1

4.3K 175 7
                                    

Tavaszias idő volt, az idő kissé meleg volt. Mindenhol csak ember, amerre látok. Egy koncerten vagyok. És olyan emberek fognak fellépni akiknek még a neveit is alig ismerem.
Soha nem gondoltam volna, hogy egy BTS koncertem fogok részt venni, közben a kis VIP jegyemet szorongatom.
-El sem hiszem, Seo-yun! - ugrándozott barátnőm.
-Én elhiszem. De mikor kezdődik? - toporzékoltam.
-Mondtam neked Seo-yun, hogy nyolckor. - húzta össze enyhén szemöldökét, de hamar elnevette magát.
Gyorsan elővettem telefonomat ami azt mutatta, hogy tíz perc múlva kezdődik a "buli".
-Gyere, menjünk a helyünkre. - várta meg Bo Mi, hogy eltegyem telefonom.
Megkerestük a helyünket ami mint kiderült, elés sok idő volt hiszen alig, hogy elfoglaltuk helyünket kezdődött a koncert.
Mindenki csak sikítozott meg táblákat tartott az ég felé. Én pedig semleges arcal vizslattam a körülöttem álló tömeget. Azt sem tudom, miért vagyok itt.
Hirtelen a lámpák elsötétültek és csend honolt mindehol. Majd mind a hét megjelent.
-Sziasztook! - mondta hangosan az egyik.
-Ki is a kedvenced? - fordultam barátnőm felé.
-Elmondtam már százszor, hogy Jungkook és Taehyung. Se-yun, ezt azért tudhatnád! - akadt ki barátnőm.
-Nem is emlékszem a nevükre! Miért emlékeznék rá, nem is ismerem őket! - mondtam kicsit hangosan úgyanis az egyik csapattag rám emelte tekintetét.
Én kicsit összekuporodtam majd ránéztem és elmosolyodott.
-Najó ez nagyon gáz volt. - fogtam a fejem.
-Seo-yun, Jungkook rádmosolygott! - ugrándozott szokásához hívően.
-Az a kedvenced, nem? - próbáltam úgy tenni mintha érteném ezt a kedvences dolgot.
-Igen! - mosolygott mint egy tejbetök.
De amint kimondta elkezdődött a koncert.
-Úristen a kedvencemmel kezdünk! WHEN YOU SAY THAT YOU LOVE ME, NAN HANEUL WIREUL GEOTNE! - ordította barátnőm.
Én mosolyogva figyeltem a lányt aki láthatóan a legjobban élvezte a koncertet ami érdekes volt, mert mindenki ordítozott Rajtam kívül.
A fiú, aki ezek szerint Jungkook, szinte végig figyelt. Amikor ő énekelt rámemelte tekintetét én pedig nem értettem, hogy miért. Mindenki élvezi rajtam kívül az egészet mégis engem fogott ki..

-Ez hanyadik? - nyögtem ki mivel már közeledett az idő a hajnalhoz.
-Nem tudom nem számoltam. - táncolt össze-vissza a zene ritmusára.
-Nae pi ttam nunmul. - énekelte az egyik és úgy látszott vége a számnak úgy ahogy a koncertnek.
-Ez a vége? - csillantak fel szemeim.
És, hogy miért? Rohadt hideg volt és kicsit untam is.
-Nem! Most jön még Jungkook az egyik számával! A Euphoria. - vallotta be.
-Bo Mi. - kínlódtam.

-Neoneun nae salme dashi tteun haetbit. - énekelte Jungkook közben mosolyogva szemeimet pásztázta.
Nem tagadom, elragadó hangja volt. És a mosolya is, jellegzetes. Mintha egy nyuszi volna. De még mindig nem értem, hogy miért figyel így.
És egész éneke alatt egymást figyeltük. Csak egymást. Ő mosolyogva én érdeklődve.
Miután befejezte mindenki sikítani és ordítazoni kezdett én meg csak néztem közben éreztem, hogy meg fogok süketülni holnapra.
-Haza mehetünk? - kérdeztem halkan barátnőm.
-Hülye vagy? Szerinted mire való még az a VIP jegy? Arra, hogy most bemegyünk a terembe és aláírást kérünk mind a héttől. - tagolta a szavakat, mintha kicsi lennék.
-Komolyan? - hisztiztem.
-Nincs nyafogás, gyere. - húzott maga után egészen a teremeig ahol csak emberek jelenléte jelent meg, és valahol hátul a BTS tagjai.
Hosszú este áll még előttem..

Egy Idol kezében {Jungkook FF.} BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now