Omluva 😞

15 0 0
                                    

Sebastián
" To si ze mě děláte prdel ne ? Johne kurva vypadni ! A ty ? Co to kurva má znamenat ? Vypadni Johne nebo se neznám ." Nasraně tam stojím když v tom můj otec řekne :" Moc se omlouvám tohle v plánu nebylo promiň Baste . " pak vidím jak odchází , a El jde ke mě . Než stihne něco říct silně jí chytnu za zápěsti a tahnu po schodech do ložnice . Jenom syká bolesti , otevřu dveře od ložnice a hned jí hážu na postel , poté jdu zamknout . Vracím se k ní a ona sedí na posteli a vzlyká . Nasraně jdu k ní a řvu :" Neřvi ! Tohle ti nepomůže ! Co si o sobě kurva myslíš ? To že si pěkná neznamená že my budeš šukat as otcem .! Tohle si posrala holčičko . Jsem tak nasraný že .." Musel jsem bouchnout do skříně , protože El bych nikdy neuhodil . V tom vidím jak se lekla a poskočila . Jdu k ní s chytám jí za pusu se slovy ." Zkazila jsi mi narozeniny ! Doufám že jsi spokojená . Chceš mého otce ? ."

Eleanor
Nemůžu uvěřit co právě řekl . Že chci jeho otce ? A že sním chci šukat ? No dobře možná mě políbil , ale pro mě to nic neznamenalo . Proto se mu zadívam do těch jeho nasraných oči a řeknu :" Ne nechci tvého otce a nechci sním ani šukat .! A přestaň takhle mluvit ! Ano stalo se co se stalo, ale pro mě to nic neznamenalo . Mám tebe a miluju tebe . Dobře omlouvám se že jsem ti zkazila narozeniny a omlouvám se že se to vůbec stalo . A teď už to nech být miláčku ." Odtrhl se odemně když jsem se natahla mu dát pusu . Postavil se a řekl :" Aha takže to mám nechat jen tak , a co kdybych tam nepřišel ? Tak si to ještě teď rozdáváte u mě na gauči nebo v pracovně?!" Já nasraně vstala a šla k němu žduchla jsem do něho a on se bouch zády do skříně a pak jsem nasraně řekla :" Hm a co ty ? Kde ty sis to všude rozdával s Rozzali co ? V kuchyni kde si chtěl i mě ? Tady v posteli ? Kde si mě už taky ojel ! Víš co kurva , já tady nemusím vůbec být když mě tu nechceš a myslíš si jak tě strašně podvádím tak teď se dívej ! Jdu od tebe doprdele .! Jdu ke skříni beru sportovní tašku a začínám do ní házet svoje věci a při tom koukám na Basta. Ten jen stojí a drží se za hlavu , pak vydím jak jde do koupelny . Já si balím věci , a vytahuju si i věci na převlečení . V tom přichází Bast a hned mě bere za boky a táhne k posteli . Nechápavě se mu dívám do očí a pak mě hodí na postel a začne si sundávat tričko a tepláky . Hned jsem vlhká a vidím jak se ke mě hrne nával nadrženosti . Jde ke mě a začína mě líbat, hned spolupracuji a pak si to uvědomím , já vlastně odcházím . Strhnu ho ze sebe a říkám :" To by se ti tak líbilo co ? První ze mě udělat kurvu pak mě seřveš a teď mě chceš ojet ? Vzpamatuj se Baste ." Hned vidím jak vstáva a jde ke mě se slovy :" Aha takže  ty semnou jako spát nebudeš jo ? Takže co mám ti zavolat mojeho fotra ať tě vymrdá to chceš ? Takže mě šukat nechceš , ale líbat se s mojím otcem to jo .! " já mu hned vrazila facku a pak táhla k posteli , tam jsem ho hodila a sundala mu trenky . V zápětí jsem jeho kamaráda chytla do ruky a dala hned celého do pusy . Začala jsem mu kouřit a honit . V tom vidím jak vzdychá a užívá  si to. Asi po 10. min cítim jak už mu tvrde a on říká :" Sakra El , už budu ." Ještě zrychlím a pak cítím v puse teplo . Začnu mu honit a ukazuju mu jak políkám jeho sperma . Jen uslyším :" uffff , to bylo dokonalé El ."   Já se usměju a jdu do koupelny . Sundávam si ty nádherné šaty a tanga . Vcházím do sprchy a nechávam na sebe téct vodu . V tom cítim doteky na bocích , otočím se tam Bast . Chytá si mě za zadek a povída :" Omlouvám se že jsem byl na tebe tak hnusný . A nazval tě kurvou . Jen promiň , ale když vidím mojí přítelkyňi jak se líbá s mým otcem tak to nešlo jinak. Si moc krásná a není divu že tě každý chce , ale ty je nechávaš ať se tě dotýkají a to se mi nelíbí . Si jenom moje tak už to pochop . ! A to kouření pání , to bylo dokonalé miluju tě . Teď bych ti to měl oplatit co ty říkáš ?." Já se usmála a řekla :" Baste chtěla jsem otce hned zastavit , ale byl si rychlejší . Miluju tebe , tvůj otec toho vypil trošku víc a nechal se unést . A to kouření noo to byl další dárek k narozeninám ." Vyděla jsem jak se usmál a hned mi začal líbat tělo . Pak šel hned dolu a začal mi prstit , chvilku mě líbal na stehnech a pak mi začal lízat . Vzdychla jsem a zastavila sprchu . Hned si mě otočil a já se prsama nalepila na studené kachličky , jemně jsem sykla a pak zacítila jak do mě vnikl . Chytl si mě za vlasy a začal tvrdě přirážet . Pořád mě ze zadu šukal a pak vydechl se slovy :" El miluju tě ." Já se usmála a zacítila dole teplo . Otočil si mě a začal mě líbat . Pak jsme se osprchovali a šli si lehnout . Ležím mu na hrudi a v tom mi cinkne telefon . Otáčím se na Basta a beru ho do ruky . V tom zpráva od Johna . Otvírám jí , ale pak si řeknu že jsem jí radši neměla ani otevírat . Bast nakoukl a přečetl si jí . Pak nasraně práskl do nočního stolu se slovy :" Já ho zabiju , kurva." Já se lekla a hned ho políbila . Pak jsem koukla znova na telefon , a ve zprávě bylo ....
——————-
Ahojte dalsi cast tak snad se líbí , bude to jeste zajimave . Omlouvám se za chyby

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat