No rīta, es piecēlos ar skaidrāku prātu un arī jūtos labāk, jo vakar kad pārējie aizgāja, Jungkooks iedeva man zāles un negāja prom, kamēr nebija pārliecinājies, lai es guļu.
Piecēlusies es piegāju pie sava skapja, un izvēlējos tērpu šodienai.
Apģērbusies, es devos uz virtuvi, lai pagatavotu sev brokastis.
Pagatavojusi nelielas brokastis, es devos pie galda, lai varētu mierā notiesāt savas brokastis.
Pat nepaspējusi nokost pirmo kumosu, man atnāca īsziņa.
Jungkook:
Labrīt, sawle! Kā jūties?Es:
Labrīt, Kookie! Pateicoties tev jau daudz labāk😉
Jungkook:
Tad labi, mīlu tevi😘Es:
Es arī tevi mīluKad mēs beidzās sarakstīties, es atkal ķēros klāt brokastīm, cerot, ka neviens šoreiz mani netraucēs, bet kad es apēdu pirmo kumosu, kāds piezvanīja pie durvīm.
Es automātiski piecēlos un devos durvju virzienā. Nonākusi tur es paskatījos caur actiņu, lai pārliecinātos, ka nav atnācis kāds maniaks vai kas cits, un kad paskatījos, man no sirds novēlās akmens, jo tur bija tikai Paula.Atvērusi durvis, es pat nepaspēju sasveicināties, kas viņa man uzdeva jautājumu.
- Kur tu vakar pazudi?
- Piedod, es aizmirsu tev pateikt, ka es nedaudz apslimu, bet tagad jūtos labāk... - Es skaidroju, bet tad es ko sapratu. - Kāpēc pati neesi skolā?
-Jo es satraucos, kur tu iekriti, bet izrādās, ka tu biji slima. - viņa teica. - Varbūt palaidīsi mani iekšā, jo man auksts paliek te ārā stāvēt. - viņa iesmējās.
- Uh, protams nāc iekšā. - Es neveikli noteicu, un mēs abas devāmies iekšā istabā.Iegājušas viesistabā, es uzreiz ķēros pie lietas.
- Nu ko mēs darīsim?
- Varam paklausīties mūziku, aizskriet līdz veikalam pēc našķiem, un varbūt pa mācīsimies kādu no Kpop koreogrāfijām. - Paula ieminējās.
-Nu tad ātri aizskrienam pēc našķiem un sākam mūsu mazo ballīti! - es jautri iesaucos.Atgriezušās no veikala, es devos uz virtuvi, lai paņemtu glāzes dzērienam un saliktu sapirktos našķus bļodās, tikmēr Paula devās uzlikt dance practice video, jo mēs izdomājām vispirms mācīties koreogrāfiju.
Iegājusi istabā, uz televīzora ekrāna jau bija nopazēts Blackpink "Playing whit fire" koreogrāfija.
Salikusi visu uz galda mēs sākām mācīties deju. Tā kā es jau biju šo dance practice video jau vairākkārt redzējusi man gāja vieglāk ar mācīšanos nekā Paulai.
Pēc apmēram pusstundas, mēs bijām iemācījušās pusi no dejas, un smejoties iekritām dīvānā.
- Tas bija jautri. - caur smiekliem iesaucās Paula.
- Mhm... Būs kaut kad jāatkārto. - Es ieminējos, bet tad kāds piezvanīja pie durvīm
- Es atvēršu, bet tu uzliec mūziku, lai mēs nesēdētu klusumā. - Paula ieminējās, bet pirms es paspēju atbildēt.Paulas skatapunkts
Es devos atvērt durvis kamēr Letīcija izvēlējās mūziku.Nonākusi pie durvīm, es tās atvēru, un līdz ar to nožēloju, ka pirms tam ne paskatījos caur actiņu, jo manā priekšā stāvēja Jungkooks no BTS un Letīcijas draugs. Zinot, ka viņš nezin par to, ka Letīcijai patīk BTS es nolēmu arī viņai spēlēt līdzi.
