intro

103 22 11
                                    


Beste Daan,

Je duwde me tegen mijn kluisje aan. Herinner je je dat nog?
Ik had mijn handen boven mijn hoofd tegen de kluisjes gedrukt.
Jij zette jouw handen net naast die van mij. Jouw vingertop raakte mijn pols even aan.
Voelde je die spanning die ik ook voelde? Of was het toch maar mijn verbeelding?

Liefs,
L.



Als men 3 maand geleden tegen Louise had gezegd dat zij en Daan ooit in contact zouden geraken, dan zou ze de persoon in kwestie kei hard hebben uitgelachen. Louise was altijd een stil en braaf meisje geweest. Maar wat ze niet wist, was dat Daan zijn oog op haar had gemunt. Natuurlijk was Daan weer zo'n badboy die om niemand gaf. Hij had een grote reputatie, maar niet echt positief. Verdacht van moord, opgepakt wegens inbraak, drugs- en alcoholgebruik, dat was hoe hij was. Iedereen was bang voor hem, zelfs zijn eigen vrienden.

Na één stomme opmerking tegen hem in de klas,wist ze meteen dat haar leven voorgoed zou veranderen. Louise komt terecht in een wereld vol met hallucinerende drugs, verslavende drank en roekeloze vechtpartijen. Zo goed als mogelijk probeert ze samen met Daan uit de problemen te komen, wat makkelijker gezegd is dan gedaan.

Oh, en die gifgroene ogen voelden aan als vergif.

"He was like poison,
Poison to my soul."

GifgroenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu