Prologus

102 12 12
                                    

Fu mester lehunyt szemekkel ült, ráncba futott homlokkal. Mióta őrző sok hibát elkövetett és úgy érezte most készül meghozni egy újabbat. Tudta, hogy veszélyes, de nincs más hátra.

A katica talizmán évekkel Halálfej legyőzése után köddé vált, hiába kutatták a hősök, oly elszántan és a Mester igyekezetei is mind hiába valóak. A várost pedig újra veszély fenyegeti... Talán még Mr. Agresténél is nagyobb.

A mester mélyet kortyolt teájából. Tudta milyen veszélyes, de nincs más hátra.

Wayzz sötét erőket érzékelt a közelben, nagyon hasonlóak voltak Halálfejéhez, de mégis... valahogy mások. Az egyetlen megoldás, ha módosítja az első talizmánt.

Fu végig simított a talizmánokat rejtő régi lejátszón.

A páva. Több hátránya volt, mint előnye. Az elsőként létrejött, ezzel arányosan defektes talizmán. Az ereje csaknem vetekedett katicáéval, ám volt egy mindent meghatározó hibája. Elszívta a hordozójának erejét.

- Gazdám, hamarosan megérkeznek. - repült elő a teknős kwami. Hordozója bólintott.

Talán, ha sikerül a szertartás a páva képes lesz a megtisztításra. Akárhogy is... Meg kell próbálnia.

A masszázs szalon ajtaja kinyílt és egy középkorú pár lépett be rajta. Fu Mester jól ismerte őket, talán jobban, mint ők saját magukat. A nő kékes színű hajában már őszülő szálak futottak, ugyanígy a férfi aranyszőke tincsei között.

- Hivatott Mester? - az idős férfi feléjük fordult.
- Eljött az idő.
Marinette pontosan tudta mire gondol. Törökülésbe helyezkedett az antik szőnyegen, Adrien szorosan mellette. Fu mester előhúzta a lejátszó rejetkéből a hatalmas dobozt. Akárcsak a talizmánok ládikájit, ezt is vörös vonások szőtték át, hogy együtt madalát alkossanak.
Óvatosan tette le az egykori hősök elé, majd ő maga is helyet foglalt.
A doboz felnyílt, rálátást engedve ezzel a benne lapuló ékszerekre. Csak a hősök és a saját talizmánja hiányzott.

Pontosan tudták mit kell tenniük, a Mester már tudtukra adta az instrukciókat. Egyenként kiemelték a helyükről az apró tárgyakat, ezzel párhuzamosan egy-egy kwami vált láthatóvá, mint a talizmánokban megbúvó varázslat. Szigorú sorrendbe tették a talizmánokat, alakja egy csillagképre engedett emlékezni.
A csillagkép mondhatni, legfényesebb pontjaként a katica szolgált volna, ám csak a fülbevaló fele került a helyére. Fu csak remélni tudta, hogy így is sikerülni fog.

A hármas jelentőségteljes pillantást váltott, mintegy meggyőződésképp: innen már nincs visszaút.
- 生下你昔日的光輝之光 - kezdte mormolni a Mester, annyit tesz: Szüless újjá, régi dicső fényedbe. A nyúl, sárkány, tigris, egér, bivaly és a ló talizmán felragyogott. Működik.

- 生下你昔日的光輝之光 - folytatta Adrien.  Sorra felvillantak a kutya, kígyó, kecske, majom, disznó, kakas is. A szőke halványan elmosolyodott.

- 生下你昔日的光輝之光 - zárta be Marinette a kört. A teknős, pillangó, róka, méh és fekete macska ékszer is halvány fényben úszott.

- 生下你昔日的光輝之光 - ismételték újra, a világosság erősödött. Félig nyitott szemmel egymás felé tekintgettek, egyetértően bólintottak.

- 生下你昔日的光輝之光 - hallatszott erőteljesebben. A páva és katica felváltva pislákolni kezdett, majd az egész szoba fényárba burkolódzott.

Három pittyenés.Tudta, hogy veszélyes, de nincs más hátra.

*    *    *    *    *
Sziasztok!
Nos ahogy ígértem itt is lennék az első résszel, ami inkább egy kis kedv csináló.
A borító csere folyamatban van, még a szünetben sor kerül rá.
Remélem tetszett, ha igen jelezd nekem egy komment vagy csillag formájában és még egyszer Boldog Karácsonyt mindenkinek💕🎄

Vanda jobbra el💥💨

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Újjászületés ~ Miraculous fanfictionWhere stories live. Discover now