Na prośbę tego o to człowieczka Emma4523GO dodaję księcia Fioletka -Minamisawę (ja go tak nazywam XD)
Gdzie się poznaliście?
Minamisawa: Z nim poznałaś się w szkole gdy Tenma zaproponował ci grę w piłkę udałaś się z nim na boisko . akurat Minamisawa wracał z boiska i nie patrząc na drogę na niego wpadłaś brudząc mu przy tym mundurek . Widać było po nim że jest zdenerwowany więc zaproponowałaś że weźmiesz jego mundurek i go mu wypierzesz. Jeszcze pierwszego dnia widziałaś go bez koszulki 😏Po jakim czasie znów się spotkacie?
Minamisawa: Go spotkałaś dwa dni później ponieważ musiałaś oddać mu jego mundurek jeszcze przed lekcjami*podświadomie liczyłaś że znów zobaczysz go bez koszulki* gdy znaleźliście się przy umówionym miejscu po prostu wziął go i poszedł do szatni od ganiając cię gdy szłaś za nim.
Po jakim czasie nazwie cię przyjaciółką?
Minamisawa: On przyjaciółką nazwał cię całkiem przypadkiem gdy rozmawiał z Shindou . Rozmawiali oni o swoich znajomych i temat zszedł na ich przyjaciół.:
- Moim zdaniem mogę nazwać się już przyjacielem (twoje imię) a ona moją przyjaciółką zawsze do mnie przychodzi gdy chce się wygadać... A ja mogę jej ufać... Chyba... Zaczynam cenić sobie jej przyjaźń.