Z pohledu Rikki
Seděla jsem v juice baru a dopíjela svůj pomerančový džus ,,Rikki můžeš na chvilku?" ,,Co chceš Zane?" ,,Chci si promluvit. Poslední dobou se vůbec nevídáme a mě by zajímalo jak to s námi bude" ,,Promiň teď mám hodně práce" ,,Lžeš!" ,,Nelžu. Momentálně řeším jednu věc a hodně mi na ni záleží" ,,Je pro tebe důležitější než náš vztah?" ,,Jak to myslíš?" ,,Tak jak to říkám!" ,,Dáváš mi na vybranou?" ,,Promiň, ale už nevím jak to jinak řešit" ,,Aha takže to mám brát jako ano" ,,Co musíš řešit?" ,,Týká se to mořských pannen " ,,Aha chápu nemůžeš to řešit se mnou" ,,Ještě nedávno si to chápal" ,,To jsme se ale ještě vídali a fungovali jako pár" ,,Aha, ale víš co jsem ti řekla když jsme spolu začali chodit, varovala jsem tě, že takhle to může občas být a ty jsi s tím souhlasil" ,,Já chápu, že máš starosti kolem mořských pannen. Jen tě žádám, aby jsi myslela i na náš vztah" zvedl se a odešel. Nevěděla jsem, že mu to tolik vadí, je pravda, že poslední dobou jsme se moc nevídali, ale i mně to vadilo a ne jen jemu. Z mých myšlenek mě vytrhla Layla, která si celá udýchaná sedla k mému stolu ,,Co se stalo" ,,Můžu?" Zeptala se udýchaně a ukázala na můj džus ,,Jasně" podala jsem jí skleničku s nápojem, aby se mohla napít ,,Tak co se stalo?" zeptala jsem se jí, když polkla ,,Byla jsem na Maku" ,,A?" ,,Hádej koho jsem tam potkala" ,,Lunu" ,,Jak to víš?" ,,To není tak těžký uhodnout. Viděla tě?" ,,Ne. Co když tam bude chodit často?" ,,Asi bude" ,,Takže se budeme muset Maka vzdát?" ,,To ne Mako je naše místo!" zvýšila jsem hlas ,,Já vím, ale tohle je nebezpečné" ,,Ale my se Maka nevzdáme" ,,Takže jí to budeme muset říct!" ,,Co?" ,,No to, že je jedna z nás" ,,Nevím" ,,Tak až to budeš vědět tak za mnou přijď" pronesla naštvaně zvedla se ze židle a odešla.
Z pohledu Layly
Odešla jsem k juice baru a šla směrem k pláži. Sedla jsem si na písek a pozorovala jak se vlny rozbíjejí o útes poslední dobou to byla moje oblíbená činnost ,,Poslední dobou jsi tu nějak často" ,,Zacku jsem ráda, že si tu" ,,Děje se něco?" ,,Ne jen jsem tě potřebovala vidět" ,,Aha tady mě máš" přisednul si ke mně a objal mě ,,Víš nechci na tebe tlačit, ale rád bych věděl co se děje" ,,To tě nemusí trápit" odmlčela jsem se ,,To je naše věc" ,,Dobře. Chápu to a doufám, že máš pravdu a nás dva to neovlivní" ,,Ne toho se nemusíš bát. S námi dvěma tahle situace nemá co dělat" ,,Tak fajn. Věřím ti a už se o tom víc nebav me. Souhlasíš?" ,,Samozřejmě" ,,Nechceš mi věnovat jedno své odpoledne?" ,,Ráda" ,,Tak co kdybychom zašli ke mně udělali si popcorn a koukli na film? Co ty na to?" ,,Skvělý nápad" ,,Jdeme?" ,,Jasně." Vstali jsme a šli k němu domů.
Cele odpoledne jsme byli koukali na filmy a k tomu jedli popcorn. Bylo nám takhle spolu fajn a já si přála, aby to bylo napořád, ale jak všichni dobře víme nic netrvá věčně.Tak další týden a tím pádem i nová kapitola. Podle mě je zase dost o ničem, ale snad se vám líbí. Jak jste si užili víkend?
Tak zase příští týden u další kapitoly, ale z jiné knížky.Vaše Val
ČTEŠ
Magie
FanfictionRikky a Layla jsou mořské pany, chodí na Black South College, ale na jejich škole se začnou dít podivné věci když přijde nová studentka Luna Valenteová. Co vlastně se na Black South College děje? A co s tím vším má Luna společného?