x: Onorata instanta, avem testul de paternitate pentru Christina Kemp, copilul Mayei Kemp, pentru a afla daca John Han este tatal biologic al copilului.
Judecatorul: Te rog, deschide plicul si inmaneaza-mi-l mie.
Avocatul nostru, Jones, dechide plicul fara sa se uite in el, si inmaneaza fisele cu rezultatele judecatorului. Acesta, deschide fisele si le citeste, uitandu-se peste ochelari.
Judecatorul: Dupa cate spun testele paternale, in legatura cu fiica Mayei Kemp, Christina Kemp, tatal acestei fetite....nu este domnul Han.
In acel moment am simtit o usurare pe care nu am mai simtit-o niciodata in viata mea. I-am strans mana la Grey cat am putut de tare, gata sa-i sar in brate.
Grey: Ti-am zis sa nu-ti faci griji...te iubesc asa mult!
Eu: Si eu te iubesc...nu-ti dai seama cat de mult te iubesc!
Ma bucuram din tot sufletul ca copilul era a lui Grey. Insa, de acum inainte trebuia sa am mare grija cum avem grija de ea. Christina e in pericol, la fel si noi. Insa, o sa mi dau si viata pentru a stii ca cele doua persoane din viata mea care mi-au fost mereu alaturi, sunt bine.
***
Au trecut cateva saptamani de cand mi s-a luat o piatra de pe inima. Din nefericire, Grey are o misiune de la noua companie la care lucreaza, una legala care nu o sa ne puna fetita in pericol, insemnand ca nu o sa fie acasa pentru 4 zile.
Grey: Esti sigura ca nu vrei sa veniti amandoua cu mine?
Eu: Da, Grey. Ne descurcam. Suntem fetite mari. ~spun razand~
Grey: Fetitele mele,..o sa ii fie dor la tati de voi..
Eu: Si noua o sa ne fie dor de tatii. Nu-i asa Christina? Pa, pa. Ai grija in misiune.
Grey: Ai grija de tine. Te iubesc,
Eu: Si eu te iubesc, Te iubim.
Grey iasa intr-un final pe usa, iar Christina incepe sa planga usor.
Eu: Oh, ce ma fac cu tine..? Ti-e fomica?
Incep sa alaptez fetita, iar ea intre timp adoarme. Am decis sa stau pe langa patutul ei, pentru a fii sigura ca totul e in regula, si sa citesc o carte.
Inca nu mi-am pierdut interesul in carti. Sunt multe pe care as vrea sa le citesc, insa, nu cred ca am avut destul timp sa o fac.
"Se apropie incet de usa, ezitand la inceput, si bate cu pumnul cat de tare putea..."
In acel moment am auzit soneria. "Cine poate fii la ora asta..? Nu mi spune ca iar s-a spart teava de la baie..."
Ma indrept spre usa si o deschid fara a ma uita cine era, asumandu-mi ca era vecina de sub mine care nu ma prea place.
Cand deschid usa il vad pe John. Incerc sa inchid usa cand i-am vazut figura, insa era prea tarziu. Ma da la opare, si intra in casa, inchizand usa dupa el.
John: Ei bine, a trecut ceva vreme nu-i asa Maya? spune in timp ce se apropie de mine, eu dandu-ma in spate cu fiecare pas pe care il facea el mai aproape de mine.
Eu: J-John...ce-ce faci aici? spune cu voce tremurata.
Ma dau in spate, pana ma lovesc de blatul rece de la mobila de masa. Nu mai aveam unde sa fug. Nu mai avea nicio sansa. Christina nu mai avea nicio sansa.
John: Am venit, sa-mi iau revansa, de ce crezi ca sunt aici?
Eu: J-John, de ce nu iti p-petreci restul vietii departe de mine si de Christina? Copilul nu ti-a gresit cu nimic..
John: Ce te face sa crezi ca am sa-ti fac rau? Nu mi-as perminte niciodata sa-ti fac rau, Maya. Inca te iubesc.
Ma uit in jos, necrezand cuvintele pe care le spusese. Ma uit inapoi in sus, sa ma uit la el, el avea un zambet viclean pe buze.
John: Asta ti-ai dori sa auzi nu? Nu-i asa Maya? Prea tarziu. Ti-ai batut joc de sentimentele mele.
Maya: Nu, John..nu e adevarat. Te-am iubit, si o stii si tu.
John: MINCIUNI! MINTI!
Maya: Calmeaza-te John...te rog calmeaza-te.
Spun, doua lacrimi prelingandu-se pe obraji mei, calzi si rosii de la frica.
Inainte sa-mi dau seama, John isi ataseaza buzele de buzele mele, luand control asupra sarutului. Raspund la sarut, si fac o mica saritura in care el ma ia in brate si ma duce spre dormitor fara a intrerupe sarutul.
Ei bine doua capitole in mai putin de 24 de ore? OMG, ce faceti voi din mine =))) Love ya all. ^-^
CITEȘTI
Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//
Любовные романы*ATENTIE CARTE INSPIRATA DINTR-UN JOC OTTOME* La 21 de ani, ducea o viața foarte normala, vrand din tot sufletul sa devina model, chiar daca inaltimea nu ii permitea. Totusi a avut sansa sa mearga la un casting pentru fotomodele, de la cea mai caut...