alışveriş timeeee

99 5 3
                                    

bir sürü kıyafet denemiştik ve artık yorgunluktan bacaklarım ağrıyordu. ama hayla tam "bu o!" diceğim kıyafeti bulamamıştık. Tam pes etmişken içeri harry ve josh girdi. Harry beni mutzuz görünce yanıma yaklaştı ve kolunu omzuma attı.
-bi sorun mu var güzelim?
-aslında evet... hiçbişey seçemedim!
-onu mu dert ediyosun? Yardım ederim ben sana diyip gülümseyerek yanağımdan bir makas aldı. Bende kollarımı ona dolayarak konuştum.
-Aslında akşam bişeyler yapmak yerine uyusak daha iyi olmaz mı? Hem yorgunum ben diyip dudağımı sarkıttım
-uyumayada sıra gelicek merak etme diyip beni kıyafetlerin arasına sürükledi ve elime milyonlarca kıyafet tutuşturdu. sonra da denemem için beni kabinlere sürükledi. en az 15-20 kıyafet görünce gözlerimi devirdim ve elime gelen kıyafeti incelemeye başladım. hafif pembemsi, etekleri fırfırlı ve göğüs dekoltesi olan bişeydi. hemen üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp elbiseyi üzerime geçirdim. eteğinin bu kadar kısa olduğunu fark etseydim bunu denemzdim bile. kafamı hafifçe kabinden çıkarıp harry'e baktım. o da bana bakıp "ne oldu" anlamında başını salladı. bende elimle gelmesini işaret ettim. içeri girince en başta ne olduğunu anlamadı ama sonra eteği fark edince gözleri büyüdü ve hafif karardı. Sonra hafif abartılı bi sesle konuşmaya başladı.
"Sen beni katil mi yapmaya çalışıyosun çıkar şunu başkasını giy"
"Ya tamam bende olmadığını söylemek için çağırdım zaten hemen atar yapıyosun yemin ederim" diyip onu elimle kabinden kışkışladım. O da çıktı. 

Bu pembe şeyden kurtulduktan sonra sarı bi elbiseyi elime aldım. Sarı sevmezdim. Şeklide hoşuma gitmeyimce onu pembe elbisenin yanına attım. Siyah, parıltılı elbiseyi giyindim. Aslında fena durmamıştı. Ama tam o sırada elbiselerin arasında mükemmel bir yeşil gördüm. Eteğinin önü kısa arkası uzun ama tüldü. Straplezdi ve kesinlikle mükemmel görünüyodu. Hemen giyindim ve saçımıda düzeltip kabinin kapısını açtım. Harry telefonunda bişeylerle uğraşıydu. Hafifçe öksürdüm o da kafasını kaldırıp baktı. Bir süre beni süzdü sonra kalkıp yanıma geldi. Elimi tuttu ve bişeyler söyledi ama ben gözlerine dalmıştım ve hiçbişey duymaz olmuştum. Sonra beni kabine geri sokunca elbiseyi çıkarıp normal kıyafetlerimi giydim. Yeşil elbiseyi Harrye verip duvara yaslanıp bekledim. Sonunda bu kıyafet alış verişi sona ermişti!

Alış veriş merkezinden çıkıp eve gittik. Hızlıca ikimizde hazırlandık. Acelemiz neyeydi bilmiyorum ama Harry gerçekten heyecanlı görünüyordu. Arabaya bindik ve yol başladı.

eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin