Deschid ochii si realizez ca cineva a stat ca capatul patului meu minute in sir, ma simteam urmarita. Un sentiment de frica pune stapanire pe mine pana cand acesta imi spune in soapta:
-Sunt eu iubito! Vocea lui imi parea foarte cunoscuta si cand ma strans la pieptul lui am realizat ca este EL. Ma saruta incet apoi incepe din ce in ce mai flamand iar picioarele mele se inmoaie de parca ar fi gelatina. Il strang in brate si il vreau din ce in ce mai mult. Il vreau cu toata fiinta mea... vreau sa il simt langa mine si sa nu ii mai dau niciodata drumul. Ma lasa pe spate apoi pieptul lui este asezat peste al meu, imi presara saruturi fierbinti pe gat apoi incet se indreapta spre maxilarul meu urmand sa coboare pe pieptul meu dar nu apuca sa faca urmatorul pas deoarece este intrerupt de bataile agresive in usa. Deschid ochii si nu il mai vad, tor ceea ce vad este doar soarele ce imi strapunge ochii iar in cap imi raspuna tipetele lui Kate.
-Trezireaaaaaa Raisss!
Ma ridic brusc din pat si realizez ca tot ceea ce am visat era defapt un cosmar, un cosmar care ma pune pe ganduri ai realizez ca nu e bine pe ce drum apuc.-Da, intra Kate.
Prietena mea da navala in camera mea si incepe sa rada cand imi vede reactia socata.-Esti bine?
-Da, sunt bine, de ce?
-Ai o fata de parca ai avut cel mai nasol cosmar din lume.
-Nici nu iti imaginezi Kate. Nici nu iti imaginez ca in cosmarul meu Alec era aerul pe care eu il respiram. Imi spun doar in minte nevrand sa rostesc asta cu vice tare. Baiatul asta a intrat in minte mea fara sa vreau si fara sa imi dau seama si asta nu e bine deloc pentru ca nu vreau probleme nu vreau, nu vreau, nu vreau!!
-Daca nu te-as cunoaste as putea spune cavte-ai indragostit. Imi spune Kate razand in hohote si lasandu-ma stana de piatra. Oare asa e? Nu, nu are cum, categoric nu. O privesc si ii imit gesturile pas cu pas pentru a nu ma da de gol de una singura.
-M-am intalnit cu tipul acela... Jay parca, ma intrebat de tine.
Brusc imi apar in minte vorbele lui Alec " Tu si Jay, niciodata"
Inghit in sec iar apoia gandesc mai bine, ce am de pierdut? Sunt singura si responsabila asa ca o sa il caut pe acel tip.-Si ce vrea?
- Pai imi spunea ca diseara o sa fie maga distractie la club si ne-a invitat. Asa ca o sa vorbesc cu Jeff sa mergem impreuna.
-Si Alec?
-Si el. Sunt cei mai buni prieteni deci categoric vor veni impreuna. De ce intrebi? Ce sa ii raspund eu acum?
-Inttebam, pur si simplu. Sper ca am scapat de interogatoriu. O vad cum iese din camera mea apoi striga ca in doua ore sa fiu gata.
Zis si facut, incep sa ma pregatesc si incerc sa ma fac cat de sexi pot.
Imi aleg un corset negru care imi scoate sanii in evidenta si ii ridica putin mai mult decat este normal, o perecje de colanti negri crestati in fata si in spate si o pereche de tocuri de 20.
La machiaj folosesc fondul de ten, tus, putin fard negru, si un ruj rosu sangeriu.
Timp record, cu tot cu dusul imbracatul si fardatul am ajuns la o ora si cateva minute. Daca stau mai bine sa ma gandesc nici nu stiu la ce ora m-am trezit sau cat este ceasul acum. Imi i-au telefonul dupa noptiera si ceasul imi indica ora 18:56. Imi bag in poseta rujul, telefonul, portofelul si parfumul si cobor in graba scarile.
Kate si Jeff se sarutau de mama focului iar Alec tasta un mesaj.
Nu am avut idee ca ei ajung asa de repede si nu am vrut sa ii las sa ma astepte.-Sunteti gata? Ii intreb si toti 3 isi arunca privirea la mine si raman cu gura cascata chiar si Kate care se presupune ca imi stie gusturile nu se astepta sa aleg asa ceva. Alec ma priveste fix in ochi si nu reusesc sa imi dau seama ce vrea sa imi transmita dar stiu sigur ca as vrea sa pot citi ganduri, desigur ca eu nu as vrea ca cineva sa poata face chestia asta, ar insemna ca ar afla de visul meu tampit.
-Da. Sa mergem! Spune Kate si toata lumea iese din casa. Presupun ca nimeni inafara de noi doua nu stie ca acolo isi va face aparitia si Jay. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla in seara asta, sper sa fie totul la locul lui si toata lumea sa isi tina pumnii acasa.
