Part 1.

59.3K 253 25
                                    

          Cerita bermula selepas beberapa bulan aku bersekolah di sebuah sekolah menengah, aku ni boleh dikatagorikan sebagai seorang pelajar dari golongan yang bijak dari segi akademik tetapi dalam masa yang sama bergiat aktif dalam bidang sukan. Hanya beberapa bulan bersekolah di sekolah tersebut, aku sudah dikenali ramai orang, lebih-lebih lagi junior sekolah mahupun pelajar-pelajar perempuan yang sebaya denganku. Aku mudah diterima ramai kerana sentiasa melibatkan diri dalam pelbagai jenis sukan dan aktiviti-aktiviti yang dijalankan di sekolah tersebut.

           Aku juga boleh dikatakan seorang yang digilai dan disukai ramai orang di sekolah tersebut. Walaupun hanya beberapa bulan sahaja keberadaan aku di sekolah tersebut, aku telah memperoleh lebih puluhan surat-surat yang diterima dari junior-junior perempuan. Tetapi semuanya aku tolak. Selepas beberapa bulan aku bersekolah di sekolah itu, datanglah seorang junior baru, iaitu seorang pelajar perempuan di sekolah itu. Aisyah atau lebih rapat dipanggil Ecahh.. Ecahh seorang perempuan yang tinggi, putih, lawaa, dan yang paling penting.. SEKSI. Sebenarnya taklah seksi, cuma penampilannya yang membuatkan Ecah kelihatan seksi. Di sekolah, Ecah gemar memakai baju-baju yang ketat dan mengenakan tudung-tudung yang singkat. Setiap kali berjalan, akan terlihat susuk tubuh ecah yang MANTAPP dan payudaranya yang sedikit membulat daripada pelajar perempuan yang lain, memang stim bebb tengok.

          Baiklah, di sinilah bermulanya cerita tentang aku dan Ecahh. Pada satu hari tu, aku baru sahaja tamat latihan futsal pada pukul 5 petang. Kau bayanglah aku dengan badan yang sedikit berpeluh dengan pakaian yang sedikit fitt. Maka terlihat la badan aku yang sedikit seksi.. semasa berjalan di tepi makmal science 3 (betul-betul di belakang sekolah) aku ternampak sesorang perempuan berpakaian t-shirt merah sendat memanggil aku dengan melambai-lambaikan tangannya. Situasi pada petang tersebut betul-betul sunyi, semua pelajar telah masuk ke kelas. Jadi aku menghampiri perempuan tersebut, dan rupa-rupanya perempuan tersebut adalah Ecahh.

          Ecahh memanggil aku dan mengajak aku memasuki stor di sebelah makmal sains tersebut. Aku hanya mengikuti kehendak Ecah dan terus mengikutinya masuk ke dalam stor kerana berkemungkinan ada benda yang Ecah hendak minta aku tolong. Selepas memasuki stor tersebut Ecah meandangku.. "Abang Shahir duduk situ kejap ehh.." kata ecah sambil berlalu pergi ke pintu stor lalu menutup pintu stor tersebut. "Ada apa ni Ecah ?" Bisik aku memulakan bualan.. Ecah melihat-lihat sekeliling ruangan stor dan berdiri di hadapanku, lalu dia berkata-kata sambil duduk di atas peha kananku "Abang, sekarang ni ada kita dua je dalam ni.. jadi Abang boleh buat apa saja pada Ecah..". Lalu duduk di atas peha kananku.. Sambil menyelak tudungnya ke atas dan meraba-raba payudaranya serta menggosokkan tangannya di pehaku sendiri di atas pangkuan ribaku. Aku sudah mula ghairah, maka jelas kelihatan bonjolan di celahan kelengkangku di dalam seluarku yang ketat kerana melihat aksi yang dilakukan oleh Ecah.. (Bersambung)..

*Nantikan part 2 ye guys, jangan lupa vote untuk next part 2*.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

First 'seks'. /Seks pertama.Where stories live. Discover now