TAEHYUNG POV.
" sekali lagi kau langgar aku dengan air kau tu memang nahas aku kerjakan kau BODOH " kata aku kepada budak yang muka macam sakai nie .
Flashback
tengah sedap sedap aku borak dekat kantin tibe tibe aku terasa macam baju aku basah . Then aku pusing ke belakang
" kau nie buta ke apa ?
" ahh , mianhe mianhe saya tak sengaja " kata budak tu dekat aku .
" kau fikir dengan mintak maaf tu boleh bersihkan baju aku ke sial ? "
Budak tadi diam sambil menundukkan kepalanya .
Aku amik air aku kemudian aku basahkan baju dia , " padan muka kau . Dah jumla blah . Takde selera sial aku nak makan "
selepas dah berambus dari kantin tibe tibe jin kata
" weh kau tak kesian ke do dekat budak tu ? "
" peduli apa aku . Dah basahkan baju aku depan orang ramai . Ha memang patut pun kena macam tu . "
" hayelah "
SKIP
YEERIN POV.
Pagi yang indah dan nyaman nie aku bangun kemudian aku melihat jam awalnyaa aku bangun baru pukul 6:40 a.m hm takpelah bangun jela .
Selepas aku siap mandi dan selesai pakai baju , jam tepat ii pada pukul 7:00 a.m .
" goodmorning anak omma . Mari breakfast dulu sebelum pergi sekolah . Kang kalau kamu tak makan gastrik pulakkk " kata omma pada aku .
" morning to omma , okay "
" harinie kamu first sekolahkan ? "
" nae "
" ha belajar rajin rajin , kalau ada pape masalah dekat sekolah tu bagitahu omma yee sayang ? "
SKIP
haih harinie first day aku dekat high school babes nie . Mintak mintak adalah orang yang kenal .
Dalam perjalanan untuk pergi ke kelas tibe tibe aku terlanggar seseorang sampai terjatuh . Aku dengan geramnya kata
" ish taknampak orang ke ? Eee mata tu kang aku cungkil bijik mata tu baru tahu " omel aku dalam nada yang sedikit perlahan .
" kau fikir aku tak dengar apa yang kau cakap ? Huh annoying betul la . Kau tu yang buta jalan pun macam orang gile " kata tae
" eh kau tu yang buta grr menyampah aku dengan orang macam kau niee " kata aku kemudian aku pergi tanpa pandang muka dia .
TAEHYUNG POV.
" eh budak nie . Takpe ii kau tunggu . kau taktahu aku nie siapa . Ini kingka laa huh tapi em kenapa hati aku berdebar bile pandang dia ? Ish takmungkinla " kemudian aku berlalu pergi .
Di tempat rahsia Bts
" wehwehweh , korang nak tahu tak ada sorang yeoja nie enn bapak berani yal tengking aku eee kecik besar kecik besar je aku tengok dia tu " kata aku sambil buat muka menyampah
" uish gile berani minah tu . Dia taktahu ke kau nie siapa ha ? Tapi enn lawa tak budak tu ? Kalau lawa aku nak try dia wutwut ." Kata jimin
" ish kau nie kan tae tengah stress tu kau nie menyempat nak mengorat . Mentang dah kurus sekarang dah sem sikit , teros nak ngorat HAHAHAHAHAHA . Kata RapMon dekat jimin . Maka ahli bts yang lain juga turut gelak .
YOU ARE READING
CRUSH [ K.T.H ]
Fiksi PenggemarDear crush , bila awak nak notice saya ? Hm. Start : 11/11/2018 End : taktahula bile