Este ora 20 si ne facem intrarea in club unde un tip vine si ne ajuta sa ne asezam la masa rezervata. Ma asez pe canapea si in dreapta mea se strecoara Alec apoi kate si Jeff.
Comandam cate ceva de baut si asteptam... nu stiu ce mai exact dar vom vedea.-Nu pot sa cred ca a spus ca va fii aici si a mintit. Imi spune in soapta Kate, dar din pacate Alec fiind in dreapta mea aude primul ce spune si cand vrea sa o intrebe cine sa vina... apare si gazda noastra.
- Rais, ai venit! Buna si voua. Le spune Jay si se asaza in stanga mea. Prima reactie a fost sa il privesc pe Alec care era vizibil enervat de prezenta lui Jay aici
-Ce cauti aici? Jay se uita uimit la el si nu da semne ca ar vrea sa ii raspunda la intrebare.
-Ce zici iubire, mergi sa dansam putin? Ma intreaba aceasta ridicandu-se in picioare si imi intine mana in mod politicos pentru al urma. Ii urmez exemplul insa fara reusita deoarece sunt trasa inapoi pe canapea de cate Alec.
-Nu merge nicaieri cu tine, sa fie clar!
-Alec, Alec, tot timpul esti asa de tafnos?
-Doar cand te vad in fata mea.
-A, ok atunci, acum stiu motivul dar avand in vedere ca nu sunt aici pentru tine te las cu nervii tai. Hai iubire! Imi spyne acesta facand acelasi lucru ca mai devreme.
Sunt in spatele lui si fara sa vreau imi intorc privirea catre masa. Kate si Jeff deja se aflau pe ringul de dans iar Alec era singurul care ramasese la masa. Privirea lui transmitea doar ura si fara sa realizeze pumnul lui face contact cu masa pe xare stateau toate bauturile.
In momentul acela voiam sa alerg spre el si sa ii sar in brate. Sa il strang atat de tare si sa ii spun ca nu ii voi da drumul niciodata.
Din pacate trebuie sa ma trezesc din vis si sa pun lucrurile cap la cap.
Prima seara in care i-am vazut pe cei doi Jay se dadea la mine iar Alec probabil nici nu a observat ca exist... ba da, a observat pentru ca a doua seara cand a venit la noi ma intrebat daca eu eram acea.. pana aici e clar, ma intorc inapoi la prima seara cand cei doi au avul un cinflict in care Alec il acuza pe Jay de ceva anume ceea ce rezulta ca cei doi se urasc, asta inseamna ca pe Alec nu il afecteaza defapt ca Jay e cu mine ci cat il afecteaza faptul ca isi baga nasul in treburile lui.
Deci pana acum concluzia este ca degeaba ma amagesc singura, intre mine si Alec nu va fii nimic... Si eu vreau acest lucru nu?-Ma bucur ca ai acceptat sa vi! Ma trezeste Jay din gandurile mele nu inainte de a presara oe obrazul meu un mic sarut.
-Da, pai defapt Kate mi-a spus ca ne-ai facut o invitatie.
-Desigur, trebuie sa recunosc ca mi-a fost cam dor de tine. In momentul acela obrajii mei cred ca au capatat culoarea sangelui din vene dar nu vreau sa se observe asta asa ca imi cer scuze si merg spre baia fetelor care din pacate pentru mine se afla la etajul unu iar tocurile astea pe cat sunt de superbe pe atat sunt de chinuitoare.
Fac cativa pasi la sfarsitul scarilor si vad o masa cu cateva scaune, probabil e un loc unde sa astepti sau ceva de genul, pe masa sta o tipa care este calarita de un tip gata gata sa o dezbrace. Ma amuza imaginile din fata mesa si vreau sa trec mai departe catre baie ca aceastia sa nu se rusineze dar in goana mea observ tatuajul ce sta perfect pe gatul tipului..
Am mai vazut tatuajul asta sau cel putin unul identic si incep sa derulez in minte. Ma intorc in timp pana seara trecuta la cina organizata de Kate si realizez ca tatuajul este identic cu al lui Alec. Apoi ajung pana in aceasta seara cand Alec statea la masa in dreapta mea si cand si-a intors privirea am observat un tatuaj pe gatul lui, acelasi tatuaj ca al tipului care calareste biata fata.
Ca sa mi se confirme temerile il vad pe tip cum se ridica si o trage in bratele lui pe blonda, in momentul acela am crezut ca mi se rupe inima. Alec...
CITEȘTI
You are mine
RomanceEa Ambitioasa Cuminte Emotiva Curajoasa El Rece Indiferent Dur Posesiv Ea vede partea buna in tot ceea ce e rau El vede partea rea... Mereu Ce se va intampla cand el se indragosteste de ea? Ce se va intampla cand ea face orice sa stea departe de el...