~TAHIR NE OLUR GEL~

5.1K 108 18
                                    

Cevabını tam verecekken aşağıdan ses gelir ve hemen üzerlerini giyerler aşağı indiklerinde karşılarında deniz vardır.

D: ee ne var ne yok canım
N: ben senin canın felan değilim tamm mı
D:sen benimsin nefes anla bunu artık. Bunun için mi ayrıldın benden?
N:tahirle alakası yok seninle ayrıldığım zaman tahir yoktu zaten.
T: lan yürü git belanı bulma benden
D:nefesi almadan gitmiyorum hadi nefes yolumuz daha uzun.
N:gelmiyorum seninle git şuradan.

Benden

Nefesin lafından sonra deniz elini kaldırdı ve tahiri adamlarından biri bayıltıp odaya gitledi.

N:tahirrr ya bıraksana beni psikopat senden nefret ediyorum bırakkkk.
D: ahh yeter sus be.

Deniz o sırda nefese tokat atar ve nefesin  yere düşmesiyle bayılması bir olur. Denizin adamları nefesi kucaklar ve arabaya bindirir. Ve yolculuk trabzon. Tahir o derin uykularda herşeyden habersiz.

Trabzon ve benden

Sabaha karşı denizin evine gelirler bir dağın üstünde etrafta kimseler yok. Deniz nefesi onun için hazırladığı odaya götürür ve başlar saçını okşamaya.

D:nefes bunu sen istedin eğer bana karşı gelmeseydin tahir o halde olmayacaktı. ( acaba tahire ne oldu🤔) Ama herkez yaptıklarını çekecek sen benimsin ve hep benim olarak kalacaksın başkasının olmana izin vermeyeceğim.( ya tahirin yada senin  olmazsa ya başkasının olursa bir ihtimal tabi) sen beni sevmek zorundasın birtanem. Keşke tahire elveda deseydin şuan hic pişman değilim ya.

(Tahirden değil tabi ki ne oldu acaba ya tahire)

Nefesten

Ah başım çok ağrıyor ben nerdeyim ya ne oldu bana tek hatırladım tahir , tahir nerde ?

O sırada odaya deniz girer.

D :aa sevgilim uyandı mı?birşeyin varmi?
N:birincisi ben senin hiçbir şeyin değilim. Ikincisi tahir nerde ne yaptın ona çabuk söyle.
D: eee tahir ben tahir diye birini hatırlamıyorum. Sende hatırlama yok öyle biri hadi sen dinlenmeye devam et benim isim var sevgilim.
N:geber hayvan herif.

Deniz bu lafin üzerine sinirlenir ve nefesin saçından tutup yatağın üstüne atar  veee...( burda ne olduğunu sonra öğreneceksiniz)

D:Alo selim neredesin
S: ......
D:tamm dağ evinde bekliyorum Seni.

( selim tahirin düşmanı)

1 saat sonra

D:hoş geldin selim plan ne?
S:plan seni  ölmen nefesi kaçırdığın için saol isim seninle bitti ölebilirsin artık.
D:ne diyorsun sen selim.
S:seni kullandım iste artık ölebilirsin ahirette görüşürüz deniz.

Ve selim denizi kafasından vurur deniz öylece yere yığılır. Ve ölür. Selim adamlarına emir verio denizi bir denize attırır. Ve selim nefesin yanına çıkar.

S:naber güzellik.
N:sen kimsin ya deniz nerde?
S:deniz artık aramızda değil onu öldürdüm. Isım onunla bitmişti zaten. Duyduğuma göre tahirle evleneceksin.
N:Evet
S:tabi burdan çıkabilirsen ama zannetmiyorum tabi. Tahir benim hayatımı mahvetti bende onunkini deyip odadan çıkar.
N:Tahir ne olur gel.

Evet deniz öldü. tahire ne oldu o biliyordu nasıl öğrenecez şimdi yerini??
Bakalım nefes nasıl kurtulacak  kim yardım edecek?

Seninle Sonsuzluk ~neftah~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin