💌1⃣💌

62 9 0
                                    

Farhani pov

Tok..Tok..

Pintu bilikku diketuk dengan diiringi dengan suara sangatku kenal.

i/h:hani,bangun!!kawan kamu sudah sampai tu..Diorang tunggu kamu dekat ruang tamu..Cepat siap

Hani:baik,ibu.

Tanpa membuang masa aku terus mengemas katil lalu masuk kedalam bilik air.Selepas beberapa minit,aku pun keluar.Aku mencari baju yang sesuai.

(baju hani)

hani:baju ni jelah...

Selesai memakai baju,aku terus mengambil beg sandang,buku serta handphone.Aku terus turun kebawah untuk sarapan.

kwn/h:assalamualaikum hani!!!!

Hani:waalaikumsalam,korang!!!lama tak jumpa

Afzan:cuti lama kot

Kwn/h:a'ah

I/h:hani,ajak kawan kamu makan

Hani:baik ibu.Korang jomla makan sesame

Kwn/h:jomla

❇❇

selesai sja makan,kami semua terus nasuk kedlam kereta masing masing Untuk pergi ke college.

{kereta hani}

Kami semua memandu kereta kami sehingga sampai di college.

{college hani}

Selesai sja memakirkan kereta kami.Kmi terus masuk kedlm dan pergi kearah loker masing masing.

kami semua terus masuk kedlm kuliah setelah mengambil Dan menyimpan barang barang.

Tiba tiba datang seorang lelaki yg sangat aku rindu dan kenal.Dia berlari kearah ku.

xxx:assalamualaikum,hani

Hani:waalaikumsalam,minhyun...

Ya,diala hwang minhyun.Dia seorang mualaf dan itu ialah nama koreannya.Dia telah memeluk islam selama 5tahun dan selama 5tahun itulah,aku mengajar dia carapemakaian,pemakanan,pergaulan dalam islam.

Walaupun dia bergelar "bf"aku,dia tahu cara pergaulan dia terhadap aku.Itulah sebab aku menyayanginya.

Minhyun:saye rindu awak...

Hani:saye pun rindu awak tapi kita tak boleh bergaul walaupun kita berpasangan kekasih.Kita mesti ikut ajaran islam.

Minhyun:ye,saye tau tu.Sebab tulah saye tak peluk awak tak pegang awak

Tiba tiba...

💌Married with Mr.Mualaf💌 #OSW [HIATUS]Where stories live. Discover now