/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/
Ahogy az erdőből kiértek Cyan szeme elé tárult a sötét sárkányok területe. Kopár, sötét és kihalt hely volt, teljesen más mint amit ő megszokott.
Halkan haladtak előre a sziklákon keresztül, ami a természet sárkánynak meglehetősen szokatlan volt. Náluk a tájat szabályos hó borította, itt is nyomokban volt hó, de nem maradt annyira szépen meg mint náluk.
Cyan tudta, hogy hatalmas bajban van, pedig nem is tett semmi rosszat.
A sötét sárkányok központja egy óriási sziklából épített kastély szerű dolog volt. Cyan még sosem látta, csak hallott róla, de azt pontosan tudta, hogy onnan lehetetlen lesz neki kijutni. A három sötét sárkány gyorsabb ütemre váltott, ahogy közel értek a hatalmas sziklatömeghez. Az egész hely egy várnak volt inkább mondható, tisztázta magában Cyan. Maga a sziklatömb egy sziget félén állt. Víz vette körbe, vagy inkább nevezhető folyónak, viszont eléggé egyértelmű volt, hogy az nem természetesen van ott. A szárazföld egy kis darabja átívelte a vizet, ezen lehetett oda-vissza járkálni. Az építmény mellett jó sok más dolog is volt a kis szigeten.
A természet sárkányok központja egy hatalmas fa, míg a sötét sárkányoké egy szikla. Cyan ezt érdekesnek találta.
Ideje lenne valami szökés tervet kitalálnia, ha élve ki akar innen jutni.
Megállt amikor be akarták vinni az épületbe.
- Mozdulj már! - rántotta meg a sötét sárkány. Cyan kénytelen volt megindulni.
Az épület sokkal hatalmasabb volt mint amilyennek tűnt messziről. Ahogy beléptek Cyan rengeteg sötét sárkányt pillantott meg, akik megálltak ahogy elhaladtak mellettük. A természet sárkány nagyon zavarban volt, a megvető pillantások miatt. Nem is csinált semmit! Csak tévedésből hozták őt ide. A sötét sárkányok egy része morogva nézte őket.
Cyan egyre inkább úgy érezte, hogy ezekkel a sötét sárkányokkal valami nem stimmel, ennyire miért mérgesek miatta?
A három sárkány aki elfogta őket megállt. A körülöttük lévő sárkányok figyelték őket. Cyan közel ment az egyik sötét sárkányhoz aki elkapta őt.
- Ennyire utálják itt a természet sárkányokat? - suttogta neki. Az megrázta a fejét.
- Nem veled van a bajuk. - morgott rá vissza. Cyan vissza húzódott. Nem vele?
A három sárkány újra elindult, és egy terembe vették az irányt. A természet sárkány nem akart bemenni, de ezzel nem volt egyedül. A sötét sárkány aki szintén láncon volt megállt. Cyan végiggondolta amit a sárkány mondott. Nem miatta mérgesek, akkor ez a sárkány miatt?
- Na mi az, elkezdtél félni? - vigyorodott a megkötözött sötét sárkányra az egyik sötét sárkány. Ez rémisztő volt Cyan számára. Ha egy sötét sárkánynak félnie kell itt, akkor neki?
A sötét sárkány megindult végül, és követve a másik hármat Cyannel együtt bementek a terembe.
A természet sárkány körbenézett majd megállt, amikor egy hatalmas sötét sárkányt pillantott meg.
- Lám, csak megkerült ez a szörnyeteg is.- szólalt meg a hatalmas sárkány. Cyanben tudatosult, hogy ő aki itt állt előttük, a sötét sárkányok uralkodója. Osamu.
- Fenség, elkaptuk. Sajnáljuk, hogy sokáig tartott. - szólalt meg a középső sárkány. Osamu előrehajtotta a fejét, és rávicsorgott a megláncolt sárkányra. Az hasonlómód reagált. A sötét sárkány uralkodó Cyanre nézett.
- Ő ki, minek és miért? - nézett rá a három sárkányra.
- Csak rosszkor volt rossz helyen. - kezdte a középső sárkány. - Nem tudtuk van-e kapcsolat lány és "közte", szóval inkább elhoztuk őt is. - fejezte be. Az uralkodó végignézett Cyanen, majd megszólalt.
- Majd később foglalkozunk vele, nem tartom valószínűnek, hogy akármilyen köze lenne hozzá. - mondta majd elsétált Cyan mellett. Megállt a sötét sárkány előtt, és megvetően nézett rá.
- Üdv ismét köreinkben. - vicsorgott rá.
YOU ARE READING
A démoni sárkány (Átírás Alatt)
Fantasy"Történetünk 200 évre vezethető vissza. Legendák szólnak a démon sárkányok eljöveteléről akik megteremtik a békét a sárkányok világában, erre azonban soha nem került sor. A démon sárkányok eltérnek a többi sárkány fajtától mivel nagy hatalommal rend...