Anička the Killer(creepypasta; Jeff the Killer)

147 8 5
                                    



    Jednoho večera, kdy zuřila velmi silná bouřka, jedna třináctiletá, blonďatá a velice tlustá  dívka  s tlustými brýlemi a tváří plnou pih, seděla u kompu ve tři hodiny ráno, jako největší rebelka a četla creepypastu Jeff The Killer. Dočítala již druhou část a totálně si ho oblíbila a rozhodla se o něm a o sobě napsat fanfikci, kde spolu budou vraždit a nakonec se vezmou.

„Hmmm a jak by se měla jmenovat," přemýšlel jsem. „Á už to vím, Anička The Killer."

Ano to je velice překrásný název, pomyslela jsme si a vzala papír a tužku.

Začala jsme kreslit sebe v anime stylu, jako krásnou štíhlou, s dlouhými blonďatými vlasy, bez brejlí a pih, vysokou dívku. „Ach kéž bych, takhle vypadala i v reálu." povzdechla jsme si. „Ale vsadím se, že kdyby Jeff existoval líbila bych se mu taková jaká jsem.

   S úsměvem jsem zapla Wattpad, na kterém jsem se jmenovala
   ILoveCreepypasta a začala psát tu fanfikci.  Když jsem měla dopsáno a opraveno lehla jsme si do postele a pokoušela usnout.

  Po asi deseti minutách se mi to málem podařilo, když v tom najednou se ozvalo z ložnice rodičů bolestné a vystrašené zaječení. 
    Vyděla jsem, jak se otevírají dveře. Mé srdce tlouklo jako splašené, že jsem se divila, že nesluším praskání kostí. Schovala jsem se pod peřinu, kde jsem se scholila do klubíčka, stiskla pslyšáka a pevně sevřela víčka k sobě, cítila jsem jak mi zpod nich vytékají slzy.

„Jdi spát," ozval se klučičí napsrosto sexy hlas a já se úplně přestala bát, šáhla jsem pod polštář a vytáhla zapalovač, který jsem měla schovaný kdyby se stalo něco takového. Odkryla se a zapálila ho.

  Světlo plamínku odhalilo černovlasého kluka s vyřízlím úsměvem od uchu k uchu a bez víček, byl oblečený v bílé mikyně s kapucí, která byla od čerstvé krve a měl černé kalhoty.

Byl to osobně Jeff The Killer a v mém pokoji a ještě mi zabil rodicě. Nic lepšího se mi nikdy nemohlo stát.

Nadšeně jsem vypískla a začala tančit, jako totální retard a taky, že tak vypadala podle Jeffova výrazu.

   Uklidnila jsem se a Jeff ke mě přistoupil a něco řekl, ale já ho neposlouchala a myslela si své.

  „Jsem rád, že jsem vkročil do tohoto domu, protože ty jsi nádherná, jako víla," políbil ji v Aničiných představách mezím, co  umírala, když jí několikrát vrazil nůž do břičha, protože se nemohl trefit přes špeky do důležitého orgánu.

  Nemohla jsem uvěřit, že to udělal. Ležela jsem na zemi a ze mě se řinula krev

   Takhle vypadá Happy End na CP Fan fikci.

ParodieKde žijí příběhy. Začni objevovat