Fethiden:sabah uyandığımda her yerim ağrıyordu.Eylem karşımdaki yatakta uyumaya devam ediyordu.uyurken çok masum güzel ve tatlı oluyordu ama uyanıkken yaptıkları tam bi cadılık.Ben ona iyilikle yaklaşmaya çalışıyorum.Bağırmamaya kırmamaya sevmeye çalışıyorum o bana neler söylüyo.olsun canı sağ olsun ben böylede seviyorum onu atarlı halleride beni benden alıyor.Eylem hala uyurken ben duşa girdim.çıktığımda yatagın üstünde oturmuş karnını okşuyordu.
F:Napıyosun sen?
E:şeyy yok bi şey ya.
F:Nasıl yok bi şey karnını tutuyordun.
E:Biraz ağrıyo sadece önemli değil
F:hmm anladım kadınsal bi şey.Eylemden:Bunu diyince utanmış
tım.ayıp bi şey değil ama ne bilim.öyle birden söyleyince kıpkırmızı oldum ve evet diyip geçiştirdim.E:sen duşmu aldın?
F:evet.niye şaşırdınki?
E:üstünü banyoda giyinmezdinde ondan dedim.
F:çokmu meraklısın beni çıplak görmeye?
E:off saçmalama ya.neyse ben acıktım gidiyorum.
F:sen her zaman açsın zaten.Eylemden:yanağımdaki ıslaklıkla anladım ağladığımı.fethi yanıma geldi ve ne oldu diye sormaya başladı.daha ne olsun dedim ve odadan çıktım.aşagı indim kahvaltı hazırdı ama yemiycektim.fethi bey tek yesin.belki gözü doyar.koltuğa oturdum ve masadaki dergiyi alıp okumaya başladım.fethi aşağı inmiş masanın başından bana bakıyordu.
F:Gelmiyormusun?
E:yok gelmiyorum sen tek ye.
F:saçmalama gel otur şuraya.
E:gelmem.
F:Bak zorla yediririm görürsün gününü hadi gel otur şuraya.
E:İSTEMİYORUM.
F:Bak sinirlenmeye baslıyorum gel yoksa kötü olur.yukarda şaka yaptım ben sana.maşallah ip incesin sen.
E:Fethiye baktım.bana doğru geliyordu.yanıma geldi kolumu tuttu ve masaya götürdü beni.oturduk ikimizde.Fethi yemeye başladı ama ben yemiyordum.Fethi çatalı sertçe masaya bırakıp ayağa kalktı ve beni kucagına alıp tekrar sandalyesine döndü.Beni kucagına oturttu ve yedirmeye başladı.zorla agzıma tıkıyordu.Fethiden:Bu zorlu yemek faslı bittiğine göre bu gün akşamki misafirler için hazırlıklarla ilgileneyim.Bugün akşam evde iş yemeğim vardı.mecbur kalmasam eve çağırmazdım ama mecbur kaldım.şimdi eylemle konuşma zamanı sanırım en zoruda bu.
F:Akşam odandan çıkmaman lazım.
E:Nedenmiş o?
F:akşam misafir gelicekte ondan.
E:Ya bende ineyim ne olucak sanki zararım dokunmaz sana .
F:Hayır.Eylemden:Saat 8di misafier yavaş yavaş geliyolardı. bende yukarıda üstümü değiştiriyodum.Fethiyi zorla ikna etmiştim.onu sinir etmek için kısa giyindim.
Aşağı indim fethi ve misafirler oturuyorlardı.Fethi beni görünce ayağa kalktı ve yanıma geldi.kulağıma eğildi ve
"Bunun hesabını gece vericeksin " dedi.korkmaya başladım.birlikte misafirlerin yanına gidip oturduk
Sonrada yemek falan derken saat baya geç oldu.Fethi adamlarla iş konuşuyordu ve ben hiç bi şey anlamıyordum.yavaş yavaş gitmeye başladılar. Onlar gittikçe korkum artıyordu.Fethi bana sürkeli ters ters bakıyordu.bi bahane bulup odaya kaçmam lazım.ordada uyumuş numarası yaparım ve yarına kadar siniri biraz geçer.çok fenayım yine.
Zar zor odaya çıktım misafirlerin hepsi gitmemişti.hemen üstümü değiştirdim ve yatağa girdim.ama stresten uykum gelmiyordu.öyle böyle derken yaklaşık vir saat geçti ve odanın kapısı açıldı.Hemen gözlerimi kapattım.Fethi üstünü değiştirmeye başladı arkası bana dönük olduğundan şu an onu izliyodum.iyice sapıklaştım benF:uyumadığını biliyorum.boşuna numara yapma
E:yoo uyuyodum sen gelince uyandım.odaya öküz gibi dalarsan uyanırım tabii.
F:Ne dedin sen?
E:öküz gibi dalarsan uyanırım tabi dedim.
F:Dua et hastasın yoksa şu an çok kötü şeyler olucaktı.
E:sen yinemi yapıcaksın.yinemi zorla sahip olucaksın bana.istemediğim şeyi nasıl yapıyosun ya.Neden beni bırakmıyosun naptım ben sana.
F:Bırakmayı falan aklından çıkar.artık sen benim kadınımsın.
E:Ama ben senin kadının olmak istemiyorum.sen bana sadece zarar veriyosun.hem sevmediğin birini niye kadınım diye yanında tutuyosunki.Ben katil değilmiy
dim.Hemde babanın katili.Hiç görmediğim bi adamın katili olmakla suçladın sen beni.
F:Tamam sus yeter bugünlük bu kadar hadi yat yarın devam edersin.
E:Beni ciddiye almıyosun bile ya yuh artık sana boşunamı konuşuyorum ben burda?
F:evet.
Fethiden:yatağa girdim eylemde her zamanki gibi en köşeye oturup uzandı.belinden tutup kendime çektim.vücudu bana değince çok heycanlanıyordum.
Eylem ellerini elimin üstüne koydu ve karnına götürdü.hiç bi şey anlamadım acaba ağrıyomuydu yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçimdeki Sevgiyi Bul
FanfictionSiyahtan daha karanlık bir adam, beyazdan daha saf bir kadın... Sevmeyi bilmeyen adam, sevginin dibine yaşayan kadın. Bir gece yolları ıssız bir caddede kesişiyor. Adamın siyahına bir damla beyazlık, kadının beyazına bir damla siyahlık karışıyor. ...