Facebook'uma mesaj gelmişti Işıl'dan zannederek koştum bilgisayara doğru ve Mesaj'ın umuttan geldiğini gördüm. Hayır iyi değildim durumum gerçekten iyi değildi... Işıl'a mektubumu okuyup okumadığını sordum Ha, bu arada mektupta yazanlar hatırladığım kadarı ile şunlardı;
"Son görüşmemiz ha? gerçekten neler yazıcağımı bilmiyorum. Beni unutma! beni unutma... Sana yalvarıyorum beni sakın unutma, herhangi bir zamanda veya herhangi bir olayda, umutsuzluğa kapıldığında, sana değer verilmediğini falan düşündüğünde Seni hayatındaki her şeyden çok seven biri olduğunu hatırla. Sokakta, herhangi bir mekanda yüz yüze karşılaşacağımız zamana kadar Goodbye Sweetie."
Buydu yani çok da bişey değildi gibi. Neyse okuyup okumadığını sordum okudum dedi konuştuk hakkında falan hatırlayamıyorum nasıl bir diyalog geçti ve bir dakika bakın şunu bilmenizi istiyorum Mezuniyetten sonra 1 hafta daha okul vardı ve karne haftasıydı Ama o kıbrıs'a gideceği için son hafta yoktu. Ve bana okulun son haftası okulda olacağını söyledi var ya havalardayım tüm sinirim yatışmıştı böyle erimiştim adeta ayyyyyyy falan yapıyorum artık.
Okulun Son Haftası - Salı
Okuldaydım ve okula gelen kişi sayısı az olduğu için 8. sınıfları tek bir sınıfa toplamışlardı. Yani ilk defa aynı sınıftaydık ve önlerine oturmuştum öyle geçti bütün gün müzik falan dinlediler son 2 ders sanırsam arkalarına geçtim öyle muhabbet ettik... Boş geçti yani sıkıntı yoktu 2 gün daha görecektim onu rahattım yani.
Okul bitmişti, Evime doğru gidiyordum arkadaşı Iıııııı hah! Su ile ismi su idi sanırsam. Onunla birlikte okuldan çıkıyorlardı uzaktan seslendim.
"Işıl!"
Arkasını döndü ve yanıma gelmesini istedim ve Dejavu! Su da onunla gelirken;
"Seni çağırdığımı hatırlamıyorum?"
Ağzımdan tek bir kelime bile çıkmadı Sadece öptüm onu. O da güldü öylece hiç bişey demedi ben de arkamı dönüp eve gittim Son 2 günüm olduğunu sanıyordum. Ertesi gün uyuya kaldığım için okula gitmedim. Ve gitmediğim gün okulda olduğunu öğrendim. Çarşamba akşamı (umarım yanlış hatırlamıyorumdur...) Bana ertesi gün Gaziantep'te gösterisi olduğunu söyledi (dansçı olduğunu söylemiş miydim?) Perşembe antepte, Cuma günü kıbrısa gidecek yok ee? Ben uyuya kalarak son görüşmemizi piç mi ettim? HAYIR! OLAMAZ! bu gerçek olamaz ya? nasıl bir gerizekalıyım ben ? HAYIR HAYIR HAYIR!
Sıçıp batırdıktan sonra son görüşmemiz olduğunu öğrendim Salı gününün. Cuma günü karne zamanı Annesi okuldaydı (Hoca olduğu için ._.) gözlerim hep onu aradı karşılaşırım diye ama olmadı. Bir daha da yüz yüze görüşemedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Vaka
Acak8. Sınıf başından itibaren Bir kıza tutulmam ve o sene boyunca yaşadıklarım... (Yazılanlar yaşadığım şeylerdir.)