המרפק שלה. "היינו אמורות לפגוש את מר. הייווד ואת ג׳רמי בלובי לפני רבע שעה."
"רק רגע," אמרתי ושיחררתי את ידי מהאחיזה של קייסי. "תני לי רק לבדוק את האיפור שלי-"
"את נראת בסדר," קייסי אמרה והחזיקה שוב פעם בידי. "עכשיו בואי נלך."
בזהירות, נתתי לקייסי לדחוף אותי מחוץ לחדר בבית מלון. בגלל שהייתי חברה טובה, נתתי לקייסי לאפר אותי. בגלל שקייסי היא קייסי, היא לא נתנה לי לראות את האיפור לפני שהלכנו- ממה שידעתי, אני יכולה להיראות כמו ליצן. ועוד יותר גרוע, אני לא יודעת איך אני נראת בשמלה הזאת. זה היה קטן מידי. קייסי נתנה לי להשאיל את שלה, אבל זה מלפני כמה שנים אז זה בקושי עולה עליי.
"בואי כבר, אנחנו מאחרות." קייסי המשיכה לדחוף אותי במסדרון.
ניסיתי להיות בקצב שלה כשהלכנו במסדרון וניסיתי לשמור על שיווי משקל עם העקבים. "לאט, קייסי."
קייסי זרקה לי מבט חסר סבלנות. "את באמת רוצה לאחר לחתונה?"
"אנחנו לא הולכות לאחר."
"מה אם ג׳רמי יאבד בדרך?"
"הוא לא..." ניחשתי וכיווצתי את הגבות. אם אני מכירה את ג׳רמי, הוא כנראה כן יאבד בדרך. "אולי כדאי שנמהר."
כשהגענו ללובי, לא ראינו את מר. הייווד ולא את ג׳רמי. היה ריק לחלוטין חוץ מהעובדים שישבו שם חצי רדומים. קייסי הסתובבה לעברי והוציאה את השפה התחתונה שלה.
"הם לא יעזבו בלעדינו, נכון?"
הנדתי בראשי. "ג׳רמי אולי, אבל מר. הייווד לא יתן לו..."
פתאום ג׳רמי הופיע באחת הדלתות. הוא סידר את העניבה שלו והסתכל על זה במבט מעוצבן. אחרי כמה רגעים, מר. הייווד יצא מהחדר וגם סידר את העניבה שלו.
YOU ARE READING
Forbidden Relationship
Teen Fictionלמורה הצעיר והחתיך של הולי יש עבר אפל, ועתיד מסוכן. היא מהר מאוד מוצאת את עצמה בתוך הסיפור ונכנסת לבלגן. מי ידע שהעובדה שהמורה שלנו היה פעם בכנופיה יעשה כל כך הרבה בלגן? כשהולי ומר. הייווד התקרבו, להולי היו עוד ועוד שאלות על העבר שלו, ולאט לאט הולי...