Masor aceasta posibilitate in gand si il intreb :
-Si cum puteam face asta?
-Trebuie sa mergem la portal. Si cu este cuvinte ne adanceam din ce in ce mai mult intr-o lume total necunoscuta mie. Sa speram ca el va detine raspunsurile la toate intrebarile ce mi se nasc in minte.
-Ce e asta ?
-E un fel de "usa" care face legatura dintre lumea noastra si lumea zanelor, imi raspunde oarecum confuz. Altfel nu am cum sa iti explic.
-Si unde e asta ?
-Nu stiu .Tu trebuie sa stii.Tu esti zana, zice indicand spre mine ca si cum eu as detine cel mai mare secret al lumii si in situatii limina nu vreau sa il dezvalui.
-Dar habar nu ,adica eu acum zece minute am aflat ca sunt o zana! Ia stai! Aduca pot fi omorata cu fier si suc de lamaie ? ma panichez deviind de la subiectul principal.
-Nu ! Ai prea putin sange de zana, adica la cat fier e in lumea asta si mai ales la cat ceai cu lamaie bei, nu trebuia sa mori pana acum?!
-Da ai dreptate, spun clatinand din cap. Deci ce vom face pana voi afla cum sa luam legatura cu bunicul meu?
-Pai va trebui sa te protejez impotriva vampirilor, deocamdata, glasuieste privind in stanga si-n dreapta ca si cum s-ar astepta sa gaseasca un eventual atacator prin casa.
-De ce de vampiri? ma nelinistesc cu un motiv intemeiat. Cu siguranta nu mi-as dori inca o rasa inamica, zanele mi-ajung.
-Pentru ca zanele ii pot plati sa te omoare.Pentru ca ele au dat gres deja de doua ori, iar daca isi pierd credibilitatea in fortele proprii vor apela la altele disponibile. Vampirii sunt o partida destul de buna. Pentru o suma de bani pot deveni niste aliati foarte puternici, la care se adauga placerea lor de a frange gaturi.
-Multumesc de calmul care ai reusit sa il instaurezi in mine in urma cuvintelor tale ! spun sarcastica. Chiar aveam nevoie de asta !
-Scuze, ma priveste dulce.
-Cum vei incerca tu sa ma protejezi? Pentru ca chiar nu vreau sa iti pui pielea pentru mine, daca asta ar insemna sa mori, nu mulumesc ! Imi e bine cu tine aici cu capul pe umeri ! El chicoteste. Imi dau seama ce au insemnat aceste cuvinte pentru el si ma pun in bratele lui, daruindu-i un mic sarut.
-Vom vorbi cu Austin sa te ia sub protectia lui, spune strangandu-ma in brate protector. Era asa bine acolo, langa el, simteam cum nu numai bratele lui ma cuprind, ci si dragostea lui. Imi rezem capul de pieptul lui si ii ascult bataile inimii. Un ritm calm, ce ma facea sa ma linistesc. Dupa ce ma bucur cateva momente de caldura lui sufleteasca si trupeasca il intreb:
-Si cu ce ma va ajuta asta?
-Austin e un fel de serif al vampirilor in vechiul meu oras, chestii legate de monarhia lor, in fine nu asta conteaza, ci daca el te va lua sub protectia lui niciun vampir din regiune peste care el este serif nu are voie sa iti faca rau sau macar sa gandeasca ceva rau despre tine. Stiu, dur, dar e oarecum bine. Atata timp cat vei fi protejata lui vei fi ferita de pericolul amenintator al vampirilor.
-Aha, dar de ce crezi ca imi va oferi protectia lui? Adica nu are nicio obligatie sau asa ceva.
-Nu, nu are nicio obligatie, dar voi vorbi eu cu el si va accepta.
-De ce esti asa de sigur ? pun sub semnul intrebarii siguranta lui de fier cu privire la ce va spune Austin.
-Pentru ca va accepta, imi raspunde la fel de sigur. Renunt sa ii mai subestimez puterile de convingere sau relatia dintre el si Austin si hotarasc ca trec la un alt subiect.
CITEȘTI
The stranger (in curs de super-editare)
Novela JuvenilMAI BINE NU CITESTI ASTA(POVESTEA). Si ce faci cand in viata ta intra un necunoscut care mai e si chipes? Ai 18-19 ani,o mama care te iubeste,o sora careia ii suporti toate prostioarele,dar tii la ea nespus de mult,un iubit al mamei care iti e ca un...