3

45 4 5
                                    

Ďalší deň som bola už od rána v strese kvôli projektu s Mattom. Bála som sa ako to celé dopadne a aby sa doma len tak neobjavila sestra. Tessa sa v škole neobjavila a odôvodnila mi to tým, že bola včera na jednej úžasnej párty. Celé ráno vraj prevracala a v hlave jej tak hučalo, že mala chuť sa zabiť. Matthyas ma celý deň otravoval a pripomínal mi, že dnes spolu budeme. To ma ešte viac znepokojovalo. Na obede som do seba rýchlo tlačila jedlo a bolo obdivuhodné, že som sa z toho nepovracala. 

Pred školou už ma čakal Matt a stál pri svojom aute. Keď si ma všimol široko sa uškrnul a otvoril dvere. Pokynul mi aby som si sadla a ja som začudovane zdvihla obočie nad jeho gestom. Cestou k nám hrala príjemná hudba a ja som si potichu pohmkávala melódiu. Pred naším domom odparkoval a vybrali sme sa dovnútra. V batohu som hľadala kľúče ale márne. Tie malé svine som nemohla nájsť a keď som sa zmierila s tým, že som ich doma zabudla a nikto tam nie je, zúfalo som si povzdychla. To už stál Matt za mnou ale postrehla som ho, až keď mi tesne za uchom prehovoril. ,,Čo sa deje kráska?" to oslovenie som si nevšímala no jeho blízkosť som vnímala naplno. Jeho ruka sa dotkla tej mojej a druhou mi chytil bok. Keď som si uvedomila čo sa deje, rýchlo som sa mu vytrhla a odstúpila od neho. ,,Zabudla som si kľúče." v tom ma napadlo, že náhradný máme pod kvetináčom tak som sa preň načiahla a vybrala ho. ,,Takže kvetináč?" zasmial sa. ,,Drž zobák a poď." 

Pohľad Matthyasa

,,Drž zobák a poď." jej reakcia ma ani neprekvapila. Ako predomnou kráčala dovolil som si obzrieť jej zadok a doprdele bol to kus. Zamyslel som sa a dospel som k tomu, že už som si dlho nezasunul.
,,Dáš si vodu?" vytrhla ma z myšlienok Aida a spýtavo sa na mňa pozrela.
,,Áno, díki."

Pohľad Aidi

,,Takže v prvom rade by sme si mali určiť tému. Ja by som zvolila Napoleona a celkovo toto obdobie. Myslím že mám ešte starý zošit a ostatné vyhľadáme na internete. Môžeme ísť do izby." navrhla som dúfajúc, že s tým bude súhlasiť. Nenamietal a ja som si vydýchla. Nepotrebovala som aby sme sa ešte aj hádali. Bolo toho dosť na práci a ja som chcela čo najlepšiu známku a mať to rýchlo z krku. Vybrala som veľký papier na spracovanie, poznámkový blok na zapisovanie informácií a peračník. Usadili sme sa za môj stôl, otvorili starý zošit a ja som zapisovala informácie, ktoré mi Matthyas diktoval. Prešla asi hodina a my sme mali dostatok informácií na projekt. Matthyas ležal rozvalený na mojej posteli a to, že spal som si všimla až keď som sa naňho otočila s otázkou na ktorú nereagoval. Vyjavene som civela na spolužiaka, ktorý mi tu spí na posteli a dúfala, že sa čoskoro preberie. Pretrela som si oči a vybrala sa do kuchyne, kde som uvarila cestoviny s kuracím mäsom. Chvíľku po tom čo som dovarila sa v kuchyni objavil rozospatý Matthyas a obzeral sa po miestnosti.

,,Asi už by som mal ísť však?" spýtal sa a pozrel na mňa.
,,Ak chceš daj si so mnou večeru a potom choď." navrhla som a Matt súhlasil. O polhodinu už Matthyas odchádzal a ja som sa pobrala upratať riad.
Večer som ešte volala s Tessou, ktorá sa ma pýtala na podrobnosti ohľadom Matta. Všetko som jej znudene povedala, rozlúčila sa s ňou a pobrala sa do ríše snov.

AidaWhere stories live. Discover now