İşte üçüncü kitapla beraber sizlerleyim! Bizi özlediniz mi? Ben sizi çok özledim ve bence Ediz, Melis, Kerem ve Buket de sizi çok özledi. E siz de onları özlediyseniz hadi hep beraber yeni kitabımızın ilk bölümüne geçelim. Multide; yeni kitap kapağımız var. Sizce nasıl?
İyi okumalar canlarım...Buket beni bir o mağazaya bir bu mağazaya çekiştirirken oflayarak "Buket ben çok yoruldum!" diye isyan ettim. Kerem de bu durumdan bıkmış olacak ki yorgunlukla "Hadi güzel bir film yapalım. Sonra da yemek yeyip eve gidelim." dedi. Hevesle başımı sallayıp "Harika bir fikir." dediğimde Ediz elindeki telefondan kafasını kaldırmadan "Hangi filme gireceğiz?" diye sorunca ona kaşlarımı çatarak baktım ve "Sevgilinden bir iki saniye ayrılabilirsen bunu konuşabiliriz sanırım." diye soğuk bir sesle konuştum.
Ediz telefondan gözlerini kaldırıp bana baktıktan sonra telefonunu cebine koydu ve "Batu'yla konuşuyordum." dedikten sonra Kerem ve Buket'e dönüp "Hangi filme girelim?" diye sordu. Kerem ve Buket bunu bekliyormuş gibi aynı anda bir romantik komedi filmi söyleyince Ediz'le aynı anda "Ben ona girmem!" dedik. Kerem ve Buket surat asarak "Ama nedeeen?" diye uzatarak konuşurken ben bana bakan Ediz'e bakmamak için kendimi sıkıyordum. Ediz bir tepki vermemi istercesine bana bakarken bizimkilere bakarak "Sinemaya uyumaya gitmiyorum BukEm çifti." dedim. Buket göz devirerek "Zaten bir haftadır adam akıllı uyuyamıyorsun, sinemada uyursun işte ne güzel." dediğinde ona gözlerimi büyüterek baktım.
Ediz'in bunu duymasını istemiyordum ve biricik(!) gamzeli arkadaşım bunu tam da olmayacak yerde söylemişti.
Ediz çatık kaşlarıyla bana dönüp "Uyuyamıyor musun?" dediğinde kaşlarımı çatarak ona döndüm. Uzun zamandır göz göze gelmememiz sebebiyle kalbim hızlanırken Ediz gözlerimi dikkatle inceledi ve kendi kendine konuşur gibi bir sesle "Uyuyamıyorsun." diye mırıldandı. Kaşlarım daha da çatışırken "Bu seni ilgilendirmez." diyerek önüme döndüm ama gözümün önünde hala onun o yorgun bakan gözleri vardı. O da mı benim gibi geceleri uykusuz kalıyordu Kerem konuyu değiştirmek için "O zaman şöyle yapalım." diye konuşmaya başlayınca dikkatimi ona verdim.
"Siz aksiyon filmi istiyorsunuz biz romantik komedi. Oy eşitliği olduğuna göre bir bowling maçı yapalım ve kazanan takım filmi belirlesin."
Ediz'le takım olmak istemediğimi belirtecekken Buket kolunu omzuma sararak bir elini ağzıma kapattı ve "İtiraz yok küçük cadı." diyerek beni bowling salonuna doğru sürükledi. Kerem ve Ediz biraz daha arkamızdan gelirken Buket'in elinden kurtulup "Ben o malla takım makım olmam." dedim. Buket kaşlarını çatarak "Gayet de olursun. Sıkıysa olma. O zaman odayı toplarken hiçbir şeye elimi sürmem ve kitaplıktaki bütün kitaplarının yerini değiştiririm." dediğinde ona korkuyla bakıp "Cani." dedim.
O buna gülerken biz de bowling salonuna ulaşmıştık. Buket ve ben kendimize bir parkur seçip oranın koltuklarına yayılırken Ediz ve Kerem adımızı yazdırıp ayakkabılarımızı aldı. Ekranda isimlerimiz belirirken iki takım olduğunu gördüm. Biri BukEm biri ise MeDiz. Bu sırıtarak göz devirmeme sebep olurken Kerem Buket'in ayakkabılarını Ediz ise benim ayakkabılarımı getirdi. Ona hiç bakmadan ayakkabılarımı giydim ve oturduğum yerden ayaklanıp MeDiz grubunun ilk atışını yaparak maçı başlatan kişi oldum.
***
Maçı açık ara farkla Buket ve Kerem kazanınca onlar sevinirken biz Ediz'le göz göze geldik. Gözlerindeki rahatlama hissi istemsizce gülümseme sebep olurken birden gözleri ışıldadı ve o da aynı benim gibi gülümsedi.
Ben mükemmel olmasam da bowlingde gerçekten iyiydim. Ediz ise kesinlikle mükemmeldi. Bu gün çok rahat bir şekilde Kerem ve Buket'i yenebilirdik ama bunu ikimiz de istememiştik. Bu gün ikimiz de kaybedip o filme girmeyi ve bahanecek yan yana oturup biraz uyumayı istemiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETİMHANE 3
Fiksi RemajaEllerimi, sanki içinde bir şey saklıyormuşum gibi tuttuktan sonra gözlerimi kapattım ve kısa bir süre sonra tekrar aralayıp ellerimi açarak göğe doğru üfledim. Ediz meraklı bir sesle "Ne yapıyorsun?" diye sorduğunda gülümseyerek yıldızlara bakıp ar...