Życiorys chłopaków

975 7 1
                                    

Z wielu źródeł i opowieści wynika że obydwoje mieszkali w Szczecinie i tam się poznali. Teraz podobno Marek mieszka w willi w Poznaniu A Łukasz w szopie obok. Wątpię w sumie bo nawet jeżeli to ściema kamerzysta nie pozwolił by sobie na takie traktowanie. Ok, teraz trochę przeszłości.
Łukasz na asku podawał że ma 13 lat, mimo że miał 19... obecnie gdy to piszę ma już ok 25 lat.
Na asku wydawał się mądry, racjonalny, rozsądny, inaczej był bardzo miłym człowiekiem. Miał dziewczynę, bogaty dom. A jego filmiki śmjeszyły każdego. Był też przystojny i każda mała wtedy dziewczyna zrobiła by wszystko dla niego, A on czerpał z tego same korzyści. Były też słuchy że oszukał ponad 160 tys. osób wysyłając płatne linki. Mimo wszystko z niewiadomych przyczyn nie poniósł żadnych konsekwencji. Sprawę umożono bo podobno nic mu nie udowodnili. Ale w tych czasach mamy takich super ludzi, którzy doszli do tego, że to on.
A tak na końcu, na lewym ręku Łukasz ma tatuaż. I właśnie dzięki niemu mamy świadomość, że nasz ukochany Kamerzysta to Łukasz Wawrzyniak. Po głosie też się da rozpoznać ;)

To co? Teraz trochę o Mareczku.
Marek Kruszel, to fikcyjna postać. Większość osób uważa, że wszystko pokazywane na ich filmach jest realne. Otóż myślicie się, Marek ubiera się, korzysta z wypasionych fur, mieszka w willi Łukasza TYLKO NA POKAZ. Ale nie powiem, moze mieszkaja razem.
Może ktoś z was zastanawiał się dlaczego  w salonie zawsze jest zasłonięta żaluzja? Otóż podobny dom znajdziecie na Booking.com. Bo po prostu Z okna widać ulicę i można się domyślić że dom jest w bloku. Ale przecież mieszkają w jednorodzinnym domu?
Ok, ok było o domu teraz nasze o życiu.
Marek chodzi cały czas do liceum elektronicznego w Szczecinie, więc jakim cudem mieszka w Poznaniu?
Na yt ukazały się filmy Kruszwila w biednych strojach (żadny Calvin Klein).
Tylko zwykłe dresy. XD
Wyciekło też zdj Marka Z jakaś dziewczyną, którą trzymał za rękę, Sądzicie, że bajka o dziewciach to też ściema?

Prawda- Marek I ŁukaszOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz