18.BÖLÜM※PSİKOPAT※

160 78 7
                                    

Medya;Azra

Herkese iyi ve keyifli okumalar yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.



※ ※ ※

Kumsal ve gizemli çocuk içki söyleyip içmeye başlarlar.

Azra ve Yamaç ise bunları takip etmeye devam eder dikkat çekmemek için onlarda içki alıp içmeye başlar.

Bir süre muhabbet edip birşeyler içtikten sonra gizemli çocuk ve Kumsal bardan çıkar ama Azra ve Yamaç o kalabalıkta bir türlü gizemli çocuğun yüzünü göremezler.

Hemen arkaların dan Azra ve Yamaç da bardan çıkar. Kumsalı gizemli çocuğun arabasına binerken görürler.

Ardından Yamaç ve Azra'da Arabaya binip gizemli çocuk ve Kumsalı takip etmeye başlar.

Bir süre takip etmeye devam ederler sonunda gizemli çocuk bir ara sokağa girer arabasını bir kenara park eder içinden sinirli bir şekilde Kumsal iner ve gizemli çocuğa küfürler yağdırır.

Ardından gizemli çocuk arabadan iner Kumsala sert bir tokat atar Kumsal yere düşer olduğu yerde kalır.
Çocuk ise tekrar arabasına biner Kumsalı orda o halde bırakır ve hızlıca oradan ayrılır.

Bunu gören Yamaç ve Azra hemen arabayla Kumsal'ın yanına gider arabadan inerler;

A- İyimisin?

K- İyim beni rahat bırakın!

A- Hey sakin ol sadece sana yardım etmek istedik noldu neden sana vurdu?

K- Size ne bundan siz herşeye burnunuzu sokmak zorundamısınız!

A- İstersen seni evine bırakabiliriz?

K- Sizden yardım isteyen olmadı ben başımın çaresine bakabilirim.

A- Peki sen bilirsin ne halin varsa gör

Kumsal ayağa kalkar sokaktan uzaklaşır biraz sarhoş olduğu için sallana sallana yürür.

Azra ve Yamaç ise tekrar arabalarına binip sokaktan ayrılır ne yazıkki planları işe yaramamıştır hala gizemli çocuğun kim olduğunu öğrenemezler.

Bir süre sonra Azra ve Yamaç eve gelir üstlerini değiştirip yorgun oldukları için hemen yataklarına yatıp uyurlar.

Ertesi sabah gün doğar Azra ve Yamaç uyanır üstlerini giyinir kahvaltı yaptıktan sonra evden çıkarlar arabaya binip üniversiteye gitmek üzere yola çıkarlar başlarına gelecek herşeyden habersiz.

Yolda ilerlerken birden yanlarından gizemli çocuğun kullandığı araba geçer az ilerde bekleyen Kumsal'ın yanında durur Kumsal arabaya biner ve yola devem ederler.

Azra ve Yamaç yine bunları takip etmeye başlar kısa süre sonra üniversiteye gelirler Kumsal gizemli çocuğun kullandığı arabadan iner üniversiteye doğru yürür siyah araba ise Kumsalı bıraktıktan sonra yoluna devam eder.

Azra ve Yamaç ise üniversiteye girmek yerine yine bu çocuğu takip etmeye karar verir ve peşine takılırlar.

Bir süre takip ederler gizemli araba bir ara sokağa girer biraz ilerledikten sonra az ilerde hurdalık vardır gizemli arabasıyla hurdalığa doğru yönelir içeri girer ve arabasını bir köşeye park eder bir süre içinde bekledikten sonra aşağı iner nedense yüzünü bir kar maskesi takmıştır.

Azra ve Yamaç arabayı hurdalığa yakın bir yerde bırakıp yürüyerek hurdalığa girerler.

Gizemli çocuk ise hurdalık da olan büyük bir depoya girer.

Azra ve Yamaç ise bir süre bekler yavaş yavaş deponun kapısına doğru ilerlerken o sıra arkadan gelen iki kişiyi fark ederler hemen hurda bir arabanın arkasına saklanırlar.

Arkadan gelen iki kişinin de yüzünde maskesi ellerinde ise silah vardır etrafa bakarak o iki kişi de depoya girer.

Azra ve Yamaç saklandıkları yerden çıkarlar deponun kapısına doğru yönelirler kapıyı biraz aralayıp içeriye bakarlar.

İçeri de ellerinde silah olan iki kişi ve gizemli çocuk konuşmaktaydı bir süre sonra silahları bellerine koyup konuşmaya devam ederler gizemli çocuk ise tekrar arabaya doğru gitmek için kapıya doğru yönelir.

Bunu gören Azra ve Yamaç yine hurda arabanın arkasına saklanır.

Gizemli çocuk dışarı çıkar arabasına yönelir ve arabanın bagajını açar içinden siyah bir çanta alır bagajı kapatır tekrar depoya doğru yönelir depoya girer.

Azra ve Yamaç tekrar saklandıkları yerden çıkar kapıya doğru gelip kapının arasından olan biteni izlerler.

Gizemli çocuk çantayı getirir önünde duran masaya koyup içini açar çantanın içi uyuşturucu madde doludur.

Kar maskeli iki kişi çantadan bir torba uyuşturucu paketi alıp içini açarlar ve gerçek olup olmadığına bakarlar.

Daha sonra paketi çantaya koyup kapatırlar ardından üstlerinden iki tane paket çıkarıp gizemli çocuğa verirler. Gizemli çocuk paketleri açar içleri tomar tomar parayla doludur.

Daha sonra kar maskeli iki kişi çantayı alıp kapıya doğru yönelirken gizemli çocuk belinden silahını çıkarır ikisine birden ateş eder vurulan iki kişi henüz ölmemişlerdi.

Gizemli çocuk emin olmak için yanlarına gider ikisinin de kafasına birer tane kurşun sıkar.

Yamaç ve Azra bu olanları şaşkınlık içerisinde izler korkmaya başlarlar bu psikopat gizemli çocuk bu iki kişiyi gözünü kırpmadan öldürdü aynı şekilde Yamaç ve Azra'yı bu olayı gördükleri için gözünü kırpmadan öldürebilirdi.

Gizemli çocuk bir telefon görüşmesi yaptıktan sonra paraları ve içi uyuşturucu dolu çantayı alıp kapıya doğru yönelir.

Azra ve Yamaç yine saklanır.

Gizemli çocuk dışarı çıkar paraları ve çantayı arabanın bagajına koyar daha sonra tekrar depoya girer cesetlerden birini sürükleyerek dışarı çıkarır daha sonra diğer ceseti almak için tekrar içeri girer ikinci ceseti de sürükleyerek diğer cesetin yanına getirir.

Azra ve Yamaç bu olanları şaşkın ve korkulu bakışlarla sadece izler ellerinden hiçbirşey gelmez eğer bu psikopat çocuk onları görürse ve yakalarsa Azra ve Yamaç'ın da sonu o iki kişi gibi olur.

Psikopat çocuk cesetlerden birinin cebinde olan araba anahtarını alır deponun arkasında olan arabayı alıp cesetlerin olduğu yere getirir.

Cesetleri arabaya koyduktan sonra kendisi de arabaya biner deponun arkasında bir yola girerek devam eder Azra ve Yamaç ise yürüyerek saklana saklana arabanın peşinden gider.

Kısa bir süre sonra psikopat çocuk hurdalığa fazla uzak olmayan bir göle varır.

Azra ve Yamaç ise yürüyerek oraya gelip çalılıkların arkasından olayı işlemeye devam ederler.

Psikopat çocuk Arabadan iner cesetlerden birini şoför koltuğuna, diğerini ise yanına koyar arabayı boşa alır ve göle doğru bir rampadan aşağıya iter araba hızlanarak göle uçar ve yavaş yavaş suya batmaya başlar.

O sıra çaldıktan bir çıtırtı gelir. Eyvah! Azra yanlışlıkla yerde duran ince bir dala basıp kırmıştır.

Psikopat çocuk silahını çıkarır çalılığa doğru bakar;

X- Kim var orada!

Azra ve Yamaç'ın başı büyük beladadır...










İNTİKAM-I AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin