༄
༄
༄
༄
Yazar'ın ağzından
Bakugou yavaşça aşık olduğu yeşil saçlı oğlana yaklaştı "deku"
Dedi sesizce ama onun duyabileceği biçimde. sesindeki üzüntü belli oluyordu ama bu yeşil saçlı çocuğu korkutmuştu.Gözü korkuyla açıldı
İlk defa böyle söylüyordu ona taktığı adı. Ne yapmıştı ki yine işe yaramaz deku? Diye düşündü muhtemelen"E-efendim kacchan" yine yapmıştı oğlan. yeşil saçlı,sarışının tek sevdiği lakabı söylemişti 'kacchan ha..'
"Konuşalım" dedi sarışın oğlan ardından devam etti "beta sahasında"
Yeşil saçlı oğlan şaşırdı ama bozuntuya vermeden tamam gibi bir şey mırıldandı Ve yürümeye başladılar.
Üzerlerinde karanlık bir sesizlik vardı. Ne hissedeceklerini bilmiyorlardı bakugou bunun onun için son konuşma olacağını biliyordu urarakayı öldürme fikrinden vazgeçmişti. Deku onu seviyor olmalıydı sonuçta. Onu üzmek istemezdi Katsuki.
Beta sahasına vardıklarında, Yeşil saçlı
"E-evet k-k--" derken sarışın çocuk yeşil saçlı çocuğun ağzını eli ile kapattıElinin dudaklarına deymesi hoşuna gitmişti sarışının
Sevdiği çocuğun dudaklarıydı bunlar. İlk ve son kez dokuncaktı onlara.Bu ne kadar Katsukiyi biraz hüzünlendirsede kararı kesindi.
Bu itirfın sonucu ne olursa olsun yaşaması için bir sebebi yoktu.
İzuku ise sadece sarışının eline bakabiliyordu. vücudunu tarif edemediği bir merak ele geçirmişti.Tahmin etmeye çalıştı.Ne yapmıştı ki gene Katsuki'nin işe yaramz dekusu Yine
Aslında bir şeyler yapmasına gerek yoktu. Sarışın onun için bir şeyler bulabilirdi.Bakugou yavaşça elini çekti ve yeşil saçlı oğlanın kulağına yaklaştı.Bir anda nefesini bırakınca yeşil saçlı oğlan irkildi ve Katsuki bundan kısa süreliğine olsa da keyif aldı.
"İzuku,izuku midoriya. Bunu sana ilk,tek ve de son defa söyleyeceğim..." dedi ilk defa ona adı ile seslenmişti. Katsuki biraz güldü
'ne acınası bir durum.'"Adını çok seviyorum. En az seni sevdiğim kadar. Sana bir defter vereceğim. Bu gün açarsan seni gebertirim yarın gece tam bu saatlerde aç..." dedi Katsuki.
İzuku eridiğini hissediyordu. Bu bir rüyadan başka bir şey olamazdı.
Katsuki İzukuya ilk ve son defa gülümsedi ve dudağına küçük bir öpücük bıraktı.
Yeşil saçlı şaşkınlıktan konuşamıyordu. Tepki veremiyordu ve algıları tamamı ile kapanmıştı.
Katsuki ise sevdiği çocuğu öpmüş, ona gülümsemiş,ona,onu ne kadar çok sevdiğini söylemişti şimdi tek yapması gereken usulca gidip ölmekti ki bu pek de zor değildi
En azından o, öyle düşündü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BakuDeku||20 things that I wanted to say[Tamamlandı]
Fiksi PenggemarKatsuki'nin deku ile ilgili gizli düşünceleri ^ - ^