kuzucumlar sanırım final yapcam en az 5 bölüm içinde. bu arada filmlerle arası iyi olanlara bu son tanıdık gelebilir ;) ama merak etmeyin bu biter bitmez yeni bir harry hikayesine başlicam ve @directioner_hs_ ve sürekli yorum atan diğerleri. Eğer muhteşem yorumlarınızı o hikayedede görmezsem hepinizi mesaj yerinden taciz ederim. haberiniz ola. tamammm o zaman hadi başlayalım.
sabah uyandığım an burnum kaşınmaya başlamıştı. neyin bu kadar kaşındırıcı olabileceğini düşünerek kafamı kaldırdım ve kıvırcık bir kediye benzeyen kahverengi saçlara gülümsedim. bana sarılarak uyumamış olması biraz moralimi bozmuştu doğrusu ama havalar sıcaktı ve şuan el ele tutuşmaktan bile tiksincek durumdaydım. Düşünsenize böyle terli terli ıyy (yazar kıskandı. ) tam yataktan kalkıcakken dövmeli ve kaslı kollar beni kalktığım yere düşürdü. gözlerimi devirip ona döndüm.
-Günaydın bayan styles. dediği zaman hafifçe sırıttım.
-niye ben senin soyadını alıyorum ki? sen bay smile ol bence.
-gerçekten ilginç bir espiri anlayışınız var bayan styles. doğruyu söylemek gerekirse bundan çok hoşlandım diyip dev bir şekilde sırıttı. arada bu çocuğün ağzı nasıl yırtılmıyo hayret ediyorum.
-evet sizin iğrenç espirilerinizin yanı sıra benim muhteşem derece iç gıdıklayıcı espirilerim vardır bay smile diyip hafifçe onu gıdıkladım.
-öhöm ciddileşmek gerekirse bayan styles, akşam için size bir sürprizim var. saat 8 civarı çok şık olun. o kadar şık olun ki ingiltere kraliçesi sizi görüp ağlasın.
-bu dediğini duysa seni sınır dışı eder diye mırıldandım.
-efendim?
-tamam, ama sürprizlerden pek hoşlanmam. bil istedim diyip göz kırptım.
-bundan hoşlanıcağına eminim diyip o da göz kırptı.
-pekiii saat 8e kadar napıcaz? diyr sordum
-ah merak etme onu da düşündüm. siz tasha ile alışveriş yaparken biz josh ile erkek erkeğe vakit geçircez.
-harika! peki tasha ne zaman gelir?
-seni ne zaman istersen ben yanına götürcem. istersen hazırlan çıkalım?
-olur. diyip sürünerek yataktan kalktım. bu nasıl sıcaktı yahu. dolabı açıp elime gelen ilk şort ve ilk askılıyı giyip banyoya gittim. yüzümü yıkayıp hafiften saçımıda ıslatınca sıcağın kafam üzerindeki etkisi hafifleşmişti. bende yavaşça yüzümü kurulayıp harrynin yanına gittim. saçını miley cyrus (smilerım yanlış anlaşılma olmasın :D) gibi topladığını görünce gülmeden edemedim.
-ne o? modayı mı takip etmeye başladın? diye sordum
-Hayır sadece...yanıyorum?
-tamam cevabımı aldım hadi gidelim diyip arabaya bindim. hemen klimayı açmış olan harrynin yanağına bir öpücük kondurmak için yaklaştım. ama o yaramazlık yapıp kafasını çevirince dudaklarımız buluştu.
-ah bi kere de uslu.dur styles diyip yerime yerleştim.
-hahaha unuttun mu? benim bütün davranışlarım yaramaz. Nasıl uslu olabilirim?
-güzel soru. cevabını bulunca banada mesaj at.
-ha
ha
ha. gercekten çok komik
-biliyorum.diyip sırıttım. ve o sırada gelmiş olduğumuzu ve el sallıyan bir çift koca göz gördüm. tasha ve josh yan yana duruyordu ama josh hayatten bezmiş bir şekilde telefona bakıyordu.
-güzelim josha buraya gelmesini söyler misin?
-tabii ki. görüşürüz sevgilim diyip dudağına bir öpücük kondurdum ve arabadan çıktım.
-josh sekreterlikten bekleniyorsun diyip arabayı işaret ettim.
-pekala. o halde görüşürüz bayanlar diyip tashanın dudağına bir öpücük kondurdu ve banada hafifçe el sallayıp harrynin yanına gitti.
-tasha neler oldu anlatamam.
-bende jen! arada hayatımın hayallerimin içine girdiğini düşünüyorum! ve böylelikle alışveriş ve sohbeti başlatmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)
Roman d'amourBellki arkadaşlar belki fazlasılar.Ancak olucak küçük bir kazanın neleri değiştirebilceğinden haberleri yok. Bu durumda önemli olan unutmamak, eskiyi unutmamak...