Ik heet Safara maar iedereen noemt me safa of saf. Ik ben 19 jaar oud en word over 3 maanden 20 ik haat 1 Direction ze denken dat ze alles zijn. Ik heb zelf best wat vrienden maar mijn beste vrienden zijn Nala, Silas en Loumi. Loumie en Nala zijn helemaal fan van 1 direction. Silas en ik verklaren ze steeds tot gek wij mogen ze niet en ik haat ze gewoon. Waarom ik heb geen idee maar ze lijken me arrogant en ja alles in die term. Ik mag ze gewoon niet heel simpel. Oké genoeg over 1 Direction meer over mij. Ik heet dus Safara ben 19 bijna 20 ik hou van kerst mijn ouders zijn uit elkaar en mijn moeder is opnieuw getrouwd en ze heeft een dochtertje Yessie en heb 2 stiefbroertjes en een echt broertje. Oké dat klonk raar maar je snapt wat ik bedoel. Ik hou van dieren en heb zelf 3 katten en een paard en een dwerg geitje. I no ik hou gewoon van dieren laat me oké. Dus ik rij paard ik kan een beetje zingen en dat was het wel de rest lees je wel in het boek. O ja ik hou van pranks heel veel eigenlijk ik ben de prank Queen. En de rest vind je toch echt in het boek als ik dat wil tenminste.
Bye veel plezier met lezen is mijn eerste boek verwacht er niet te veel van. btw ben echt geen fan vond het gewoon leuk om te schrijven.
JE LEEST
WhatsApp with 1 Direction
FanfictionIn een groepsapp gezet en wat dan blijkt het dan ook nog met de mensen te zijn die je haat.