Masamda oturmuş çayımı içerken, kapım çaldı, haliyle toparlandım ve *Gel!*, kapı açıldı;
-Başkomiserim,
*Evet?
-İstihbarat Şube'den, Selim Başkomiser geldi.
*İçeri buyur et oğlum.
-Emredersiniz, başkomiserim.
İçeri giren memur arkadaş, kapıyı kapattıktan sonra, içeri, 1.84-1.85 boylarında, ne çok cılız/ne de çok yapılı, orta halli bir adam girdi;
*Buyrun, oturun.
-Merhabalar, "elini uzatır."
*Size de, "sağ eli ile tokalaşıp karşılık verir."
O da oturmuş iken, gözüm elindeki dosyalara ilişti.
*Onlar nedir? "Sol eli ile dosyaları gösteriyor."
-Şimdi detaylıca anlatacağım."Sol eli ile dosyaları alttan iyice tutup masaya bırakıyor."
* "Yavaşça sağ eli ile dosyaları aralıyor."
-Burası, Kiremithane taraflarında bir mahalle.Tüm Adana'ya ekstazi, phencyclidine, metamfetamin, esrar gibi şeyler dağıtıyorlar.Alınan istihbarata göre, bugün 25.000 TL'lik bir iş yapacaklar.Çetenin belirli bir kolunun bunlar olduğu tespit edildi.
*"şaşkın" Vay çakallar vay, operasyon mu yani, Başkomiserim?
-"başıyla onaylıyor" Aynen öyle Başkomiserim.
*Ondan önce bir istihbarat taraması gerekmez mi?
-Sen orasını bize bırak, bizim çocuklar mahallenin krokisi ve briefing için gidip mahalleyi enine boyuna araştıracaklar.Sizden ricamız, bizim şu dosyalara da bir imza atın da, bugün saat 05.00 gibi operasyon tuşuna basalım, drone da uçuralım ki mahallenin tam görüntüsünü alalım.
*"sağ eli ile diğer köşedeki kalemi kavrayıp sol eli ile dosyanın kapağını tutuyor ve önünde oturan Selim Başkomisere bakınıyor."Nereye imza atıyoruz?
-"Sol eli ile gerekli imza yerlerini gösteriyor."
*"İmza atıyor."Tamamdır, Başkomiserim.İşiniz bitince haber verin de timi toparlayalım, bir de narkotik şubeye falan da haber vereceğim, olası bir çatışmaya karşın destek timlerini de yanımıza alacağız, siz yine de mahalle krokisini ve insanların genel durumunu rapor edin de, saat 9 gibi briefing alırız.
*Tamamdır, Başkomiserim.Görüşmek üzere."Yavaşça kalkıp kapıya doğru ilerliyor ve odadan çıkıyor."
-"Telsizini eline alıp bir şeyler diyor ve çayını içmeye devam ediyor."Bu akşam içinde yeni bölüm gelecektir arkadaşlar, bu sadece giriş, destekleriniz önemli...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POLİS ÖZEL HAREKAT-KÜNYESİZLER TİMİ ve YAŞADIKLARI
ActionPolis Özel Harekat'ta, "Künyesizler" isimli 30 kişilik timin lideri olan 32 yaşındaki Başkomiser Altay Tuğbaş, ekip arkadaşları ve yaşadıklarını anlatan, aksiyonu bol, detaylı bir anlatıma sahip olan, bir an gerçek sanacağınız harika ötesi bir kitap...