Günlerden bir gündü herzam gibi okuldan gelmiş ve yorgundum içeride
annem ve babamın kavga ediyor ve sesleri geliyordu annem sert bir sekile odasından çıkıp gidiyoruz dedi
ben nereye gidiyoruz demeye kalmadan taşınıyoruz dedi babama dönüp nereye taşınıyoruz baba dedim babam ben degil annen taşınacak diyordu iki gün sonra o evden annem ile beraber taşındık. Sabah olmuş annem evi yerleştiriyor ben ise yeni yazıldığım okula gidicektim annem hemen kuru beze elini silerek ayağa kalktı seni okula götürüyorum dedi yavaş yavaş okula yürüdüyordum okula gelmiştik müdür yardımcısı Esra hanım ile görüştük bana 7/E yeni sınıfımı kapıyı yavaşça çaldım içeriden nazik bir sesle gir dedi ben içeriye girdim ve utanarak ben sınıfta yeniyim dedim de saatinin bitmesine son beş dakika kalmışdı ve beş dakika sonra zil çaldı herkesle tanıştım bir kız vardı onun ismi bahriye idi. O gün bitmişti yorgun ve argın bir şekilde eve doğru yürüdüm ve sonunda eve geldim annem evi yerleştirmiş ve kanepede yatıyordu bir bike alarak üstünü örttüm ve bende yatıp uyudum. Sabah olmuştu okula gitmek için hazırlanıyordum annem cebime on lira koydu ve kapıda çıktım okula varınca bahriye ile arkadaş oldum onunla okul çıkışı beraberçıktım 3ay o okulda okudum taki annem ve babam barışınca kadar. Annem ve babam barışmış yeni ev yeni hayat kuracaklarmış ben Ogün yani okulda son günümmüş meğersem haberim yoktu okul çıkışı bahriye ile son görüşmemizdi bahriyeden ayrılmıştı çok ağlamıştım yeni evimizi annem önceden yerleştirmiş meğersem mutlu yaşadık.Bir sene bahriyyeyi Aradım ama nafile bulamadım bir sene dayandım. Ogün telefon geldi Anna eme gittik orada bir kız vardı arkadaş olmak istedim evine giderek merhaba dedim aklıma bahriye in yüzü hafızamdan gitmedi ve kapı açılarak buyurun kime bakmıştınız dedi ben o ara şoka girmiştim bu bahriyeden başkası olamaz dedim ve sarıldım.