Sıcacık yatağımda her sabah duyduğum o iğrenç alarm sesi ile uyandım. Her hafta içi ben bu sesi duymak zorunda mıyım ? diye düşünürken annem odama girdi , bir taraftan sağa sola attığım kıyafetlerimi topluyor bir taraftan da benim tek sevdam olan yatağımdan kaldırmaya çalışıyordu.
"Alya 5 dakika içinde hazırlanmış ve mutfağa gitmiş olmazsan okula yürüyerek gitmek zorunda kalacaksın " dedi ve odamdan çıktı. Yatağımla vedalaştım ve hazırlanmaya başladım .
Lise son sınıf olduğum için tabi ki forma giymiyordum . Siyah dar kotumu üstümede beyaz ve siyah çizgileri olan bir switch geçirdim . Belime kadar gelen açık kahve rengi saçlarımı da iki taraftan balık sırtı yaptım . Makyaj olarak sadece rimel ve parlatıcı sürdüm ve mutfağa gittim .
Hızlı bir sekilde kahvaltımı yaptım ve beyaz spor ayakkabılarımı giyip annemi beklemeden arabaya koştum .
Bugün fizik sınavım vardı ve ben eğer kötü not alırsam annemin bana kızmaması için yavru köpek bakışları atıyordum - atmaya çalışıyordum desek daha doğru olur - Dün yeterince çalışmıştım ama içimde yine de bir huzursuzluk vardı .
Belki de bunun nedeni farklı sınıflarda sınava girmemizdi . Bu okula daha doğrusu bu şehire yani İzmir'e yaz tatilinde gelmiştik. Babam asker olduğu için sürekli tayini çıkıyordu.
Ankara'yı ve okulumu çok seviyordum . Ne kadar Ankara'da kalmak için yalvarsam da bir işe yaramadı . İzmir'i beğenmediğim için değil okulumu beğenmediğim için Ankara'da kalmak istiyordum. Okulda 3. ayımdı ve fazla arkadaşım yoktu. Zaten tenefüslerde bahçeye çıkmaz ya kitap okur ya da şarkı eşliğinde yorgunluğumdan kurtulmaya çalışırdım.
Okulda en yakın arkadaşım Nehir'di. Onun da bu okulda 2. senesiymiş . Nehir okulda olmadığı zamanlar da kendimi çok yalnız hissediyorum . Sınıfımda ki kişiler zaten kendi halinde .
Melisa ve Hande her zaman olduğu gibi ya dedikodu yapıyorlar ya da erkekler hakkında konuşuyorlardı. 'Onlarla takılmak yerine kendim kalırım daha iyi' diye düşünürken sırama oturdum. Maalesef Nehir'de yoktu o zaman sıraya yayılabilirdim .
İlk ders matematikti ve ders acayip sıkıcı geçiyordu aslın da geçmiyordu desek daha doğru olur . 2. ve 3. dersimiz bedendi Bahar ve Yaprak ile üstümüzü değiştirdik ve Kağan , Eren ve Efe'nin yanına gittik. Voleybol oynamaya karar verdik kızlar erkeklere karşı .
İlk önce Yaprak topa manşet vurarak karşı tarafa yolladı . Kağan hemen karşılık verdi . Maç sonun da bittiğinde kazanan taraf tabi ki de biz olmuştuk.
Çok yorulduğum için hemen soyunma odasına gittim ve eski kıyafetlerimi giydim .
4. ve 5. ders coğrafyaydı ama hoca olmadığı için ders boştu . Yuppiiiiiğğ ya da yine hüsraaan ! 6. ders fizik sınavım vardı . Hiç vakit kaybetmeden tekrar etmeye başladım .
Öğlen arası olunca kantine gittim . Kantine sıcak çikolata gelmişti ehh sonun da yani . Hemen aldım ve kantinden çıkarken bir odun ile çarpıştım ahh! 'Gerçekten bu bir şaka olmalı kafam kırıldı be , kaç kilosun sen ?' Olamaz yaa... kıyafetlerim .
"Önüne baksana hayvan " diye sinirle bağırdım .
