ilk Aylar

6 2 0
                                    

Merhaba adim sıla izmirde yaşayan 13 yaşında bir kızım.

Sonunda istanbula taşındık. Artık yeni bir hayatım olacaktı hayata yeniden başlıyor gibi olacaktım her şey çok güzel ya da güzel veya güzel olucaktı. Hayaller bunlar tabii ki gerçekler ... onlar kadar acısı yoktur herhalde. Neyse hadi hikayeme geçelim anlatacağım o kadar şey var ki ..

Yaz tatilinin bitmesine sadece 1 gün kalmıştı. Aklımda binbir soru: acaba yeni okulum nasıl yeni arkadaşlarımla iyi olacak mıyım ve daha niceleri 7. Sınıfa geçecektim
Sonunda 17 eylül pazartesi oldu ve okula gittim okul ile ev arası yarım saatti . Okula varınca yeni sınıfımın olduğu sıraya gittim kimse beni görmedi çok heyecanlıydım ve içeri girdik ben müdür yardımcısının yanına gittim bana sınıfı tarif etti okul  3 katlıydı benim sınıfım 2. Kattaymış 6 ve 7 ler 2. Kat, 5 ler 3. Kat ve 8 lerde 1. Katta. Sınıfın kapısının önüne geldim ve kapı kolunu tuttum açmadan önce bir sürü dua okudum ve  büyük bir heyecanla kapıyı açtım sınıf çok kalabalıktı tam 35 kişi yarısı erkek sadece 15 10 kız falan vardı. İlk olarak 2 tane kız geldi ilkyaz ve büşra diye beni dilek diye bir kızla oturttular. Ilk ders türkçeydi ve ben ağlamıştım okulun ilk gününden. çünkü heyecandan midem bulanmıştı . Lavoboya gittim ve yüzüme   biraz su serpip sınıfa girdim. Teneffüs olunca dilek bana okulu gezdirdi.sınıfta herkes gruplaşmış dileklerin grubunda kevser ve selin adlı kizlar vardı . Daha sonra rojin ve ferayda ikili kankalarmış hiç ayrılmazlarmış. Bir de Hülya ve Elif var onlarda birlikte gruplarmış.  Bende büyük ihtimal dileklerin grubunda olurum diye düşünmüştüm ama olmadım iyi ki de olmamışım. Böyle tam 2 ay geçti kasım ayına geldik sınıfa a şubesinden Bensu diye bir kiz geldi. İyi bir kıza benziyordu ve gerçekten öyleymiş:). Birkaç hafta geçtikten sonra Bensu,Feray,Rojin ve ben çok iyi bir kız grubu olduk artık benimde ait olduğum bir grup vardı hemde sınıfin en zeki grubuyduk tabii ki sadece zeki değil hem komik hem sayko bir gruptuk.1. Dönem  utku diye bir çocukla tanıştım o  A şubesindendi zamanla A şubesindeki bütün herkesi tanıdım. Artik a şubesindekilerle de kanka oldum. Seçmeli müzikte utku ile ayni sınıftaydık sürekli bana bakıyordu sinirlenmiştim aklıma bir soru yansıdı acaba beni mi seviyor diye sonra saçmalama okula daha yeni geldin seni tanımıyor bile daha dedim . Bu utkunun en yakın kız kankalari varmış bunların adı da Aleyna ve sudenaz diye . Aleyna ve sudenazin grubunda ise Meltem,pınar,azra ve sahra diye kızlar varmış. Azra ve sahra tek yumurta ikizleriymiş. Daha sonra biz  utkuyla iyice kanka gibi olmuştuk bir gün gene okuldayken  bana  şey dedi: akşam whatsappa bir gir dedi tamam dedim . Bana çıkma teklifi etti ve ben o kadar şaşırdım ki zaman istedim. Bensulara anlattım onlarda cok şaşirdilar evet dememi istedikleri için evet dedim ve sevmeyerek çıktım ama zaman ilerleyince biraz sevmeye başladım. Birgün utkuyla kavga ettik çünkü sürekli aleynalarin yanına gidiyordu benle konuşmuyordu bende çok kızdım. Not yazdım aleynalarla konuşma benle konuş birazda onlar ya da ben dedim hiç umursamadan yırtıp attı notumu böyle yapması beni daha da sinirlendirmisti ve bir o kadar da kırmıştı. Neyse biz ayrıldık daha sonra barıştık bir kaç hafta sonra gene ayrıldık ve gene barıştık komik ama en son bir daha ayrıldık çünkü o ben varken başka bir kızla çıkmış  bu haberi duyduğum zaman yıkılmış ve hiç olmadığım kadar sinirlenmiştim. oda böyle bir şey olmadığını söyledi bu olaylar yaşanmadan ben aleynalarla da kavga etmeye başlamıştım bana  seni utkuyla ayiricam demisti. Bu yüzden okulun ortasında onunla saç baş girişmiştik. Allahtan hocalar görmedi. Ve sonra utkunun beni aldattığı haberini duyunca komple yıkıldım. Hayatımda ki en büyük darbeyi ilk kez almıştım ve artik yaralıydım sürekli ağladım sürekli ama sürekli . A şubesiyle bir anda küstük artik hiçbiri beni sevmiyor ve bende onları sevmiyordum . Ben sırf utku için o şubeye gitmeyi düşünürken, hep onun arkasından koşarken,ona tam bağlanmışken  o başka kız bulmuştu artık diyecek sözüm kalmamıştı. Ama iyi ki de gitmemişim bensuda zaten sırf bu yüzden ayrılmış a şubesinden, kızları onu dışlamış. Gülmeme vakit gelmeden 15 tatil olmuştu. O kadar mutluydum ki sonunda o lanet olası okula gitmeyecektim oradaki insanları  görmeyecektim yaşasınnn. Vee 15 tatil bitti . 2. Dönemin ilk günü herkes bıkkın bir şekilde okula geldi. Herkesin suratında off gene mi okul ifadesi vardi sanki. Birkaç hafta geçince bensularla çok fazla kavga ettik. Ve küstük bensu ferayla bende rojinleydim artık. Kendilerini üstün görmekten başka hiçbir şey yapmıyorlardı   hep artistlik tasliyip duruyorlardi. Ama biz hiçbir şekilde takmadık tabii ki ama neredeysede hergün onlarla atışırdık tam bir salaklar. Bensularla kavgalıydım a şubesiylede artik sadece rojin ve bizim sınıftan serkan ,berzan vardı anlaştığım lafı gelmişken biraz onlardanda bahsedeyim serkan ve berzan benim en en yakın erkek kankalarım . Bide arda var oda kankam. Aradan birkaç hafta geçince bensularla barıştık bu durum aslında iyi olmuştu o kadar da arkalarından konuştuk ama neyse.. Ben mart ayında yurt dışına gidecektim ve bu benim için iyi bir fırsattı en azından biraz kafamı dinleyecektim. Ve o büyük gün geldi evettt yurt dışına gittim gezdim ve kafamı toplayıp geri  izmire döndük 2 hafta kalmıştık yurt dışında. Bu arada Belçika Brüksel, Fransa Paris, Hollanda da Terneuzen ve Amsterdama gittim. Ve mayıs ayına geldik artık okulun bitmesine az kalmıştı. Tam 1 ay yehuu. Bu aralar serkanla daha yakın olmuştuk. Ben kötü olduğumda o beni, o kötü olduğunda ben onu teselli ediyordum.(he bu arada bende serkandan hoşlanıyordum şş,ama onun da bana karşı duygularının olduğundan emindim) Okulun sonlarına doğru Bir gün  Rojin,Berzan,Serkan ve ben okuldan kaçtık çok riskliydi ama buna  değdi neden mi çünküü  serkanla çıkmaya başladık. Dur dur heyecanlanma anlatıyorum.
  Hava yağmurluydu bizde bir parkta kaydırağın altına girdik d c oynuyorduk ilk ben serkana sordum d dedi bende sevdiğin kişi kim dedim ve şey dedi: aslında ben seni seviyorum ama sen utkuyla çıkmıştın ondan dolayı sana söylemedim dedi. Ben ve rojin aynanda birbirimize bakıp gülümsedik .(bu arada rojine tüm olayları anlattım benim serkani sevdiğimi falan) sonra serkan bana sordu sen kimi seviyorsun diye bende seni dedim utanmadan .Birkaç tur sonra serkan bana sordu c dedim ve bana çıkma teklifi etti. İşte o an içimde tarifsiz bir mutluluk oldu o an hiçbir şeye üzülmezdim çünkü sevdiğim çocukta beni seviyordu ve bana çıkma teklifi etmişti daha güzel ne olabilirdi bir günde. kabul ettim . Utkuda çatlasın patlasın emi. Süre dolunca ayrıldık evlere gidiyorduk ben giderken baktım annem gidiyor karşıda hemen saklandım. Valla iyi yırttık yoksa yanmıştım. Sonunda yaz tatili oldu mutluydum ama bir yandan da üzgündüm çünkü hem bensularla barışmıştım hem de serkan sevgilim olmuştu ki araya 3 ay süre girdi. Neyse yaz tatilinin son ayı Almanyaya gittik. Bu yılda leylekleri  havada gördüm sanki...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni HayatimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin