Louis Pov.
'40 euro..' Zegt Kaylin.
'Zeker niet. Haal dat maar uit je hoofd, dame.' Antwoord Harry. We zitten met z'n drieën in de woonkamer.
'Het is alleen maar voor een dagje winkelen, pap.'
'Daarom juist. Het is veel te veel.' Antwoord Harry. Kaylin heeft geld nodig voor een middagje shoppen met haar vriendinnen.
'40 euro is niet veel! Het is juist weinig.' Sist Kaylin.
'Kaylin, je krijgt al 5 euro in de week voor zakgeld. Voor de rest hoef je niks te betalen. Geen cadeautjes.. Geen kleding.. Geen eten. Helemaal niks. Ik snap niet waar al je geld is gebleven, lieverd.' Zucht ik.
'Jullie weten dat ik heel vaak met mijn vriendinnen de stad in ga. Ik vraag jullie nooit extra geld.'
'Dat is niet waar.' Antwoord Harry. 'Vorige week vroeg je nog om geld, omdat je weer naar de stad moest. Het is wel eens genoeg geweest, dame. Blijf maar eens een keer gezellig bij ons thuis.'
'Jullie begrijpen er helemaal niks van! Dit is ook een stuk reputatie! Als ik niet meega sta ik voor gek. Dan kom ik morgen op school en hoor ik alleen maar verhalen hoe leuk het was. Ik heb het al niet makkelijk..' Mompelt ze.
'Wat bedoel je met dat laatste?' Vraag ik.
'Denk je nou echt dat het makkelijk is om 2 vaders te hebben?! Iedereen heeft een moeder en ik zit hier met 2 vaders! Had ik maar een moeder.. Die zou me teminste wel begrijpen!' Schreeuwt ze. Harry en ik schrikken van haar uitbarsting. Tranen voel ik opzwellen in mijn ogen. Harry legt zijn hand op mijn rug en wrijft erover. Ik kijk nogsteeds geschrokken naar Kaylin en ik zie aan haar gezicht dat ze langzaam begint te beseffen wat ze zojuist heeft gezegd.
'Shit.. S-Sorry pap, ik-'
'Ga maar even naar je kamer, Kaylin Styles.' Onderbreekt Harry haar rustig. Kaylin knikt en fluisterd nog een zachte 'Sorry..' Ze loopt met gebogen hoofd naar haar kamer.
'Ze bedoelde het vast niet zo, lieverd.' Sust Harry. Ik knik langzaam als de tranen over mijn wangen lopen.
'Dat weet ik..' zucht ik. 'Ze was gewoon geërgerd.'
Harry slaat zijn armen om me heen en geeft me kleine kusjes op mijn wangen. 'We moeten nog wel met haar praten.' Ik knik en zo lopen we naar haar kamer. Voordat ik de deur open doe hoor ik zachte snikken. Ze huilt. Ik doe de deur open en zie Kaylin opgerolt in haar dekens. Ze heeft haar hoofd verborgen in haar kussen, zodat de snikken zo goed mogelijk worden gedemt.
Harry en ik gaan aan elk een kant van haar bed zitten. 'Hey kleine..' Fluister ik. Haar hoofdje komt langzaam onder de dekens vandaan en ze kijkt me aan met rode traanoogjes.
'Het spijt me zo..' Zegt ze als ze weer in tranen uitbarst.
'Dat weet ik, lieverd. Sshh..' Antwoord ik als ik mijn armen om haar heen sla. Harry joint de knuffel en geeft ons allebei een kus op onze wangen.
Zo liggen we uiteindelijk in Kaylins bed. Met z'n drieën in elkaars armen. Na een tijdje zijn we bijgekomen en zijn de tranen weer opgedroogd.
'Pap?' Vraagt Kaylin zachtjes.
'Ja?' Antwoorden Harry en ik tegelijk.
'Mag ik nog steeds die 40 euro?'
Harry en ik schieten in de lach.'Ik meen het serieus.' Mompelt Kaylin.
'Dat weten we, lieverd. Daarom houden we zoveel van jou.' Grinnikt Harry.
'En wat is het antwoord?'
'20 euro..' Mompel ik.
'25' Fluistert Kaylin.
'Kaylin..?' Zucht Harry.
'Okay, okay.. 20 euro.' Zegt Kaylin als ze haar ogen dramatisch rolt.
'En nu gaan we eten!' Schreeuwt Harry enthousiast.
'Wat gaan we eten?' Vraagt Kaylin.
'Broccoli.' Antwoord Harry kort als ze uit haar kamer loopt.
'Ben je serieus?!' Schreeuwt Kaylin geïrriteerd.
'Bloed serieus..' Grinnik ik als ik achter Harry aan loop. Ik hoor nog een geërgerde kreun uit Kaylin's slaapkamer komen, wat me aan het lachen maakt.
Dit is echt onze familie. Ons kleine gezinnetje. Net doen alsof er niks is gebeurd.. Ik hou ervan.
I'm back bitches!
Ik ben wel echt helemaal klaar met dit boek tbh.. Maar hey! We houden het positief. Hoe is het leven?Vergeet niet te stemmen!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
JE LEEST
It's Complicated. Larry Stylinson❤
Fanfiction{COMPLETED} Momenten kunnen moeilijk zijn. Dat weet Louis Tomlinson als de beste. Hij maakt lastige momenten mee en hij ziet geen toekomst meer voor zijn ogen. Is Harry sterk genoeg om Louis te helpen? Is er nog een toekomst voor Louis of besluit hi...