Ahhh
Este fucking 7 și trebuie să mă pregătesc pentru începerea nenorocitului de nou an școlar. Clasa a 10 B acum e a 11 B. Teroarea profesorilor din a 9a până acum. Nu mi-a fost așa dor de colegii mei, decât de grupulețul meu.
Mda, eu sunt o persoană diferită în grupulețul meu. Ve-ți înțelege pe parcurs.
Mă dau alene jos din pat și mă duc la baie. Îmi fac rutina, îmi fac ghiozdanul și plec.
Am ajuns la fix, autobuzul era în stație. Mda, aglomerație...
Îmi bag căștile în urechi și mă uit pe geam. O oră aici înțepenesc.
După multe așteptări la semafoare, înjurături în trafic și chestii de genul, ajun la liceu. Grupul meu mă aștepta.
-Pe unde ai umblat?
-Prin autobuz. Logic.
-Hai să ne ocupăm locurile noastre că altfel le pierdem!

Asta am făcut. Am plecat în clasă. Ultimele 4 bănci de la perete, ale noastre din a 9a până acum.

-Mhm. Nimic schimbat. Zic eu cu o expresie plictisită.
-Ce voiai să se fii schimbat?
-Gaura aia din perete făcută de tine în a 10a.
-Las-o acolo. Uite, se potrivește cu fețele colegilor noștii nesuferiți. Ia zice-ți colegi, tot cu maneluța?

Noi 4 din grup am început să râdem, fiind singurii ce ascultau Rock din clasă, era logic.

-Ha ha. Nu e amuzant. Spune o îngâmfată. Noi măcar facem ceva cu viața noastră, în schimb tu, Alex... Spune ea îndreptându-și degetul cu unghia ei falsă către mine.
-Lucy, dă-i drumul de aici. Nu am chef de arfele tale de pițipoancă. Știm toți că ai ceva cu mine din clasa a 9a dar gata. Las-o moartă.
-Moartă ca reputația ta?
-Agh..gata..mă enervezi. Fii atentă păpușă că nu-mi place să repet, tu ai reputația cumpărată. Nu e natural. La fel și fața ta. Ai curaj să vii măcar o dată nemachiată? Ah, știu eu. Nuuu. Ai perucă, extensie sau cum dracu s-o numi, unghii false să nu se vadă jegul de sub unghiile reale, fuste scurte să se vadă curul și bluze decoltate să se vadă sânii pe care nu îi ai de alfel. Ești mai plată decât Dorna și mai falsă decât unghiile tale kilometrice. Așa că dă-i drumul de aici sau te demachez!
-În fine, cum zici tu.

Spune și pleacă parcă dezamăgită că nu a decurs cum voia ea "cearta" asta

-Super. I-ai dat-o!
-Am spus adevărul. Acum hai la țigară că îmi arde plămânul!

Am ieșit în curtea școlii și admiram elevii cum intrau în liceu. Văd fețe noi. Sigur sunt bobocii. Nimic interesant, până a intrat ea. O fată cu un fund atât de bombat, atât de bine lucrat. Prin colanții ăia de piele se vedea minunat. Ea se întoarce la mine și îmi zâmbește.

-Mai ai țigări? Spune ea
-Da. Vrei?
-Dacă nu te deranjează.

I-am dat o țigară și a plecat. Avea o bluză strâmtă și niște sâni wow.
Mă întorc spre grupulețul meu și încep să mă "laud"

-Voi ați văzut-o pe tipa aia? Avea un fund minunat!
-Ești o persoană cidată.
-Știu, îmi asum asta.
-În loc să te uiți ca o persoană normală după băieți, te uiți după fete.
Fă-ți și tu un iubit, nu o iubită!
-Agh. Fă-ți tu doi iubiți. Unul pentru tine și unul pentru mine. Știi bine cum sunt eu și totuși mă insulți indirect. Dacă te deranjează asta pleacă, du-te!

Cu astea fiind spuse, mi.am aruncat chiștocul pe jos și am plecat în clasă pachet de nervi. Am început bine clasa a11a!

-Hai! Alex! De ce te superi? Glumeam!

Strigă din spatele meu. Am preferat să ignor.
Odată ce am ajuns în clasă, mi-am pus căștile și am decis să mă uit pe orar.
Prima oră: Biologie. Super! Proful e plecat în vacanță încă. Două săptămâni fără bio deci am o oră liberă.
Am deschis telefonul și m-am uitat la ceas. Dah, trebuie să se întoarcă ceilalți de la țigară.

-Ăm hey!

Aud o voce timidă prin căști că doar nu aveam muzica la maxim. Îmi ridic privirea din telefon și văd pe..

greșeala iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum