KUCUK BIR HATA

11K 215 348
                                    

Ben Y/N 20 yaşindayim, doktorum, korede yaşiyorum .Sürekli mesayiye kalırim bu günde mesayiye kalmişdim.Çok sıkıcıydı sadece tavanı izliyordum .Silah sesiyle ürkdüm ve hemen dışarıya çıkdım.Silahli adamlar vardi ve birde yarali
ADAM: DOKTOR YOKMU KOSKOCA HASTANEDE.
Ben ürkek sesle"BEN DOKTORUM"dedim
ADAM:SEN MI???? SEN NAPA BILIRSINKI BANA ERKEK DOKTOR ÇAĞIRIN YOKSA BURANI BAŞINIZA YIKARIM.
Ben sinirlenmişdim ayaga kalktım ve adama tokat atdim.Adam kolumdan tutarak "YANLIŞ ADAMLARA DOLAŞTIN!!!!"dedi Kolumu bıraktı bir anlık sinirle ne yaptığımı anlamamişdim.Vakit kayıb etmeden adamı emeliyyata aldim.2 saatlik emeliyyatdan sonra........
   Artik emeliyyatdan çıkdım yaralanan adam iyiydi.....
SILAHLI ADAM: ŞİMDİ NASIL .
BEN:ŞIMDI IYI .
SILAHLI ADAM:ONU GORE BILIRMIYIZ.
BEN:ÜZGÜNÜM AMMA ŞIMDI DEĞIL İYİLEŞİNCE GÖRE BILIRSINIZ.
Tokatladigim adami gordum o çok sinirliydi.Onu umursamadan yoluma devam etdim......
   Mesayim bitmişdi hastaneden çıkdim hastaneden uzaklaşmişdim amma arkamdan birinin geldiyini hiss etdim .Addimlarimi hizli atdim amma ben hızlandikca beni takip edende hızlandı.Koşmaya başladim amma adam beni tutdu ve bayıltdı....
2 saat sonra.....
Gözlerimi karanlık odada açtim ellerim, ayaklarim balıydı.Bağirmağa başladım korkmuştum.Kapı açıldı içeri biri girdi yanında 5 adam vardı.Karanlık olduğuna göre adamın yüzünü göremedim. BEN MAFYA ÇETESİNİN ELİNDEYDİM.ADAMLARDAN BIRI BİR ADAMA İŞTE BU KIZ DİYERKEN DUYDUM VE ORDAN SONRASIN HATIRLAMIYORUM ÇUNKİ BAYILMIŞDIM ....

Merhaba arkadaşlar bu hikayeye yeni başladim umarım beyenmişsinizdir nerde kusurum oldusa aff ola😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊✌✌✌✌✌

jungkook ile hayal et/MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin