"Jungkook benim gördüğümü sende görüyor musun?"Taehyung ve Jungkook, Jimin'in isteği üzerine Bay Min'in nasıl olduğunu öğrenmek için onun iş yerine gitmişlerdi ama görmeyi bekledikleri şey kesinlikle sekreterini duvara yaslayarak onu neredeyse yiyormuşçasına öpen bir Bay Min değildi. Bay Min sekretini duvara yaslamış bir eliyle kalçasını sıkıyor diğer eliyle ise sekreterinin vücudunu keşfediyordu.
Koridorun başında onları gördüklerinde ikiside anın şoku ile oldukları yerde donakalmıştı ama çok geçmeden Jungkook, Taehyung'un kolundan tutarak duvarın arkasına sürüklemiş ve yakalanmamalarını sağlamıştı.
"Ah buna gerçekten inanamıyorum. Jimin oralarda Bay Min için endişelensin bir de Bay Min'in yaptıklarınada bak. Jimin bana sorduğunda ne diyeceğimki ben. 'Ya kanka merak etme Bay Min iyi hatta o kadar iyiki çoktan başka kişilerle işi pişirmeye başlamış'"
Taehyung gördükleri yüzünden sinirden delirmek üzereydi ama Jungkook, Jimin ile Bay Min'in arasında adı koyulan bir ilişki olmadığı için Bay Min'e kızamıyordu. Sonuçta onlar sevgili değildi ve aralarında olan şeylerden sonra aylar geçmişti yani bu başkaları ile beraber olabilecekleri anlamına geliyordu ama yinede arkadaşı için üzülüyordu. Arkadaşı Bay Min'e gerçekten değer veriyordu hatta ondan hoşlanıyor bile olabilirdi.
Jimin buraya geldiğinde kesinlikle Bay Min'i bu şekilde görecek ve her türlü üzülecekti. Bu yüzden eve gittiğinde Jungkook, Taehyung'u Jimin buraya gelene kadar hiçbir şey söylememesi konusunda tembihledi.
...
(Bir kaç ay sonra)
JİMİN: Hey
Bugün geliyorum.TaeTae: Ne!
bu çok güzel bir haberJİMİN: Dahada önemlisi
annem olmadanTaeTae: Peki seni nasıl yalnız
göndermeyi kabul etti ?JİMİN: Sadece yeni kocası ile burda
kalmak ona daha cazip geldi.
Hem işlerinin çoğunuda ordan hallediyor artık.
Ayrıca üvey kız kardeşim tam bir zeka küpü.TaeTae:
Ha ha
bu senin için çok güzel
bir haber gibi görünüyor.JİMİN: tabikide çok güzel bir haber
Annemin Bay Min'e karşı olan tavırlarını biliyorsun
En azından artık onu gizli gizli de olsa görebileceğimTaeTae: Bay Min senin için bu kadar değerli mi?
JİMİN:
...
Uçağın kalkma saati gelmiş.
Orda görüşürüz
👋🏼 Hoşçakal....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽ ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction☽ BoyxBoy Min Yoongi işinde başarılı bir psikologtu. Park Jimin ise bir hasta (!)