"Asıl sen önüne bak kızım bana çarpan sensin , senin yüzünden kıyafetlerim boka döndü " dedi benden daha sinirli bir sesle.
"Ya kıyamam ben sana benim yüzümden mi battı kıyafetlerin?" dedim ukala bir şekilde .
"Evet senin yüzünden battı ." Dedi hala sinirliydi salak .
"Sanki benim batmadı ." deyip hızlı bir şekilde yanından gittim. Of şimdi ben ne yapacağım ya eve gitsem mi acaba ? Bu seferde fizikten 0 alırım ve 0 almak en son istediğim bir şey bile değil.'Keşke Nehir olsaydı o yanında muhakkak yedek kıyafetler taşıyordu ondan alırdım ' diye düşünürken karşımda Nehir'i gördüm .
Ona o kadar sıkı sarıldım ki kemikleri kırılmış olabilir . Olanları Nehir'e anlattım canım arkadaşım hiç düşünmeden yedek kıyafetlerini bana verdi .
Olan sıcak çikolatama oldu ya diye mızmızlandım ama önemli değil . Şimdi daha önemli bir sorunum var 'fizik sınavı'.
Hangi sınıfta ve sıra da olduğumu öğrendim ve hiç vakit kaybetmeden sınıfa girdim maalesef Nehir'le aynı sınıfta değildik.
Sınıfa girer girmez onu gördüm . Nee !! Onunla aynı yerde mi sınava girecektim şimdi kahretsin .
Ona bakmadan sırama oturdum iyi ki sıralarımız aynı değildi. Hoca kağıtları dağıtmaya başladı. Hızlı bir şekilde soruları çözmeye başladım hiç boşum yoktu . Sınavım bitince kağıdı hocaya verdim ve hızlı bir şekilde sınıftan çıkmayı planlıyordum.
Ama nafile sıkı bir şekil de bileğimden tutmuştu . Hışımla ona döndüm.
"Ne var be ? " diye cırladım . - cırlama konusunda 10 numara 5 yıldızımdır -
"Üstünü değiştirmişsin " dedi . Ses tonu çok sakin ve yumuşaktı . Yeşil gözleri , kumral saçları ile güzel bir uyum içindeydi. Boyu benden tahminince 10 - 15 cm uzundu .Bileğimi elinden kurtardım ve . " Evet değiştirdim " sonra " sende değiştirmişsin " dedim . Güldü . Neden ? Komik bir şey mi söyledim acaba ?
"Değiştirdim" dedi
" İyi bir daha görüşmemek üzere odun " dedim ve tam gidiyordum ki
"Bir daha ki görüşme için sabırsızlanıyorum ufaklık " cümlesi beni durdurmaya yetti .Yanımdan geçip bahçeye çıktı. Olanları Nehir'e anlattım . Nehir anlattıklarıma gülerken ben sinirden defterimi karalıyordum. Ufaklık ne ya ufaklık ne ? Biz seninle aynı yaştayız gerizekalı !
Okul sonunda bitmişti . Nehir'le vedalaştım ve sonunda evv !!!
🌌🌌🌌🌌🌌
Odama girip hemen pijamalarımı giydim ve yatağıma zıpladım biraz dinlenip ödevlerimi yapacaktım .Tam uyku mooduna girmiştim ki telefonumdan bildirim sesi gelince uykum kaçtı akılsız kafam neden sessize almadıysam .
Masamın üstünde duran telefonumu uzanıp aldım ve gelen mesaja baktım . Whatsapptan gelmişti mesaj ama numara kayıtlı değildi . Hemen mesaja tıkladım .
•OY KULLANMAYI UNUTMAYIN💕💕
İnstagram melihayagiz.x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDE UZAY VAR
Teen FictionGökyüzüne aşık bir genç kız...🌟 Gökyüzünde de güzel UZAY'ı bulursa...🌌 Sevmekten bu kadar çok korkarken hiç birine kalbinizi açtınız mı ? Onu sonsuza kadar kalbinizin bir odacığın da saklamak istediğiniz oldu mu ? Ilk görüştü aşka inanır mısınız...