- Es atvainojos, bet, kas jūs būtu? - Es speciāli uztaisīju dīvainu balsi, lai viņš nemana, ka es esmu ļoti priecīga, par to, ka es viņu satiku.
- Es tik pat labi varu jaut.... - Viņš nepaspējis pabeigt, jo izdzirdēja, no istabas nākam dziesmu Love Myself, kas bija BTS dziesma, un viņš ātri paskrēja man garām, es skrēju viņam pakaļ, bet, kad ieskrēju istabā, Letīcija skatījās uz Jungkooku ar asarainām acīm.Letīcijas skatapunkts
Uzsēgusi Love Myself, es piecēlos no dīvāna, un sāku dejot, nemaz nedomādama, ka kāds varētu izbojāt šo dienu, bet dimžēl. Es kļūdījos.- Tad tā tu nezināji, kas es esmu, ja? - Es izdzirdēju, sava eņģelīša balsi, kura nebija maiga kā parasti, bet diezgan stingra, kas lika man apstāties, un paskatīties uz viņu knapi noturot asaras. Tajā pašā brīdī ieskrēja Paula. - Varbūt atbildēsi man? - Viņš bija ļoti nikns.
Pirms es atbildēju, es paskatījos uz Paulas, un viņa saprotot manu mājienu pameta istaba.
- Nu? Es gaidu paskaidrojumus. - viņš sāka palikt niknāks, un nu jau es izlīdu asarās.
-Jungkook.... Es saprotu, ka tu esi nikns, bet es zināju, ka jā es tev pateikšu, ka tevi pazīstu, tad būtu neiespējams mums būt kopā... Lūdzu saproti... - Es ar raudot viņam teicu.
- Bāc, es būtu kaut ko izdomājis, un mēs tā pat nevaram būt kopā, vainu esi fani vai nē. - Viņš nikni atteica, un tad apgriezās uz promiešanu, bet es paspēju viņam piešķiriet klāt un apķert viņam vidukli ar savām rokām.
- Jungkook piedod lūdzu! Es mīlu tevi! - es viņam lūdzos.
-Mīli? Ja tu mani mīlētu, tad tu man nemelotu! - ar to viņš no kratīja manas rokas, un devās prom, bet es nokritu uz ceļiem, un sāku raudāt pa visu māju, un līdz ar to istabā ieskrēja Paula.
- Ak Dievs! Letīcij, viss kārtībā? - viņa satraukti jautāja, kad pieskrēja man klāt.
- Viņa vairs nav... Viņš... Aizgāja... Ak kungs, es esmu tāda muļķe.... JUNGKOOK PIEDOD ES MĪLU TEVI! - es skaļi saucu.Pēkšņi es piecēlos kājās, un ar asarainām acīm, skrēju ārā no mājas, pakaļ Jungkookam, nemaz neiedomādamās, ka Jungkooks, jau sen būtu prom, bet tajā brīdī man bija pilnīgi vienalga, jo es gribēju pie Jungkooka.
Izskrējusi ārā no mājas, es pa taisno skrēju pāri ceļam, bet pēkšņi, es sajutu asu dūrienu sāna, un pēdējais, ko es atceros bija Paulas saucienu, un tad man priekšā parādījās viss melns, un es neko vairs ne atcerējos.
Hey💞
Zinu, ka ilgi nav bijušas daļas, jo man ir skola, un man nav viegli visu apvienot, jo man ir daudz mājas darbu, un arī man ir jāraksta jaunas daļas, bet te nu es esmu.Jā , zinu varbūt ir nedaudz negaidīts pagrieziens, bet man vajadzēja, ielikt jaunu daļu, tāpēc es izdomāju, ka Jungkooks visu uzzinās ātrāk nekā bija paradzēt.
Es jums nevaru apsolīt, kad būs jauna daļa, kā arī es zinu, ka es jums apsolīju, ka daļas būs reizi nedēļā, bet es nevaru paspēt uzrakstīt daļas tik ātri cik kādreiz, tāpēc es ceru, ka jūs mani saprotat.Mīlu jūs! 💞