41: BTS and BLACKPİNK

2.1K 135 37
                                    

              ~~> Konser Günü <~~

Multi dek kızların giydikleri...

 

       ~Rose~

     Evet, konser günü bugündü ve biz şu an sıramızı bekliyorduk. Seulgi söylüyordu şuan. Seulgi'den sonra Jimin'ler çıkacaktı sahneye. Popüler bir bar olduğu için çoğu aktör ve ünlü buradaydı.

  "Ah, çok heyecanlıyım." dedi Jisoo.

  "Bende." dedi Jennie.

  "Aynen ya." dedim. Lisa, hiçbir tepki vermiyordu.

  "Ne oldu Lisa?" dedim.

  "Yok birşey. Sadece aklıma eski günler geldi." dedi. Sanki çok büyük de, eski günler geliyor birde.

  "Sıra, BTS GRUBUNDA!" dedi sunucu kadın. Jimin'lerin kendi gruplarına koyduğu isimleriydi. Biz de BlackPink koyduk. Hem siyah, hem pembe.

  "BTS'i tebrik ediyoruz ve kendilerine ait olan şarkı No More Dream'ı şimdiden yayınlamaya başladık. Şimdi sıra BlackPink'de. Boombayah şarkılarında." dedi. Evet, biz de çıkış şarkımız olarak Boombayah ismini seçtik.

     Sahneye çıktığımızda hep birlikte başladık ve dans ettik. Herkes bize alkış yağdırıyordu. Şu an içim kıpır kıpırdı.

    Şarkımız bittiğinde, sahneden çıktık ve Jimin'lerin olduğu bölgeye gittik. Jimin hariç herkes oradaydı.

  "Ah, çok heyecanlanmıştım. Hâlâ da öyle." dedi Jisoo. Seojin, o an herkesin şaşıracağı şeyi yaptı. Elini, Jisoo'nun saçlarından gezdirdi ve teselli eder bir tonda cevapladı.

  "Bizde, ama bak geçti. Sakin ol." dedi. Jisoo'da hem şaşkın hem de mutlu bir şekilde başıyla onayladı. Lisa ve Jungkook birlikte birşeyler konuşuyorlardı. Jennie'de telefonuyla ilgileniyordu. O sırada Yoongi, Jennie'nin yanina gitti.

  "Selam," dedi. Jennie, şaşkın bir şekilde O'na bakıyordu. Kız haklı.

  "Sana da selam." dedi Jennie. Soğuk bir tavrı vardı. Gerçi kim olsa o günden sonra böyle davranır. Jennie büyümüş:)

   Makyajımı tazelemek için lavabo ya gittim. Tam çıkacak iken Jimin'i gördüm. Hem de Seulgi ile ÖPÜŞÜRLERKEN!

   Benim yanımda biri vardı. Sağıma döndüğümde, Min-Kyi ile karşılaştım.

EZİYET | RosMin [Düzenleniyor] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin