გაფრთხილება - წარმოდგენა არის ინცესტზე. ძალიან გთხოვთ თუ არ გსიამოვნებთ არ წაიკითხოთ.
ინცესტი - სექსუალური ურთიერთობა ოჯახის წევრებს შორის.
დაინახე შენს ოთახში შემოსული უფროსი ძმა როგორ დაეხეთქა საწოლზე, მუხლებში გახეული შარვალი ეცვა და იმდენად მიმზიდველად გამოიყურებოდა ამ შავ ჰუდიში, რომ გინდოდა მასთან სექსით ამ ტანსაცმელშივე დაკავებულიყავი.
–დავიღალე.–ჯიმინმა ამოიოხრა და კეპი გაიძრო, შავი თმა უკან გადაიწია, სექსუალურად, როგორც სჩვევია ხოლმე. შენ კი ფეხებს შორის სისველეს გრძნობ.
უფროს ძმას უახლოვდები და დაუფიქრებლად ჯდები მის მუხლებში, სწორი იქნება, თუ ვიტყვით სასქესო ორგანოს ნაწილზე, რადგან ჯიმინი ძალიან დაიძაბა და იგრძენი საჯდომებს შორის როგორ აივსო სისხლით მისი მეგობარი.
–განტვირთვაში დაგეხმარები ოპა.–თქვი და ხელები ჯიმინის მხრებისკენ წაიღე, ის კი თვალებგაფართოებული გიყურებდა, ერთ ადგილას ვერ ჩერდებოდა, რადგან მის ასოს აწვებოდი, ცოტაც და თავს ვერ შეიკავებდა.
–შ/ს–ჯიმინმა ამოიოხრა, როდესაც მრების მასაჟირება დაიწყე. მისკენ ჩაიწიე და შენთვის სასურველ ტუჩებს დაეწაფე. რამენიმე წამი კანკალმა აგიტაცა, ორივე გაშეშებული იწექით, ერთმანეთის ტუჩებში სუნთქავდით, შემდეგ კი ჯიმინმა კოცნა გააღრმავა, შენს ტუჩებში ამოიკვნესა, როდესაც კოცნაში გართულმა სექსის იმიტაციით დაიწყე მის მუხლებზე მოძრაობა და ძლიერად მიაწექი ჯიმინს.
–ასე...ასე არ შეიძლება.–ჯიმინმა კოცნის შემდეგ წარმოთქვა და თვალები დახუჭა, რადგან შენი მოძრაობები ჭკუიდან შლიდა.
–ვიცი, მაგრამ თავს ვერ ვიკავებ, როდესაც ასეთი სექსუალური ხარ.– მისი ყელისკენ ჩაიწიე და სველი კოცნების დატოვება დაიწყე, კანი უხეშად მოიქციე კბილებს შორის და მოწუწნე.–ვერ წამოიდგენ რამდენი ხანია ამის გაკეთება მინდა.–ამოიოხრე, როდესაც ჯიმინს ზედა ტანსაცმელი გახადე და მის პრესს შეხედე, ტუჩებზე ენა გადაისვი.
–შეგიძლია შეეხო.–ჯიმინმა ამოგხედა წარბის აწევით, შენ კი მისი კოცნისგან აწითლებული ტუჩების დანახვაზე უცებ აკოცე, შემდეგ კი მისი ნათქვამი გაგახსენდა და ხელი პრესს გადაუსვი. კოცნით ყელიდან მკერდზე გადახვედი, ძუძუსთავებს გაეთამაშე, რაზეც ჯიმინმა ისევ ამოიკვნესა. მისი კვნელა იმდენად მოგეწონა რომ ეს მოქმედება გაიმეორე, მისი ძუძუსთავები პიში მოითავსე და მოწუწნე, ეს იქამდე იმეორე, სანამ არ იგრძენი ჯიმინის პენისის ვიგრაცია, და ღია ჯინსიდან სისველე არ დაინახე.
–შენ რა..?–ჯიმინს შოკირებულმა შეხედე, რომელიც შენს ქვევით შერცხვენილი იწვა, რადგან ახლახანს შენი ფერებისგან გაათავა.–ჩემი შეხება შენზე ასე მოქმედებს?–ქვედა ტუჩი მოიკვნიტე, ჯიმინი კი ცდილობდა ორგაზმიდან გამოსულიყო და ჯერ კიდევ აკანკალებული ხელით თმა უკან გადაიწია.
–უნდა წავიდე.–სწრაფად გაგწია და შენი ოთახიდან გაიქცა.
–ჯანდაბა, რა გავაკეთე...–ხელები თმაში შეიცურე და თვალები დახუჭე.–ის საბოლოოდ დავკარგე.
იქნება გაგრძელება, ვფიქრობ ორ თავიანს დავწერ. ძალიან გთხოვთ თუ თქვენთვის არ არის სასიამოვნო რაიმე ამდაგვარის წაკითხვა ნუ წაიკითხავთ. დასაწყისშივე დავწერე რა არის ინცესტი და იმედი მაქვს რამე პრეტენზია არ გექნებათ ამასთან დაკავშირებით.
YOU ARE READING
Brother. (JM)
Short Storyორ თავიანი წარმოდგენა/OneShot ჯიმინზე. ⚠️არის ინცესტი!⚠️ 18+! თუ არ მოგწონთ არ წაიკითხოთ!