11. Wypadek

533 27 13
                                    

Maraton 1/2

Szybko do nich podbiegłam i... Dałam Kubie i Tomkowi z liścia. Ich miny były bezcenne haha Dobra, ale teraz ta na poważnie! Wkurzyli mnie! Ughhh
(Ja)- Co wy tu robicie?! Śledzicie mnie?! Jak możecie?! Ja wam ufałam!
(T)-Eee...nooo...myyy....znaczy...Kuba...Eee.. To nie tak jak myślisz!
(Ja)- Nie tłumacz się!
(T)- Ja naprawdę nie chciałem!
(Ja)- Nienawidzę Cię!
(K)- Ja też tu jestem!
(T+ja)- Zamknij się!
(K)- Pfff
(Ja)- Tomek dlaczego Ty to zrobiłeś?! Nie spodziewałam się tego po tobie! A Ty Kuba? Jesteś zwykłym dupkiem, który myśli tylko o sobie! Nienawidzę was!
Po moich policzkach leciały już łzy. Chciałam zniknąć... Chciałam być daleko od nich.

POV. Kuba
Ona płacze.. Przezemnie... Ja nie chciałem! Mi naprawdę na niej zależy, ale skoro ona mnie nie chce to trzeba stać się chamskim dupkiem. Ehhh nie chce tego, ale ona nie daje mi wyboru.
(K)- Ha i co? Teraz będziesz płakać? Jesteś nic nie warta! Jesteś zwykłą dziwką! Myślisz, że jak za Tobą poszedłem to odrazu mi się podobasz i będę za Tobą biegać i Cię przepraszać?! Mylisz się! A teraz żegnam!
Nie wierzę, że to powiedziałem! Wiem, że nie powinienem, ale mnie wkurzyła Chyba muszę ją przeprosić... albo nie! To ona powinna mnie przeprosić!

POV.Wiki

Nie wierzę, że on to powiedział... Jak on mógł?! Ja myślałam, że jesteśmy przyjaciółmi! Boże!
(T)- Ej no nie płacz.
(D)- Właśnie mała wszystko będzie dobrze.
(Ja)- Ja...Ja...Ja... Nie mogę!  
Szybko zaczęłam biec do domu. Słyszałam tylko jak inni mnie wołali jednak po chwili usłyszałam klakson samochodu i poczułam straszny ból po czym usłyszałam jeszcze ciche "spokojnie księżniczko jestem tu" i zobaczyłam ciemność...

Hejka! Więc tak ekhem Robię maraton w nagrodę za tyle wyświetleń! Na początku nie myślałam, że będzie nawet 100 wyświetleń, a tu proszę jest 1000! KOCHAM WAS! Pamiętajcie o komentarzach i gwiazdkach to mega motywuje! 312 słów!

Wiki❤❤

Szczęście, smutek i radość | 4Dreamers |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz