^İnsan bir uyanırdı.^

316 30 14
                                    

Çıktığında çantadaki kediye baktı,hala uyuyordu.

"Bomba patlasa duymayacak."

Söylenerek boş sokakta yürüyordu,insanların bakmasını umursamadı.Hava kararmıştı fakat eve gidesi yoktu.

"İnsan bir uyanırdı."

Mantıksızca cümleler kuruyordu farkında olmadan.İşsiz kalmıştı,annesi  Bayan Lee kesin çok kızacak,başını yine şişirecekti.

Girdiği bir marketten muzlu süt,su,kek ve yoğurt alıp oturdu.Açık çantadan,içindeki uyuyan kediye almış olduğu yiyecekleri bitirirken bile laf yapıyordu. 

"Hop sonon yozon-den kovuldum."

Dışarı çıkıp bomboş olan durağa oturdu.

"Neden kimse yok bu durakta?"

Telefonunu çantasının ön kısmından çıkardığında gece yarısı bire geldiğini gördü.

"Tuhaf."

Geri telefonunu koyacakken çantadan çıkmış ona bakan kediyi gördü.

"Günaydınlar kedicik."

Sadece suratına boş boş bakıyordu,yeni uyandığı için geç algılıyor diye düşündü.

"Niye evde değiliz?"

"Kovuldum çünküü~"

"Neden?"

"Tüylerin Sanha'nın değerli fırçasına dökülmüş ve Sanha'nın kedi tüyüne alerjisi var.Bilerek yaptığımı düşünüyor."

Sinirleri bozulmuştu.

"Sayende işsiz kaldım.Annem makyöz olmamamı istiyordu,o iş mi diyip duruyordu.İnatlaştım oldum,zaten işe zar zor girdim ve şimdi annemin dırdırından kurtar beni kurtarabilirsen."

Derin bir nefes aldı.

"Üzgünüm,sonuçta bir insanken böyle olmayı ben de istememiştim.Yeterince rahatsızlık verdim."

Kedi duraktaki oturaklarda ilerleyip aşağı atladı.

"Nereye?"

"Gitmem gerekmiyor mu?Yüzsüz gibi yanında zorla kalıyorum ve işinden kovulmana sebep oldum."

"Gitmene gerek yok,zaten Sanha'ya katlanamıyordum ve sayende ona bir yumruk attım."

"O zaman neden bana kendimi suçlu hissettiriyorsun?"

"Zevkli."

Kedi kafasını iki yana sallayarak yukarı çıktı.

"Sanırım acıktım."

Kediyi kucağına alacakken direk geri koydu.

"Acıkmasan şaşardım."

"Adımla neden hitab etmiyorsun?"

"Çünkü adını unuttum."

Kucağına atladı.

"Adım Bin.Moon Bin."

Kediden tuhaf koku geliyordu.Sevdiği bir koku.Üstüne eğilip gözlerini kapattı ve kokusunu çekti.Üstündekinin ağırlaştığını ve nefesinin suratına vurduğunu hissetiği anda gözlerini açtı.

"Lanet olsun."

////////////////////////

EMANET PWIEJGKSDMŞLWJEGIKSDVMŞ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EMANET PWIEJGKSDMŞLWJEGIKSDVMŞ

Cat Boy// BinWooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin