San

13.9K 162 21
                                    

UYARI!!!
Tesadüfen geldiysen,
AŞIRI CİNSELLİK!
EŞCİNSEL İLİŞKİ!
GRUP SEX
+18

***

Soo Kai'ın avucuna bir miktar lube sıkmış, esmer olan anahtarı avucunda jel ile kaplamıştı. Elleri narince bacak arasına inmiş, anahtarı deliğine iteklemeye başlamıştı! Siktir! Anahtarı deliğine sokuyordu ve Sehun gördüklerine inanamıyordu. Milim milim kaybolan anahtarla Kai ağzını açmış, yüksek sesle inliyor ve arkasındaki çocuğa daha çok yaslanıyordu. Soo tekrar ereksiyon olmuş, uzunluğu Kai'ın başının yan tarafından sallanıyordu... Kai yatağa parmak uçlarıyla basıyor ve bacakları titriyordu. Kalçaları yataktan hafifçe kalkıp iniyor, erkekliği ucundan sızdırarak sallanıyordu... Soo ise Kai'ın saçlarına ellerini geçirmiş, ona destek oluyordu. Kai anahtarın tamamını içine iteklemiş, anahtarın ucundaki zincirin küçük bir kısmı deliğinden dışarıya sarkmıştı. Kai derince bir nefes aldığında, Sehun da nefesini tuttuğunu anlamış Kai gibi kokan havadan bir nefes almıştı.

Kai'ın gözleri kaymış, kendinden geçmiş gibi duruyordu ve Sehun bu anın fotoğrafını çekip saklamak için ölüyordu! Kai eline bulaşan kayganlaşırıcı ile hafif ritimlerde kendini çekmeye başlamıştı. Başını yukarıya kaldırdı ve Soo'ya baktı. Daha sonra bakışları tekrar Sehun'a sabitlendi. Yüzündeki şaşkın ama tahrik olmuş ifade paha biçilemez güzellikteydi ve Kai'yı daha çok tahrik ediyordu.

"Ayaklarını çöz" dedi tekrar kısa olana bakarken. Kai dirseklerinden destek alarak gövdesini yukarıda tutmaya devam ediyordu. Soo destek olduğu bedenden ayrıldı ve masadan aldığı bir makasla Sehun'un ayaklarındaki ipi kesti. Sehun ellerinin de çözülmesini beklerken Soo yerden kalkmış, makası tekrar masaya bırakmıştı.

"Anahtarı alabilirsen, buradan da gidersin..." dedi Kai.

Sehun daha ne kadar mümkünse, şaşkınlığı kat kat artmış şekilde Kai'ya baktı. Dalga geçiyordu.

"Bu şekilde anahtarı nasıl alabilirim ki?!" Sehun elleri arkasında bağlı, haklı şekilde mızırdanmıştı.

Kai parmağını tekrar dudaklarına götürdü ve dudağını okşadı.

"Hiç yaratıcı değilsin Oh Sehun... Seni durdurmaya çalışmayacağım. Anahtarı alırsan, gidebilirsin... "

Ve ekledi,

"Tabii ki sadece ağzını kullanarak..."

***

San
Yazar: Ningyoo

Sehun ağzı açık şaşkın bir şekilde bakakalmıştı. Delirmiş olmalıydılar. "Kafayı yemişsiniz" diye mırıldandı.

Kai yaslandığı dizlerin sahibi Soo'ya bakmak için başını kaldırdı ve gülümsedi. Başının yanında sızdırarak uzamış penis görüş alanına girdiğinde biraz daha tahrik olmuştu. Soo'nun daha koyu renge bürünen dudakları ve pembeleşmiş yanakları onu altına alma isteği uyandırıyordu. Kai uzandı ve Soo'nun uzvunu narin bir şekilde okşadı. Soo gözlerini kapattı ve bacaklarına yaslanmış bedenin omzundaki tutuşlarını sıkılaştırdı. Kai onu altına alsın istiyordu. Hemen!..

Kai eliyle okşamaya devam ettiği uzvu aşağıya doğru çekti ve Soo sızlanarak öne eğilmek zorunda kaldı. Kai daha yakınına gelen uzvu diliyle yalamaya başladı. Ucundan sızan zevk suyuyla birlikte dilinin ulaştığı yere kadar yalıyor, dilini penisin başında dolandırıyordu.

Ichi, Ni, San ༒ SeKaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin